
Audi je novi A6 prvo predstavio u sedan verziji, zatim se pojavila i njegova karavanska Avant verzija, a sada je konačno pred nama i novi A6 Allroad Quattro.
I novi A6 Allroad Quattro je naravno nastao na osnovi Audija A6 Avant, uz viši klirens, pogon na sva četiri točka, robusniji izgled (doterani branici, proširenja blatobrana, drugačiji prednji gril, krovni nosači, zaštitni elementi...), nove alu točkove, novi izduvni sistem i bogatiju opremu.

Novi A6 Allroad Quattro je dugačak 494 cm, širok 190 cm, visok 147 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 291 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1680 litara, točkovi su od 18 i 19 inča, dok je težina manja za 70 kg u odnosu na stari model.


Što se motora tiče, u ponudi će biti benzinac 3.0 TFSI sa 228 kW/310KS i 440 Nm (ubrzanje od 0-100 km/h za 5,9 sec, najveća brzina ograničena na 250 km/h, potrošnja 8,9 l/100 km), kao i 3.0 TDI dizelaš u tri varijante, i to sa 150 kW/204KS i 450 Nm, zatim 180 kW/245KS i 580 Nm, kao i sa 230 kW/313KS i 650 Nm.

Najslabiji dizelaš po fabričkim podacima ima potrošnju od samo 6,1 l/100 km i emisiju CO2 od 159 grama po km, dok s druge strane najsnažniji dizelaš sa 313KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi i može do elektronski ograničenih 250 km/h.

A6 Allroad Quattro sa dizelašem od 313KS ima osmostepenu tiptronic transmisiju, dok su ostala tri uparena sa sedmostepenim S tronicom.
Prodaja novog Audija A6 Allroad Quattro u Nemačkoj počinje na proleće, a bazni 3.0 TDI sa 150 kW/204KS košta 54.600 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Full je, samo ne u ovoj boji. Neka siva metalic ili bakarna npr.
Cudno da Mercedes ili BMW nisu pokusali nista slicno, obicno ovakav uspeh...
P.S. Meni je ipak stari Allroad lepsi ali ovaj ima bolji enterijer.
Dobar! :)
Samo me cudi da jos Audi nije izbacio neki 2.0 TDI bi-turbo sa oko 200 KS...premium konkurencija ima sta da ponudi a i ostali proizvodjaci imaju slicne motore...
sve preko 2,0 turbo dizel je budalastina. ovaj novi bmw 2,0 turbo dizel za 218 ks, u kombinaciji sa xdrive je prava mera. doduse i on kosta...
onda postoji mogucnost da redizajnirana 5ica bude kretala u prodaji sa 520d i sa okruglo 200ks. mnogo je. e klasa pocinje sa 136. trebalo bi bmw da ubaci 516d, 518d da bi se takmicio sa slabijim e klasama.