home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat je krajem prošle godine predstavio Punto modelske godine 2012, koji je takođe dobio i dvocilindrični TwinAir motor. 

Sada i zvanično počinje njegova prodaja u Evropi, a Fiat je objavio set novih fotografija i promotivni video.


2012 Fiat Punto pored estetskih izmena (pre svega na prednjem delu automobila), novih alu točkova od 15 inča i proširene palete boja (Blu Profondo, Rosso Elegante i Grigio Affascinante), novosti donosi i u ponudi pogonskih agregata.

Najvažnija novost je naravno dvocilindrični turbo 0.9L TwinAir benzinac sa 85KS pri 5500 o/min. i 145 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min. (emisija CO2 iznosi 98 grama po km), u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem.


Treba pomenuti i 1.3 16V MultJet II dizelaš koji razvija 85KS i 200 Nm pri 1500 o/min (emituje 90 grama CO2 po km), koji ima i sistem regeneracije kočione sile.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3328



Komentari

Vreme ce pokazati da ce ovaj dizajn izgledati sveze godinama, makar i kao polovnjak na nasim ulicama za koju godinu...Ali, cinjenica je da mora u penziju.
Da li neko zna svrhu ovog "jezicka" na krovu ili je to samo stilski detalj koji ascoira na reli usisnik za vazduh? Uvek me je odusevljavao tom sitnicom. Carobnjak, Dejan L?

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Feb 2012, 23:27

lep kao svaki punto u svoje vreme :) iskreno vise bih voleo da se ovo u srbiji proizvodi umesto 500l

Autor aca 07 Feb 2012, 23:27

Malko po malko ima da postane kao Classic.. Sto godina sa najmanje izmena..
Eh sto nije on " s' KG traka"..

Autor Panchev9 07 Feb 2012, 23:33

Strava autic!
Pravi smeker za male pare...

@Uros Cuore Sportivo
koji jezicak?
Jedino sto vidim na krovu je antena...

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 23:43

Punto je prodat u vise od 8.5 miliona primeraka racunajuci od 93.
Toliko o tome da je neuspesan ili promasaj!

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 23:46

Nije valjda da nema integrisanu fabricku navigaciju u dodatnoj opremi?

Autor Damko 07 Feb 2012, 23:49

Kako ih nije sramota? Sa ovim idu u napad na konkurenciju? Izašao je 2005. godine i ovo je već drugi redizajn. "Novog" modela nema ni u najavi...

Biće FAS za dinar.

Autor Predrag 07 Feb 2012, 23:53

@Predrag

Nece biti za dinar, ne, ne, mislim da ce ici za dolar, euro, ko zna, mozda i za 1 franak, svajcarski naravno.

Autor Damko 08 Feb 2012, 00:00

@Damko,
Mnogi proizvodjaci sada pribegavaju mogucnosti da dokupis SAT/NAV uredjaj dodatno. Eksterni nije skup(samim tim primamljiviji kupcima), osiguraavajuce kuce daju olaksice zato sto mozes da ga poneses sa sobom a to je uredjaj koji se najvise krade iz kola(dakle nece ti razbijati staklo i tako praviti stetu)...Ubacio ga je VW u UP!, Twingo ga ima, Nova Panda itd. U ovoj klasi statistika kaze da kupac nije spreman da plati skupi uredjaj vec ugradjen u tablu...

@carobnjak,
Prva slika, na prelazu sa soferke na krov.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Feb 2012, 00:02

Pa vi bi i tada zanovetali i histerisali...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 00:07

@Damko
Kada dođe vreme ponudiću im 100 (čega god) :))

Autor Predrag 08 Feb 2012, 00:09

@UCS
Optička varka ;)

Autor Predrag 08 Feb 2012, 00:20

@Uros Cuore Sportivo
video sam to, ali na videu se ne primecuje.
Ako postoji, samo je ukras...

P.S. najbolja navigacija je mozak...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 00:21

@Predrag

Hahahaha, a bas si velikodusan!

Autor Damko 08 Feb 2012, 00:24

@Predrag
neprecizan spoj? :)))

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 00:46

@carobnjak
Kakav je to krivi spoj? :))

Autor Predrag 08 Feb 2012, 00:52

Pričajte šta hoćete. Činjenica je da je automobil prelep.

Autor Cvele 08 Feb 2012, 01:25

@Uros Cuore Sportivo
evo na ovoj fotki se bolje vidi:

http://www.newsandupdateonline.com/wp-content/uploads/2011/12/fiat-punto-2012.jpg

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 02:18

Da se fanovi Italijanske auto-ind. ne naljute ;) ali ovog Punta je vreme pregazilo.
Ako su se vec odlucili na redizajn (a vreme je za novi model) trebali su odraditi daleko radikalnije zahvate da ga osveze tako da ide u korak sa vremenom.

Autor Dragan 08 Feb 2012, 03:38

Fiat je pukao po svim šavovima. Punto bi trebao da bude ključni auto, a oni po treći put ulepšavaju staru generaciju, koja je prevaziđena po svim parametrima.
Jedini napredak je Twin Air od 85ks. Od 4 klipa mogu da sklope 2 motora, za iste pare.
Auto je ubitačno ružan, i dizajnom zaostao van bilo kakvih trendova.

Autor Energy saver 08 Feb 2012, 10:00

A Opel Corsa koja deli 90% sa ovim Puntom?
Jel ona stara? Jel ona krš?

Autor Dejan L 08 Feb 2012, 10:51

Ma daj sta se palite na ove provokacije , njima da italijani nisu zanimljivi ne bi ni komentarisali nista ...Oni jednostavno ne mogu da se pomire sa tim da je jedan ferari italijanski , da je jedan maserati italijanski , da neko moze da napravi tako lepu limuzinu kao sto je bila alfa 156 a danas 159 , da neko moza da napravi toliko dobrih malih automobila (fiat 500 , punto , panda , palio itd) ... Njih boli tradicija jedne lancie delte i da ne nabrajam dalje jer bih mogao sigurno jos 15 min da pisem ... :)))

Autor djene 08 Feb 2012, 11:13

@Dejan l
Ma kojih bre 90%? Platforma im je zajednicka, GM-ova, a dizel motori su izvedeni od JTD/MultiJet-a i to je to...

Autor Orlo 08 Feb 2012, 11:22

@Dejan L
Corsa je izsšla 2006. ali je manje smorila svojim izgledom od Punta. Pritom je unutra prostranija.

Autor Predrag 08 Feb 2012, 12:06

@Predrag
Corsa unutra prostranija od punta , hahahahahha e stvarno svasta se ovde moze cuti :))

Autor djene 08 Feb 2012, 12:28

Malo je "vec vidjen" dizajn, ali i dalje mnogo uzbudljiviji i smekerskiji od Skoda Fabije, aktuelni model.

Autor boris 08 Feb 2012, 12:29

@Orlo
nisu izvedeni nego identicni!
1.3 MJ

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 12:34

Da, Corsa sa 3v je narocito prostrana pozadi...
Sto se tice zastarelosti, Fabia je bila zastarela vec kad se pojavila, da ne kazem i pre...
Sta je kome dosadno, zavisi od onoga sta imamo "u glavi"... :)))

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 13:11

@Predrag
koliko je ukupno proizvedeno Fabia, mk1 + mk2?

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 13:13

@Dragan
Novi Punto stize 2013. sto znaci da ce ovaj biti u ponudi punih 8 godina!
Pa nije to Golf da ga menjaju na 3 godina... :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 13:16

@Orlo 11:22
opet greska! :)))
Platforma nije GM-ova nego zajednicka i zove se "GM Fiat Small platform":

The Small Platform[1] (also known as SCCS platform - Small Common Components and Systems) has been developed by engineers of the Fiat group and General Motors for subcompact cars with front wheel drive. The first application using platform is Fiat Grande Punto unveiled in 2005. The vehicles was assembled at factories in the Italy, Germany, Spain, Serbia, Turkey and Russia.

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 13:37

@carobnjak
Pronašao sam tačan podatak samo za prvu generaciju: 1.784.792 primerka (bez dostavne verzije, s tim što nisu svi modeli izašli u isto vreme).
Proizvodnja hečbeka je počela 1999.

Autor Predrag 08 Feb 2012, 13:41

@Predrag
a ovo je specijalno za tebe da vidis da li Fiat pakuje "staro u novo" ili je nesto drugo u pitanju:

"Developed from 2002 in Turin, Italy, the Small platform was designed to be adaptable to the cars of Fiat group and General Motors group as well as to future Chrysler vehicles. All componentes are totally new and was made for adaptable to more type of vehicles (including hatchback, sedan and MPV). The frame is made for the major parts of high-strength steel, also a minor parts of the structure is made of aluminum. The front suspension uses MacPherson struts, the rear suspension uses a semi-independent strut.

The platform offers compact transverse engine at the front, front-wheel drive is available but it is also the four-wheel drive (4WD). This platform in future was adoptable by the future small Jeep (codeproject B-Suv)[2] assembly in Mirafiori plant by Fiat Group in 2014. It was designed with dynamic features for a small platform that could adapt even to sports cars like Alfa Romeo[3], Abarth and OPC version of Opel."

Plus, 3 nove platforme za 2014 :

http://borsaitaliana.it.reuters.com/article/businessNews/idITMIE63K0JR20100421

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 13:41

@carobnjak
Ma fabija je vrhunskog dizajna , unutra prostrana , ma najbolja :))) Nesto nam se Pedja ucutao :)

Autor djene 08 Feb 2012, 13:41

@carobnjak
Pronašao sam da je mk2 do sada napravljena u oko 1.200.000 primeraka

Autor Predrag 08 Feb 2012, 13:47

@Predrag
svaka cast! Javi se kad dostigne 8.5 miliona! :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 14:13

@carobnjak
Citirao si tekst o platformi za B segment proizvedenoj 2002 godine za Opel i Fiat, koju imaju nameru da trpaju i u Chrysler-ove modele koji treba da se pojave za 2 godine i ko zna gde još. Sam sebi skačeš u usta :))

@djene
Ne odgovaram na takve provokacije ;)

Autor Predrag 08 Feb 2012, 14:16

I sad kad realno pogledas, VW ce tek da izbaci takvu rastegljivu i prilagodljivu platformu, nije tesko zakljuciti koliko je Fiat ispred sto se tice inovativnosti (common rail bolje da ne pominjem...)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 14:18

@Predrag
da, citirao sam platformu o kojoj je bilo reci, i koja se odnosi na model koji je na slici!
Imas posle link za 3 nove platforme!
Trebao sam da citiram platformu iz buducnosti?
Nesto su ti "utanjili" komentari... :)))

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 14:34

@carobnjak
Ne razumeš neke stvari, a ja trenutno nemam vremena da ti ih objašnjavam. To kako ti doživljavaš tu "rastegljivu" Fiatovu platformu, VW već godinama radi na taj način (isto važi i za ostale koje posluju u okviru grupacije).

VW ova novina se ogleda u povećenju rastojanja između točkova u oba pravca, a da prednji i zadnji kraj platforme ostanu isti.

Autor Predrag 08 Feb 2012, 14:43

@Predrag
pa eto Linea ima razvucenu platformu u odnosu na Grande!

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 14:48

@carobnjak
Ne mogu više da se borim sa tvojim pogrešnim shvatanjima i pogledima na automobilsku industriju.

Sada bi trebalo da te pitam da li broj proizvedenih vozila garanruje kvalitet? Ali pošto nemam snage ni vremena da se vrtim u krug (kao pas kada juri svoj rep), puštam te da živiš u svojim zabludama.

Nastavi da pišeš da je Fiat reveolucionar, jedan od najboljih proizvođača..., a ja ću nastaviti da pljujem njegove proizvode kada za to ima mesta, a prećutaću kada nema. Od ovih ubeđivanja nema ništa jer ja znam šta je Fiat i gde mu je mesto, a ti ga ideliztuješ kao ja Zastavu.

Razlika je "samo" u tome što ja sebi priznajem šta je Zastava, a ti sebi nikako da priznaš šta je Fiat. Fali ti neophodna doza racionalnosti, a dok je ne stekneš bićeš ostrašćeni fan.

Znam da ćeš sada da mi uzvratiš da sam ja Škodin fan, ali nemam nameru da te ubeđujem da to nije istina. Pokušaću da budem racionalan do kraja ;)

Autor Predrag 08 Feb 2012, 15:04

@carobnjak
Jedva sam cekao da se javi neki Fiatov fan. ;)
Taj deo sto si izdvojio iz wikipedie su skoro ubacili: "as well as to future Chrysler vehicles" da ne bude da prepakuju platforme GM-a. Da su ovi iz Fiata mogli sami u vreme bankrotstva napravili bi sami platformu, ali je morao da im pomogne GM, tako da je verovatno odlucivao onaj sa kesom. A sto se tice motora slazem se da su oni poreklom iz Fiata, oni su odlicni, ali se oni ne proizvode u njihovim fabrikama, znam da bi fanovi to voleli, nego u GM-ovim fabrikama u Nemackoj, Poljskoj i valjda Svedskoj. I nije samo tu 1.3 tu je i 1.7 s kojim tek Fiat nema dodira u razvoju.

Autor Orlo 08 Feb 2012, 15:13

@Predrag
pa ja sam ti davno rekao da je bolje da odustanes (vazi i za ostale!) :)))

Ti si uvek isticao kako se Fiat slabo prodaje a Skoda maltene deli za DZ!
E pa eto ti sad, Fabia tu brojku nece dostici ni za 10 godina!

NIGDE nisam i NIKAD napisao da Fiat spada u najbolje proizvodjace!
Ti si majstor za izvrtanje i uvijanje cinjenica, i to bolje radis i od Fiata!
Ali mene neces navuci... :)

Ti kad budes shvatio sta je bila Zastava, cutaces kao zaliven!

P.S. nema racionalnijeg faktora od 8.5 miliona, brate!

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 15:44

@Orlo
posto sad znam da si mlad, moram ti reci da se ne moze sve naci na netu...
Decenijama unazad Opel iliti GM, nikada nije znao da napravi dobar dizel motor! Osamdesetih, dok je Kadett Suza bila popularna, postojala je izreka: Opelovi benzinci su najbolji a od dizela bezi!
To dovoljno govori...
Onda je Opel to shvatio pa je spas nasao u Isuzu dizel motorima (japanska marka takodje pod GM-om tada) i poceo da ugradjuje mali 1.5 u Kadett i Corsu, kasnije i 1.7.
Onda se udruzio sa Fiatom i napravili su (zajedno, ja ne kazem da je samo Fiat zasluzan) najbolji mali dizel na svetu, 1.3 multijet.
Naravno da su koristili znanje iz vec dokazanih 1.9 jtd (koji takodje koristi cela FiaT i GM gama).
Poznavajuci Fiat i italijane, ubedjen sam da su oni dali tehnologiju a GM novac, sto je i nastavljeno sa Chryslerom.
Slicna ti je i prica za zajednicke platforme.
JER, Ameri ipak nikada nisu (i nece) znali da napravi ni mali auto, ni mali motor. Zna se ko je majstor! :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 15:52

I za one koji ne znaju, Fiat je do kraja osamdesetih bio vodeci prozvodjac u Evropi! :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 15:58

@carobnjak
Ne odustajem zbog toga što si u pravu, već zbog toga što si nedokazan. S tobom ne vredi ulaziti u raspravu.

Fiat se sve slabije prodaje, a Škoda je u usponu. To su činjenice. Od kada je VW preuzeo nije napravila nijedan promašeni (neuspešni) model, a Fiat ima čitavu paletu: Bravo/Brava, Stilo, Bravo, Idea, Multipla, Sedici, Croma...

Porediš Fiat sa VW-om. Pa to je neuporedivo.

Zastava je bila najbolji proizvođač jeftinih (niskobudžetnih) automobila.

Napiši tih 8,5 miliona na zidu. Možda i dobiju neko značenje :))

Autor Predrag 08 Feb 2012, 16:23

@carobnjak
Nekada je i Notingem Forest bio sampion Evrope u fudbalu pa je danas mislim u drugoj ligi ;)
@djene
Zasto nisi pomenuo Lamborghini?
Lancia 300c?
Gotivio sam je,sada ove nove Krajsler Lancie ne mogu da svarim.
159 je toliki vrh da je prekinuta proizvodnja a jos nema naslednika...
Samo zaludjenici 'italijana' vide lepotu u 159,Julijetu...
Cak se i Papa vozi u Mercedesu ...Fiat koliko znam u svojoj zemlji nije prodao najvise...
Zaposljavaju van svoje zemlje,Vw npr zaposljava u Americi 200 radnika,u svojoj zemlji u istom trenutku 2000 radnika...
Eeee,ne zelim svadju sada,samo pricamo ;)
Znam da cu biti napadnut sa 2,3 strane :))))))

Autor dusan 08 Feb 2012, 16:31

Ljudi, samo podatak da ključni motor ovoga poružnjenog Grandea , ima 2 cilindra, je pokazatelj da Fiat ne pravi automobile za Autofanove, lude koji imaju znanje o automobilu.
Kad bi normalan čovek mogao da kupi automobil sa 2 cilindra?
Da se radi o motokulitivatoru, bilo bi razumljivo. Ali Punto ne bi trebalo da bude traktorčić! A to postaje!
A reinkarnacija reinkarnacije, jednog ružnog modela Grandea, je ........................

Autor Energy saver 08 Feb 2012, 16:36

@Predrag
rezultate prodaje ne sporim.
Skoda napreduje samo zahvaljujuci slepanju uz VW.
Fiat i VW su takmaci nekoliko decenija.

Nijedan od navedenhih modela nije promasen. Malopre si rekao da nije br prodatih vozila bitan! Ili nisi?

Molio bih te , ako si sposoban, da navedes bilo koji moj komentar ili delic koji nije racionalan i potkrepljen argumentima, na ovoj vesti?

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 16:39

@carobnjak
Fiat i VW nisu konkurencija. Oni su podelili tržište, tako što VW pravi kvalitetna, dobra i skuplja vozila, a Fiat jeftinija i dosta lošija i od same prodajne cene.
Kupci su različiti. VW kupuju ozbilljni poslovni ljudi, srednja klasa, a Fiat, radnici, azilanti, izbeglice, ljudi u siromašnim zemljama (Turska, Brazil, Argentina).
Tako da tu dodirnih tačaka nema.
Jedino ima želje onih u kolima Fiat, da kupe VW.

Autor Energy saver 08 Feb 2012, 16:47

@Energy saver
danas mozda nisu, opet ti je pala koncentracija!

A ko kupuje Skodu?

P.S. taj koji to zeli ce kad tad kupiti, pa makar i Golf 2.
Sto se mene tice tu su korejci, francuzi kao alternativa, pa cak i Skoda...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 16:54

P.S. nisam cuo da azilanti kupuju kola...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 16:58

@carobnjak
Škoda je auto za ljude srednje klase u Evropi, i to ko nije zreo za VW bira škodu.
Ko jednom kupi fijat, više neće, osim u domicilnoj državi Italiji, jer tamo imaju državne popuste za fijatove krševe i nakaze (mislim na lanču u prvom redu a koju niko drugi ne bi kupio)

Autor Energy saver 08 Feb 2012, 17:03

@carobnjak
Kapiram da sada forsiras da to sto si stariji znaci da si iskusniji a da mene podcenjujes sto sam mladji, nije lepo jer ne znas koliko ja znam o istoriji bilo koje marke. Znam ja vrlo dobro istoriju Opela verovatno bolje od tebe kao i to da su im ti dizeli 1.5 i 1.7, imam druga koji je imao Askonu i Suzu sa tim motorima, bili su traljavi a da su ovi sada odlicni...

Autor Orlo 08 Feb 2012, 17:19

@Energy, Predrag, dusan..
Koliko ste modela iz Fiat grupacije posedovali?

Autor Bati 08 Feb 2012, 17:29

https://www.youtube.com/watch?v=h1LKirkVZmI

Autor strucna javnost 08 Feb 2012, 18:12

@Bati
2 ako se računa Fiat 127, u suprotnom 1 - Fiat Tipo, njihov možda najbolji model ikada. Sve posle njega osim Classica i Pande su promašaj do promašaja.

@carobnjak
Fiat se do skoro šlepao uz Italiju, sada ga šlepuje Chrysler, a može se reći da i mi to radimo. Dugo godina ga šlepuju bednici u Poljskoj, Turskoj, Brazilu... da nije tih mukica kojima uvaljuju svoje šklopocije, odavno bi odsvirao svoje.

Modeli koje sam naveo su promašeni jer nisu ispunili planirani godišnji obim proizvodnje.

Nemam vremena za pretraživanje tvojih komentara na ovoj vesti. Možda si danas bio "racionalan" ali to nije tvoja osobina. Valjda smo u međuvremenu stekli dovoljno međusobnog poverenja da ne moramo da argumentujemo sve što kažemo. Ako nismo, džaba onda sve ovo...

Autor Predrag 08 Feb 2012, 18:12

@carobnjak 08 Feb 2012, 16:39

Hahahaha, vw i fiat konkurencija?
Pa tamo gde je vrh fiatove ponude, vw se tek zahuktava.

Ne zasmejavaj nas ovde.
Ustvari mozes, hehehehe.

Autor Damko 08 Feb 2012, 18:23

@Predrag
Znaci jedino na osnovu cega ti mozes da pljujes novije automobile iz Fiat grupacije je kazao mi babo, toliko o tome.

Autor Bati 08 Feb 2012, 18:36

@Bati
Između ostalog.

Autor Predrag 08 Feb 2012, 18:54

@Orlo
nisi me razumeo, nikoga ja ne potcenjujem, hteo sam samo da kazem kako je nekada bilo, kada nije bilo interneta pa cak ni stranih casopisa, a informacije iz auto sveta su dolazaile na kasicicu. A drugo, mnoge stvari koje znam, tj. koje su tada bile istina, ne mogu se naci na netu da ih argumentujem!
To je poenta!
Znas, nije isto kad o istoriji citas ili cujes, ili kad si tada bio ziv ili bolje reci svestan. Tada ti nikakvi komentari i argumenti nisu potrebni...

@Damko
nisi razumeo sta sam hteo reci ali to je vec tvoj problem, uglavnom...
Naravno, svakom je nesto smesno, i bolje je smejati se nego plakati...

@Predrag
racionalnost je moja glavna osobina. Ti i racionalnost, podseti me?

Svaka drzava ce pomoci svoju industriju pa cak i Nemacka...
Ja sam mislio na slepanje uz drugu marku, parazitsko uzimanje sve od nje, u cemu je Skoda predvodnik, ne znam nijednu slicnu marku!
Ponovo , po ko zna koji put te pitam sta je Skoda doprinela autoindustriji, sta je patentirala sama?
Mozda sam ja neobavesten...
Nemoj brkati kopiranje i slepanje sa udruzivanjem 2 marke!
O ekonomijo, sedi - 1, opet pade na popravni... :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 19:50

@Bati
svi negtivni komentari dolaze upravo na taj nacin!
A kad ih pitas za argumente,dobijes: jao, nisi racionalan, preterujes ili nemam vremena!?!
Haha, price za malu decu...

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 19:52

@carobnjak
Škoda je zvanični član VW grupacije isto kao što je i Audi. Na isti način bi mogao da kažeš da se i on šlepuje uz VW.

Alfa, Lancia... uz Fiat itd.

Upravo ti brkaš kopiranje i šlepanje sa udruživanjem. Evo neka kažu ostali čitaoci.

Zaista nemam vremena da se rasplinjavam jer spremam seminarski za jedan ispit. Radim u okviru 6 članova grupe od kojih se 3,5 šlepuju ;)

Autor Predrag 08 Feb 2012, 20:06

@Energy saver
srednja klasa u Evropi tacnije Nemackoj kupuje VW ili Opel, visa zna se sta - samo premijum trojhku! To vazi i za Austriju, Svajcarsku.
Francuzi imaju svoje igrace, spanci svoje, italijani svoje.
Ne znam na koju si to Evropu mislio? Cesku?

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 20:17

@Damko
molim te pogledaj video postavljen pod :

Autor strucna javnost 08 Feb 2012, 18:12

sve ce ti se kazti samo... :)

@strucna javnost
hvala za video!

Diskusija je ZAVRSENA! :)

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 20:28

@carobnjak

dosta mi je naslov da vidim, tu je bar laka odluka.
Ako kazes da bi od ta 2 izabrao punta, onda, da budem blag, ne govoris istinu.

Autor Damko 08 Feb 2012, 22:50

@Damko
mislio sam na to da vidis da li su konkurenti!
Najiskrenije: ne znam sta bih izabrao jer su mi oba vrh, tj. Polo je jedini VW koji bas gotivim! (da, i to je moguce...:)
Njima bih pridruzio i Rio, to je po meni najbolja trica B segmenta!

Autor carobnjak 08 Feb 2012, 23:07

Da li bi se na postojeći fićin menjač odnosno zvono sa kvačilom, mogao ugraditi fiatov twinair motor. Naš dobri stari fića bi "leteo".

Autor Ćale 23 Apr 2012, 16:13