
Audi je za ovogodišnji Salon automobila u Ženevi (od 8. do 18. marta) pripremio više svetskih premijera, a među njima i dugo najavljivani i dugo očekivani RS4 Avant.
Tako će posetioci ženevskog sajma automobila pored novog A3, A1 Quattra, TT RS Plusa i novog A6 Allroad Quattra biti u prilici da vide i novo sportsko izdanje "četvorke" karavan.

Novi RS4 Avant će pod haubom imati 4,2 litarski V8 motor sa 331 kW/450KS i 430 Nm obrtnog momenta, u paru sa sedmostepenom S-Tronic transmisijom i pogonom na sva četiri točka.

Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,7 sekunde, maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h (s tim što će opciono moći da se dobije i verzija sa 280 km/h), dok prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 11 litara na 100 km.

RS4 Avant će takođe odlikovati i agresivniji eksterijer (proširenja blatobrana, novi branici, saćasta maska, alu točkovi od 19 inča...), sportskija unutrašnjost (sportska sedišta sa kožom i alkantarom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom, detalji od ugljeničnih vlakana...), novi izduvni sistem, Audi Drive Select, Dynamic Steering, Dynamic Ride Control i MMI-sistem.

RS4 Avant je takođe i 20 mm niži od standardnog A4 Avanta, za 24 mm širi, a za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa diskovima 365 mm.


Ako nekoga interesuje, zapremina prtljažnika se kreće od 490 do 1430 litara.
Cena u Nemačkoj iznosi 76.600 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
stoje mu ovako drecave i sveze boje...sada ga bolje razlikujem od a6 :)
Ivane, pogledaj kakav dizajn, enterijer, a ne kao ona rugoba iz bmw-a. :)
@ ivan
M1 nije ova klasa, niti će ikad biti, idi prošetaj, vidim da ti je zlo
Prednjica lepa,pozadi moze da prodje,unutrasnjost audi ko audi:)Sve u svemu nije los,ali ima jaku prejaku konkurenciju :)
Da ne upotrebim neki drugi izraz, ali mislim da ovaj dizajn nije lep. Prednji spojler je fail. Prednji i zadnji blatobrani neprirodno "nakaceni" - tj. prosireni. I patentiracu jedan izraz - buljavi auspuh.
Ako naprave novu trojku karavan sa M50d motorom - oduvace ovog "lepotana".....
Ima u ostatku sveta ljudi koje ne zanima prakticnost kada iskesiraju 80-90.000 eura. Kapiram da je Nemacka karavanska nacija ali ostatak sveta nije. Inace je odlican - vrhunski a limuzina, iako su rekli da je mozda nece biti(maybe neki trik), bice jos bolja. A kome ne treba ni ona tu je RS5... ;)
uzmu motor od audija r 8..mali cip..i eto ga u rs4..i tako 20 godina..haha
@Ivan
To tvoja "industrija" radi. Sve vam isti motori u svim klasama. Cak ga ni ne doradjuju, nego identican. :))
nikad ni jedan motor od m5..nije bio u m3..niti je iz m3..bio u m5..mclaren ne lupaj gluposti..kad nisi upucen..
@ivan
Ako neko za auto koji ide 4.7s do 100, a uz to je karavan, kaze da je trom, onda je ili trol ili nema pojma o zivotu.
4.4 ima 550i i M5, samo sto ovaj drugi ima chip od 500 eura i to zestoko naplacuju. I svi modeli taj motor koriste. Tako i onaj sa 3l sa nekim chipovima sve zavisi od modela. :)))
Mclaren :) 550i i M5 su sasvim drugaciji,pre svega imaju isti 4.4 v8,ali M5 se radi u M ordinaciji gde se obavljaju ko zna kakvi zahvati...Uprosceno 550i i M5 razlika ima mngo od felni body kit-a,izduva,dosta izmenjene unutrasnjosti i ostalog,jedno dele v8 motor i sto su im gabariti istih dimenzija :)
mclaren..rolls royce..ni jedan ni drugi niste u pravu..nikakve veze nema motor 550i..i m5..malo procitajte..ili pitajte nekog ko zna..m..5..ima isti motor kao x6m....ili x5m..turbine kod tog motora su izmedju glava..ne pokraj bloka motora..kao sto svi rade.....strider..imao sam s8..ni pola nije istina sta se pise o tom autu..tako da znas..nije sve sto pisu istina..
razlika izmedju..550i..i m5..je 80 posto delova je drukcije..a..da zaboravio sam da m 5 deli sa 550i..samo blok motora..kao sto je e34..m5..ima isti blok kao 535i..iz 90 god..a sve ostalo je drukcije..kad su i creva ..drukcija..