
Fiat je danas objavio nekoliko novih slika modela 500L (L - Large) koji će se proizvoditi u Kragujevcu. Ipak, zvanične fotografije unutrašnjosti još uvek nisu objavljene.
Ovaj model je proteklih meseci bio poznat samo pod kodnom oznakom L0 (Ellezero), a radi se o automobilu dužine 414 cm, širine 178 cm i visine 166 cm.


U ponudi motora biće 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac i četvorocilindrični 1.4L benzinac, kao i 1.3 MultiJet dizelaš.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljene slike



U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR saopštenje Fiat Automobili Srbija:
Novi Fiat 500L će premijerno biti prikazan 6. marta na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi.
Novi 500L – L od „Large“ (veliki), proširuje gamu 500 posle verzija Abarth i Cabrio i nastavlja da razvija strategiju brenda u cilju širenja ponude modelima koji mogu da odgovore na različite zahteve klijenata. Sa „L“, 500 se povećava i raste zajedno sa svojom klijentelom, kako bi se iznova prilagodio novim iskustvima i zahtevima.
Sa MPV prostorom za putnike i stavom SUV-a na putu, uz kompaktnost i efikasnost vozila segmenta B, novi Fiat prkosi konvencionalnim razlikama između klasa kombinovanjem karakteristika različitih kategorija vozila i na taj način predstavlja odličnu alternativu tradicionalnim vozilima iz segmenta B i C.
Fiat 500L je još jedan dokaz kreativnosti brenda Fiat: spoj funkcionalnosti i emocija, s pet sedišta i karoserijom dužine 414 cm, širine 178 cm i visine 166 cm, dodatno razvija koncept „cab forward“ koji je Fiat uveo na tržište modelom „600 Multipla“, rodonačelnikom kompaktnih putničkih monovolumena.
Proizveden u Fiatovoj fabrici u Kragujevcu, 500L predstavlja pravi izbor za vozače koji ne mogu bez italijanskog stila, svestranosti koja proističe iz funkcionalnog dizajna i motora vrhunske konstrukcije i efikasnosti.
Novi Fiat počeće da se prodaje na evropskom tržištu u poslednjem tromesečju 2012, s inicijalnom ponudom motora koju čine dva benzinca (TwinAir i 1,4l) i turbodizel (1.3 MultiJet II) i najnaprednijom tehnologijom Grupacije Fiat Automobili.
kad bi kostao 10.000 eur, bio bi best buy! Ovako za 16.000 moze da se kupi nabudzena Octavia sa TDI ili TSI motorom!
ne moze nabudzena , moze sa nekom osnovnom opremom. Svaka pohvala za 500l
Molio bi poznavaoce da mi kažu šta misle kako će ići ovaj Fiat sa TwinAirom 0.9 tj.da li će biti problem sa 4 putnka i prtljagom,upaljenom klimom stići npr. do Crne Gore ?
Sad mi se stvano svidja! :)
@Nedjo
izvini ali kakve veze ima Octavia sa ovim modelom, segmentom ili ciljnom grupom?!?
U svetu ima mnogo shisharki,tako da ce se naci i oni koji ce za ovo da izbroje 16 000.
1. S bocne strane izgleda bas neproporcionalno
2.Za te pare se uzima Skoda Octavia, ne smem ni spominjati Skodu Yeti.
ovaj automobil nije konkurencija octaviji , bolja je i corsa i polo od fiat 500 pa se on super prodaje :) ne treba mesati babe i zabe
Ovaj auto je u skladu sa zemljom u kojoj će se praviti.
Ista meta isto ostojanje, samo gde naći 200000 ljudi godišnje spremnih da se zarobe u ovaj skupi neuspeli pokušaj stvaranja čuda bez osnove?
@carobnjak
pa ima veze preko cene od 16K ;-)
videh juce u Blicu ili Pressu (nisam siguran) oglas za AC-ovu akciju: Octavia Elegance 1.6TDI za nesto izmedju 16 i 17K... ELegance je prilicno nabudzeno! ;-)
Mislim da bi Fiat morao sa ovim dizajnom da uradi isto sto i Mini. Tj. ako ovaj model uspe, da napravi jos nekoliko razlicitih varijanti u ovom fazonu. Neki mali kupe, mali crossover, kabriolet. Ja nisam ljubitelj fiat 500 modela, ali mislim da se prilicno dobro primio. Ostali veci automobili, neka budu bod znackom chrysler-a i lancie, i premium Alfa. Za alfu neka otkupe platformu nekog drugog proizvodjaca ako je vec nemaju. Kad se pojavila BMW trojka E90 bilo je glasina da ce za naslednika alfe 156 da otkupe platformu prethodne serije 3 (E46). Marcione valjda bolje zna, ali definitivno Fiat mora da nesto promeni, da izabere neki drugi pravac.
Sto se ovog modela tice, treba sacekati zvanicnu cenu, pa onda komentarisati. Meni je sasvim OK, ako ne uzmemo u jednacinu pominjanu cenu od 16000. Mozda je to cena sa dizel motorm i jakom opremom, i naravno bez akcijskih snizenja.
Imam utisak da ce se ovaj automobil prodavati na isti nacin, na koji Fiat objavljuje slike - na kasicicu.....
@nkn
Moze, ali sa potrosnjom kao 300E 24V. :) Mislim da ce taj motor biti kratkog veka. Ja sam za downsize ali ne u ovolikoj meri.
Na sajmu će biti nekoliko tipova 500L, među njima i kabriolet. L me više asocira na Luxe nego Large.
dizajn je ok ali po ceni od 16000 u srbiji moze samo neka flotna prodaja "ti meni ja tebi" da padne-telekom,eps i sl.
privatno ce biti prodavan u srbiji isto kao i mladji brat 500
Hm, da li postoji informacija o težini 500L?
Od toga će zavisiti kako će da ga "tera" mali TwinAir ... :)
Svetsko a nase. Nije bas ni remek delo ali je pristojan a cenim da ce se svideti zapadnjacima a cena za ovu formu MPV i ime je u granicama prihvatljivog za lifestyle vozilo. Uostalom videcemo...
A sta ste se zalepili za 16 hiljada?!?
Cene ce biti na nivou konkurencije a to je od 12-18 hiljada...
@2012
tako je Energy! :)
moje predvidjanje je cena ce biti duplo manja od predvidjene