
Fiat će na Salonu automobila u Ženevi izložiti i novo specijalno izdanje malog gradskog modela 500 koji je od 2007. godine prodat u više od 800.000 primeraka u 110 zemalja.
U pitanju je Fiat 500 America koji će biti napravljen u ograničenoj seriji od tačno 1.000 primeraka (500 komada Fiat 500 America i 500 komada Fiat 500C America), a sve se svodi na atraktivniji eksterijer i bogatiju opremu.
Tako Fiat 500 America ima Blue America metalik boju, retrovizore sa motivom američke zastave, plavo-belo-crvenu traku na bokovima, alu točkove od 16 inča i dvobojni enterijer.

Fiat 500C America karakterišu bela boja eksterijera, crveni krov, 16-inčni alu točkovi, retrovizori sa američkom zatavom, dvobojni enterijer, posebne oznake...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
800 hiljada prodatih primeraka?
Ajde nek sa neko kaze da je promasaj?
I ne uporedjujte ga sa i10, Aygo i slicnim igrackicama, jer je ovo premijum! :)
P.S. da ima cenu kao jeftini modeli A segmenta, prodaja bi bila trostruka...
P.S.2
iskreno da priznam, ova cifra je i za mene iznenadjenje! :)))
Carobnjak, za manje vremena je prodato preko milion C klasa, a auto skuplji skoro tri put u proseku.
@ carobnjak
Fiat 500 za 5 godina 800.000 kom
, a Mini za 11 godina 2.000.000kom.
S tim da Mini svakog minuta gubi popularnost, kažu dosadio, kao i buba 2
Čarobnjak
Upravo to što si rekao, da ima nižu cijenu... 500 je zgodan i simpatičan,(relativno)kvalitetno izveden, ali definitivno ne vredi toliko koliko košta. Znam da 500 nije neki "udarni" model nego "imagemaker", ali svejedno.
@McLaren
u pravu si, samo sto je prodato 8.5 miliona Punta, preko 6 miliona Peugeota 206, pa su ti podaci za C klasu smesni, u najmanju ruku... :)))
Ja pricam odnos cene, a C klasa of 2007 do pola 2011 do restajlinga. Vise prodalolux kola nego ovih şerpi. Te plastikanere sto navodis su za ceo vek njihov prodali. :))
@McLaren
ma komentari su ti za Ginisa! :)
Kakve veze ima A segment sa D ??!
@Dejan L,
Previse mrznje u tebi samo zato sto ga poseduje BMW... Da si rekao da je dosadio sadasnji model koji je samo redizajn prethodnog... Sacekaj novi model pa ce biti nova prica i novi prodajni uspeh. Ja volim FIAT, ali dosadice i 500 kako bude odmicalo vreme. Mini je ovakav skoro 11 godina.
Problem je sto ovakvi modeli, nastali ozivljavanjem legendi imaju jedan veliki problem a to je da moraju da lice na original, sto ne daje odresene ruke dizajnerima za neke epohalne novine. Svaki sledeci model je kao redizajn, i bice sve manja razlika u odnosu na prethodnika. Imaju tu obavezu a ne da bude radikalno nov. DS3 i A1 jesu osvezenje, nemaju taj teret na ledjima...
Izuzetak je 911 koji je kroz brdo generacija (bez pauza kao Mini,VW i Fiat) uspeo da odrzi taj kontinutet.
Bas me zanima ko ce da kupi ovu verziju u Evropi? Amerika je narocito popularna s ove strane bare...
@ Uros Cuore Sportivo
Nije tačno. Mini sam vozio još 2004. godine i sem ubrzanja nemam šta da pohvalim kod Minija. Bučan je, tvrd, skup i prosto posle 11 godina na tržištu i nije neka pojava.
A ti izadji malo iz Logana.
Ne znam šta se dogodilo s tobom, pa si odjednom veliki fan BMW-a, do juče si voleo Dačiju, Fijat, Reno, sad si postao BMW fan veći i od tome...
Vozio sam se ja u Twingu, ok auto, ali me nervira što ima 3 vrata, A JAKU cenu, a Clio celu klasu duži, nema ništa veći enterijer od Twinga. Clio je inače širi od Fabije, ali je sa suženom kabinom u zadnjem delu izgubio svrhu B klase. Sandero Stepway je sa 8.900 € poskupeo na 9.250 € u vreme kada Fiesta, Fabija i ostali koštaju 7.999€, Dacija bi da bude premijum? Toyota Yaris sa 1.3vvti motorom 16.000 €, za te pare Oktavija dizel, brateeeeeeeee
@Dejan L,
Tvrd? Pa to je auto sa sportskim pretenzijama i nasledjem, veran originalu koga su nasi ocevi obozavali bas zbog tih karakteristika.
Skup? Pa premijum je, kao i MiTo, DS3, A1 samo sto jos pritom ima i istoriju(seti se ssta si rekao zasto je SL skup)!!!
11 godina je na trzistu jer nije imao adekvatnog konkurenta do pojave gore pomenutih. Ne boj se za odgovor, mada sam ti gore vec pomenuo.
BMW ne izdvajam od ostatka nemacke trojke vise nego vi ostali svoje marke ali mi smeta iskljucivo hejtovanje bilo koje od te tri marke. Ti i McLaren ni jednu rec hvale o BMW-u, kao da vas pojava tome irtira toliko da ne mozete nista objektivno da kazete. Cak i Pibull ima svoje favorite medju BMW-ovima a od vas samo pljuvanje. Blogeri sto se potpisuju sa "bmw" i "cls" su vise puta priznali uspehe prozivodjaca koji su najljuci konkurenti njihovih nick-ova! A ti odma na pomen BMW-a bezis u okrilje Audija i Mercedesa. Cemu to? Svako je odlican u svom poslu.
Potrazi moj poslednji komentar za A3, ne moze biti objektivniji pa onda opet napisi prozivku.
Logan vozim sto moram, Reno mi nije atraktivan nista vise od VW-a u poslednjih par godina sem poslednje Lagune i Megana GT line. FIAT obozavam kao i ostale italijane. Japance ne mogu da svarim u estetskom obliku. A BMW s gorkim ukusom pratim odkad ih je napustio Bangl. Al skidam kapu za svaki uspeh...
Sto je tesko to uraditi?