
I švedski proizvođač Koenigsegg je najavio svoj nastup na ženevskom salonu automobila. Iako neće predstaviti novi model, najavili su značajna i zanimljiva poboljšanja aktuelnih Agera i Agera R modela.
Ono čime se posebno ponose su novi naplaci za model Agera R, koji su u potpunosti napravljeni od karbona. Razvijeni su uz pomoć Aircore Technology tehnologije, a ukupno smanjuju masu supersportiste za čak 20 kilograma.

Osim toga, Agera se može pohvaliti novim ECU motora, povećanim maksimalnim obrtajima i snagom. Tako se limitator broja obrtaja uključuje na 7.500 o/min., a snaga je povećana na 960 konja kod modela Agera i na 1140 konja kod modela Agera R.

Poboljšana je aerodinamika, a olakšan je i izduvni sistem. Svi Koeingsegg modeli od sada su opremljeni KES (Koenigsegg Electronic Stability) sistemom.
Podsećamo da Agera R do 300 km/h ubrzava za 14.53 sekunde i zaustavlja se sa iste brzine za samo 6.66 sekundi. Maksimalna brzina je oko 440 km/h, ali to još nije zvanično potvrđeno.
Izvor: Automoto-portal.hr
Foto: Koenigsegg
Nemaju pristup stazi na kojoj mogu da potvrde maksimalnu brzinu. VW je vlasnik staze.
U maksimalnu brzinu ne sumnjam, mogli bi malo da se potrude da to i dokazu.
@ loshmi
pročitaj citat:
"The resulting 1200-horse output, combined with revised aerodynamics, was enough for Bugatti to claim the land speed record at 267.81 miles per hour, achieved at parent company Volkswagen’s proprietary Ehra-Lessian test track in the presence of officials from the Guiness Book of World Records and the German Technical Inspection Agency, making it official."
Šta misliš zašto Kunigsegu ne mogu da potvrde maksimalnu brzinu?
@Ex Italo fan
Pa nije Ehra-Lessian jedini prav komad puta na kojem se moze postici ta brzina. Ok, Nardo jeste kruzna staza, ali CCR je postavio bivsi rekord od 388 km/h bas na Nardu. A Aero je svoj rekord postavio na obicnom autoputu koji je bio zatvoren za saobracaj.
@ loshmi
Slušao sam kada su se u nekom intervjuu žalili da nemaju pristup stazi.
Lepsi od Huajre. Voleo bi kada bi uporedili ova dva auta, plus Appolo i Veyron.
@Uros
Apolo je vise za stazu,pravi je ubica...Agera je vrhunac,kako enterijer tako i exterijer...Unutra nije sljastaca kao Pagani,Pagani unustra sija na sve strane,pravi kic...Ovo je sve prelepo odradjeno,taman kako treba :)
@dusan
Agera ili Veyron, ko je po tebi bolji? Iako primecujem odredjenu dozu simpatija prema VW-u kod tebe, molio bih za objektivno misljenje:))
@cls
Jel mi verujes da ne znam sta da ti odgovorim...Ne mogu nista da kazem...Oba su vrhunac,Koenig se udarao sa Paganijem,sada sa Bugatijem...
Na tvoje pitanje sam ostao bez teksta :D
@dusan,
Znas sta najvise volim kod ovih malih proizvodjaca automobila. Kad u enterijeru ne vidm nijedan prekidac, volan, otvor za ventilaciju preuzet sa drugog auta. Kod Kenigzegzegzeg-a je sve to ok, ali mi nje ni nista posebno. Huajrami je kich, ali kapiram da ima ko to voli. Siguran sam da su materijali ipak vrh vrhova. Vrata na Kenigsegu su mi hit, kad onako stanu na santimetar od asfalta!