
Opel konstantno osavremenjuje i unapređuje svoju liniju. Za 2012. Godinu, Opel je izbacio novu ecoFLEX verziju sedmoseda Zafira Tourer sa pogonom na prirodni gas, sa najboljim dometom u klasi CNG vozila (KPG - komprimovani prirodni gas) koji dostiže 530 km – znatno više od 500 km.
Zafira Tourer 1.6 CNG Turbo ecoFLEX ima 110 kW/150 ks, 210 Nm obrtnog momenta i postiže brzinu od 200 km/h. Vozilo koristi svega 4,7 kilograma zemnog gasa (7,2 m3) na 100 kilometara u kombinovanoj vožnji, što je bar 6 procenata bolje nego na prethodnom modelu Zafire CNG.
Za kupce koji vode računa o potrošnji ali i o ekologiji, Opel proširuje i unapređuje svoju ponudu novim moćnim a ipak ekonomičnim 1,4-litarskim LPG Turbo ecoFLEX motorom.
Motor je na raspolaganju u dve različite izvedbe kada je u pitanju snaga: 103 kW/140 ks sa 200 Nm obrtnog momenta na modelu Astra Sports Tourer sa petora vrata i sa 88 kW/120 ks (175 Nm) kod Merive. Emisija ugljendioksida sertifikovanog Euro 5 motora u LPG izvedbi je tek 124 g/km kod Merive, 129 g/km kod Astre sa petora vrata i 132 g/km kod Astre Sports Tourer u kombinovanom režimu. Drugim rečima: emisije ugljendioksida su oko 15 odsto niže u odnosu na vrednosti kod uporedivih benzinskih motora. LPG izvedba štedi do 40 procenata na gorivu.
Pored nove LPG verzije u liniji Merive, Opel takođe dodatno unapređuje benzisku i dizel ponudu svog šampiona fleksibilnosti u kompaktnoj klasi. Vodeći model u svom segmentu u Evropi, sa zadnjim FlexDoors vratima sa kontra otvaranjem, koja omogućuju lak i udoban pristup, dobija optimizovane motore sa većom izlaznom snagom, ali nižom potrošnjom goriva. Start/Stop tehnologija efikasne potrošnje goriva sada je dostupna u svim verzijama 1,4-litarskog benzinskog motora.

Sa Start/Stop tehnologijom, 1.4 Turbo varijanta od 88 kW/120 ks beleži sniženu potrošnju od 5,7 litara, u odnosu na prethodnih 5,9 litara na 100 kilometara. Inženjeri su takođe razvili novu verziju ovog motora sa 6-stepenim manuelnim menjačem kod kojeg obrtni momenat dostiže 200 Nm, 14 odsto (25 Nm) više u odnosu na 5-stepenu varijantu.
Zahvaljujući tome Opelov šampion fleksibilnosti dopušta opušteniju vožnju bez čestog menjanja brzina. Opel sada kupcima nudi motor 1.7 CDTI od 81 kW/110 ks sa 6-stepenim-automatskim menjačem za kupce koji preferiraju dizel i cene udobnost u vožnji. Pogonska jedinica koja se sada nalazi u Merivi je 10 ks snažnija u odnosu na prethodnu automatsku verziju 1.7 CDTI, ali, uprkos tome, ispušta 160 g/km ugljendioksida – osam grama manje po kilometru o odnosu na svog prethodnika.
PR Opel