
Hyundai je krajem 2008. godine modelom i20 zamenio Getz, a sada je došlo vreme da i i20 prođe kroz redizajn.
Ovo su nove zvanične slike obnovljenog i20 koji je najveće promene pretrpeo na prednjem delu (pre svega nova maska, svetla i branik), po uzoru na novije modele ove korejske marke.

Manje izmene je doživeo i zadnji deo, kao i unutrašnjost, a novosti ima i u ponudi motora.
Novost je 1.1 CRDi dizelaš sa 55 kW/75KS koji u blueDrive verziji po fabričkim podacima ima potrošnju od 3,2 l/100 km i emisiju CO2 od 84 grama po km.
Snažniji 1.4 CRDi dizelaš sa 90KS sada ima smanjenu emisiju CO2 koja iznosi 96 g/km, dok 1.2 benzinac ima 85KS.

Obnovljeni i20 je i nešto duži od dosadašnje verzije, i to za 55 mm, pa dužina iznosi 3995 mm, dok su širina i visina ostale nepromenjene (1710 mm odnosno 1490 mm). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2520 mm, zapremina prtljažnika je 295 litara, dok su točkovi (u zavisnosti od verzije) od 14, 15 ili 16 inča (sa gumama 175/70R14, 185/60R15 i 195/50R16).
Najavljuju se i poboljšano upravljanje, kvaliteniji materijali u enterijeru, bolja zvučna izolacija, šira paleta boja, novi dizajn alu točkova i bogatija oprema.
Ponuda motora u restilizovanom i20:
1.2 Kappa
- Zapremina: 1.248cc
- Snaga: 85KS
- Obrtni moment: 120 Nm
- Najveća brzina: 168 km/h
- Ubrzanje 0-100: 12,7 s
- Emisija CO2: 114 (109) g/km (BlueDrive)
1.4 Gamma
- Zapremina: 1.396cc
- Snaga: 100KS
- Obrtni moment: 137 Nm
- Najveća brzina: 181 km/h
- Ubrzanje 0-100: 11,6 s
- Emisija CO2: 122 (115) g/km (BlueDrive)
1.1 CRDI
- Zapremina: 1.120cc
- Snaga: 75KS
- Obrtni moment: 180 Nm
- Najveća brzina: 160 km/h
- Ubrzanje 0-100: 15,7 s
- Emisija CO2: 99 (84) g/km (BlueDrive)
1.4 CRDI
- Zapremina: 1.396cc
- Snaga: 90KS
- Obrtni moment: 220 Nm
- Najveća brzina: 174 km/h
- Ubrzanje 0-100: 13,5 s
- Emisija CO2: 106 (96) g/km (BlueDrive)
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jako dosadan :/ Ne znam kakva je cena u odnosu na RIO-a, ali u ovom segmentu KIA mnogo bolja, cudi me da nisu nesto slicno izbacili umesto ovog.
Ix25 super!
@Dusan
pa nije i20 tako davno izasao!
Rio ga sije u svakom pogledu a cena slicna.
Veci problem je razlika u kvalitetu i zavrsnoj obradi u korist Rio-a jer se i20 pravi u Indiji i ima dosta zalbi...
čarobnjak, a kako stoji I10 sa kvalitetom?
Ej, meni je sadašnji I20 najružniji od svih Hjundaija, nebi ga kupio uopšte.
Ali se vozim svake druge nedelje sa njime, po dva sata pređemo, i pravo da ti kažem auto je baš udoban i kvalitetan, za njega baš mogu da tvrdim da sam lično video, osetio i proverio.
Pogotovo na snegu se dobro pokazao jer smo išli od Niša do Vranja po zavejanim putevima.
Naravno, taj dizajn mi se ne sviđa, trebao mu je hitan redizajn.
I dobio ga je.
@MasterHaosis
i10 se isto pravi u Indiji, pa je situacija slicna...
Nisam ja rekao da su oni losi niti da se kvare, nego je losa zavrsna obrada, jeftina plastika itd.
Pa, 'prvi' HDI od 90 ks i 200 Nm je u prastarom i tezem 307 imao bolje perfomanse nego ovaj i20 CRDI sa 90 ks i 220 Nm ...
čarobnjak, tačno, to si rekao, nego sam ti ja rekao nezavisno od toga, kako mi se dopalo unutra, i putovanje.
Dva sata provedeš lako, ne ukočiš se uopšte. A i ima dosta dugmadi unutra, ima ono što me izluđuje po nekad, onaj senzor što pišti kad ne vežem pojas dok smo u pokretu. Kabina se relativno brzo zagreje kad treba, grejanje radi punom parom.
Pozadi nisam sedeo, ali ima mesta za dečije sedište da ne smeta ljudima pozadi.
Eto, za njega mogu detaljno da opišem šta i kako.
Premda, ja više volim I10, ovaj novi. On mi od ovih do 10 000 najlepše izgleda. Viđao sam ga po gradu, samo mu nikad nisam zagledao unutrašnjost.