home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Informacija da Audi planira još jednu, i to najsnažniju verziju Audija TT je objavljena još prošle godine, a sada je na Salonu automobila u Ženevi održana i svetska premijera TT RS plus modela. Takođe, predstavljen je još jedan RS model, i to RS4 Avant.

Audi TT RS plus (biće dostupan u Coupe i Roadster verzijama) pokreće 2,5 litarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem koji raspolaže sa 265 kW/360KS i 465 Nm obrtnog momenta, što je za 15 kW/20KS i 15 Nm više od standardnog Audija TT RS.

To je dovoljno da 1450 kg težak TT RS plus Coupe sa quattro pogonom postigne (elektronski ograničenih) 280 km/h, a na raspolaganju će biti šestostepeni manuelni, kao i sedmostepeni S-tronic menjač sa duplim kvačilom.   

TT RS plus Coupe sa S-tronic menjačem od 0-100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 8,5 l/100 km), a TT RS plus Roadster za 4,2 sekunde (troši 8,6 l/100 km). Verzije sa šestostepenim menjačem do stotke stižu za 4,3 (Coupe) odnosno 4,4 sekunde (Roadster).

U paketu su između ostalog i crno-crveni aluminijumski točkovi od 19 inča, gume 255/35, "high gloss anthracite" saćasti prednji gril, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, crne izduvne cevi i redizajnirani zadnji spojler.

Proizvodnja Audija TT RS plus počinje u aprilu, a cene u Nemačkoj počinju od 60.650 evra za Coupe i od 63.500 evra za Roadster (doplata za verzije sa sedmostepenim S-tronic menjačem iznosi 2.150 evra).

Audi je za ovogodišnji Salon u Ženevi pripremio i novo sportsko izdanje "četvorke" karavan.

Novi RS4 Avant pod haubom ima 4,2 litarski V8 motor sa 331 kW/450KS i 430 Nm obrtnog momenta, u paru sa sedmostepenom S-Tronic transmisijom i pogonom na sva četiri točka.


Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,7 sekunde, maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h (s tim što će opciono moći da se dobije i verzija sa 280 km/h), dok prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 11 litara na 100 km.


RS4 Avant takođe odlikuju i agresivniji eksterijer (proširenja blatobrana, novi branici, saćasta maska, alu točkovi od 19 inča...), sportskija unutrašnjost (sportska sedišta sa kožom i alkantarom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom, detalji od ugljeničnih vlakana...), novi izduvni sistem, Audi Drive Select, Dynamic Steering, Dynamic Ride Control i MMI-sistem.

RS4 Avant je takođe i 20 mm niži od standardnog A4 Avanta, za 24 mm širi, a za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa diskovima 365 mm.

Ako nekoga interesuje, zapremina prtljažnika se kreće od 490 do 1430 litara.

Cena u Nemačkoj iznosi 76.600 evra. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Auto.cz / Autocar.co.uk / Worldcarfans.com 



čitanja : 2080



Komentari

au jeftine plastike u njemu..

Autor ivan 07 Mar 2012, 18:31

TT ocaj,nikad mi se nije svidjao:)RS4 dosta lep samo izduvi da su drugaciji,sto sam i pomenuo u proslom blogu:)

Autor Rolls Royce 07 Mar 2012, 22:51