
Posetioci Salona automobila u Ženevi (od 8. do 18. marta) su u prilici da pored standardnih verzija novog Peugeota 208 vide i koncept njegove sportske GTi varijante, luksuzniji 208 XY concept (oba modela u trovratnoj verziji), kao i novi SUV model 4008.

208 GTi concept pod haubom ima 1.6 THP četvorocilindrični benzinac sa 200 konja, a deo GTi paketa između ostalog čine i aero body kit, širi trag točkova (za 36 mm), modifikovano ogibljenje, novi izduvni sistem, set novih točkova od 18 inča, jače kočnice i sportskija unutrašnjost (sportska sedišta, kožni volan, alkantara, aluminijumske pedale...).

S druge strane, 208 XY concept je studija 208-ice u ekskluzivnom izdanju, koja se između ostalog odlikuje ljubičastom "Pulsion" bojom eksterijera, panoramskim staklenim krovom, alu točkovima od 18 inča, luksuznijim enterijerom (takođe sa elementima u ljubičastoj boji, uz kožna sedišta i kožni volan) i bogatom opremom.

Za pogon se brine 1,6 litarski e-HDi dizel motor sa 115KS, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Zvaničnu premijeru u Ženevi ima i Peugeot 4008 čija će prodaja u Evropi početi u maju.
Peugeot 4008 će u paleti motora (u zavisnosti od tržišta) imati 1.6L i 2.0L benzince (sa 115KS i 152 Nm odnosno 150KS i 198 Nm) i dva HDi dizelaša (1.6L sa 115KS i 270 Nm, kao i 1.8L sa 150KS i 300 Nm).

Dužina iznosi 434 cm, širina 180 cm, visina 163 cm, međuosovinsko rastojanje je 267 cm, dok je zapremina prtljažnika 416 litara (416 litara u verziji sa rezervnim točkom, a u verziji sa kitom za reparaciju iznosi 442 litra).

Peugeot 4008 će se nuditi verzijama sa 4x2 i 4x4 pogonom (verzija sa 1.6L benzincem samo sa 4x2 pogonom, svi ostali opciono i sa 4x4 pogonom), a od menjača će u ponuditi biti petostepeni i šestostepeni manuelni, kao i CVT transmisija.
Peugeot najavljuje da će se 4008 prodavati u više od 50 zemalja, a među njima i u Australiji, Novom Zelandu, Kini, Argentini, Rusiji...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Omniauto.it / Motor.ru / Automotorundsport.de
Totalno su se pogubili u dizajnu, ne slede nikakav pravac i nemaju viziju. Kako im kvalitet nikada nije bio jača strana, poješće ih koreanci.
@ MAX
Ma što pričaš,dizajn im je vrhunski bolje da nisu svi isti!! :P
Odličan, a ja sam se uplašio šta će na kraju ispasti, a ono prijatno iznenađenje
@MAX
Gde baš nađe korenace?
Kod njih je kvalitet još u povoju, rđa ih jede a pežo je svemirski brod kvalitetom za njih. Kad budu dostigli kvalitet karoserije peugeot 405 iz 90 prošlog veka napraviće posao!
@ carobnjak
Moje pitanje za tebe glasi: ,,Prokomentariši mi 208, s obzirom da se nikom renderi nisu sviđali, kao ti se sad čini?''
Meni se sveukupno sviđa, a imam i par zamerki.
@Dejan L
moderan, nije bas po mom ukusu kao Rio, ali mi se svidja. Nemam zamerki, mozda su zadnja svetla cudnog oblika ali to ce verovatno biti trend, kao sto su i LED svetla postala.
Enterijer je vrhunski, neobicno je sto su instrumenti iznad upravljaca, pa se u Autobildu vec zale da je ekran slabo vidljiv zbog sunca...
Dopada mi se ideja da je manji i laksi, kao i sto forsiraju nove male motore.
Protiv sam toga da nekadasnji auto C segmenta postane sada B, po dimenzijama i tezini, o ceni da ne pricam...
Jos par ovakvih nedefinisanih modela i bice im bas veselo kad zberu profit na kraju godine...
Meni je 208 predizajniran, previše detalja, kao kod nekih japanaca, daleko od Muratovog skladnog i vanvremenskog 206(ili 205).Ne sviđami se ni položaj instrumenata, prekidači na centralnoj konyoli se jedva vide na Auto bildovim fotografijama.Naravno da Peugeoi ima kvalitetnih automobila, 406 je jedan od njih, ali činjenice govore da ekspanzija korejanaca u evropi ide uglavnom na račun PSA korporacije i Fiata.Uzgred, malo generalizovano, koreanci mi se ne sviđaju, nemaju ono nešto posebno da bi ih kupio neko kome auto nije puko prevozno sredstvo.