
Ford je predstavio F-Series Super Duty Platinum – jedan od najluksuznijih pick-upa modela ikada proizvedenih. Ford kaže da je ovaj pick-up namenjen bogatim rančerima koji žele teretno vozilo za obavljanje svakodnevnih poslova, a takođe žele da dobiju i enterijer luksuznih Lincolna.
Na prvi pogled Platinum se ne razlikuje od ostalih specijalnih verzija Super Duty kao što su Lariat i King Ranch. Sa dizajnerske strane najveće promene su novi prednji gril i 20-inčni točkovi.

Najveće promene se mogu primetiti u enterijeru gde Super Duty pruža kvalitetne materijale i mnogo standardne opreme. Super Duty Platinum će biti prvi Fordov pick-up koji će imati MyFord opciju koja kontroliše kompletnu elektroniku kao i izbor nekoliko različitih boja kožnog enterijera.

Izbor motora podrazumeva 6.2L V8 benzinac (385KS i 548 Nm obrtnog momenta) i 6.7L V8 dizel (400KS i 1.083 Nm obrtnog momenta) dok će jedini menjač biti osmostepeni automatik. Zadnja vuča je standardna, dok je 4x4 opcija.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slike: Ford
legenda, sto potvrdjuje podatak da ih je prodato preko 35 miliona u samo jednoj drzavi.
kada se pogleda kakve rugobe od pickupa se voze u evropi, ford f-series je najlepsi pickup na svetu
http://cache.jalopnik.com/assets/images/12/2008/02/medium_dacia%20Logan%20Pickup.jpg
@mile
Vise i ti sa tim,u jednoj drzavi...Pa ta jedna ima stanovnika vise nego Spanija,Francuska,UK,Nemacka i Italija zajedno...Mogli bi da dodamo jos par zemalja u Evropi.
Tako da ostavi se toga 'samo u jednoj zemlji'.
@mile antena
haha, pa to ti nije pick-up nego dostavna verzija limuzinskog Logana!
Ovaj dizelas je ludilo. :)) 1083nm. :D Ovaj enterijer je kul, e samo ne znam kvalitet materijala koji je upotrebljen. Mile, kakav je uzivo? Mi cemo pre ovamo da naidjemo na Maybach nego na ovaj Ford.
@ carobnjak
Sad će da kaže da troši manje od Fijata 500 multiair.
Koliko je života skraćeno da bi američki Pick-up-ovi mogli da gutaju galone nafte?
@Mile
taj Logan se uopste ne vozi u Evropi, ne znam ko te slagao...
Eh kako bi se ova Fordina zaglavila u nasim sumama.
@dusan,
ima i kina 4.5 puta vise stanovnika nego amerika. jel to znaci da neki kineski proizvod treba biti #1 u svetu?
@carobnjak,
nigde nema zvanickih podataka, ali kako sam citao prelazi oko 16 milja po gallonu kombinovane voznje, sto izadje oko 14-15 litara na 100 km.
@mclaren,
uzivo je fantastican, nisam nikad vozio superduty (vozio sam samo "manji" f-150), ali sam sedeo u njemu dosta puta (uglavnom po auto shows). kao tenk :)))
@dejan l,
nebi dejan bio dejan kada nebi poceo da prica o politici na svakoj temi o americkim vozilima.
@hh,
"Dacia Logan Pick-up will be released in Romania, Bulgaria and Turkey in 2008, followed by other markets from 2009."
http://www.autoblog.com/2008/02/19/dacia-launches-logan-pickup-in-romania/
@hh,
mogu postaviti i ovaj ako zelis :)))
http://freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu/poly1.jpg
@mile antena
nije tako velika potrosnja s obzirom na "slonovski" motor... :)
Logan "pick up" se prodaje i u Srbiji:
http://www.dacia.rs/modeli-dacia/logan-pickup/index.html
@mile sta mislis koliko su ih prodali? Ta Dacia nije pravi pickup, vise je caddy bez krova... Evropi ne trebaju pickup vozila, zato ih i ne proizvode, imas po nesto (amarok recimo).
Ma kakav pick-up, kombiji su zakon! Mi Evropljani smo navikli na kombije i tacka! ;)
Iskreno ovaj otkriven teretni prostor mu je po meni najveca mana a sa ovolikim dimenzijama/medjuosovinskim razmakom pitanje je koliko je dobar za off-road, nije sigurno kao manji modeli...
@hh
Odavno se prodaje Dacia Logan pick-up, ja ih vidjam skoro svakodnevno.
Pa prevelik je, previse trosi, los je za offroad, vise prostora pozadi ima kombi. Jednostavno, u Evropi pickup nema svrhu. Mozda u Americi na onim rancevima sto neko rece...
par cinjenica ...
za off-road je odlican iako mu to nije glavna svrha.
nije nista duzi (ako se uzme verzija sa 2 sedista) nego tipican evropski van (ford transit recimo koji ima takodje 2 sedista).
i ono najbitnije - ljudi koji kupuju ovakva vozila ih kupuju zbog vuce. transit 2.2L dizel nece moci povuci ovakvu kamp prikolicu ili bilo kakvu prikolicu slicnih dimenzija. jer pre svega obicna kuka nije dovoljna za tako nesto vec mora da ima 5th wheel kao na kamionu.
i pre nego sto neko kaze "pa sta onda ne kupi kamion?" - ovakvi pickupi se mogu voziti sa istom dozvolom kao i svaki drugi auto, svuda im je u gradu dozvoljeno za voznju (za razliku od kamiona), registracija im je kao i za svaki drugi auto (znaci $75 godisnje), trose jedno 3 puta manje od kamiona, a toliko su i jeftiniji ... razloga ima gomila.
http://image.automobilemag.com/f/28314400+w750+st0/1003_10_z+2011_ford_f350_super_duty_crew_cab_dually+front_three_quarters_view_towing.jpg
@mile
Malo manju kamp kucicu smo mi '90-tih vukli kad idemo na more sa Golf 2 1.6 dizel :DDDDDD
Opet si dao gore glup primer,do pre neku godinu nisi mogao da poredis Kinu i Ameriku,znas sam i razloge...Danas jeste drukcije,ali ipak Kinezi nemaju proizvodjace kao Ameri,Evropljani,zato i ne prodaju ne znam ni ja koliko svojih vozila u svojoj zemlji...Ford je oduvek dobar i poznat proizvodjac,prodaje se u celom svetu i naravno najvise u svojoj zemlji gde nudi ovakav pick-up,koji stvarno vrh izgleda i ameri to vole...U Evropi ovo ne bi proslo,u evropi se teraju kombiji,od manjih pa do onih velikih,i oni manji kamioncici...i naravno karavani...naravno ne moze da se poredi karavan i ovo,ali npr Nemacka je 'karavanska' nacija,kod njih se najvise prodaju karavani...75$ je registracija za bilo koji automobil?Znaci bilo koji?I da,nesto sumnjam da ovo ima potrosnju od 15 litara.
P.S
U zadnje 2,3 godine vidjam pick-upove i kod nas,najvise ove Toyote Hilux...Ali ona je sigurno dosta manja od ovog...