home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedesov AMG i u novoj sezoni Formule 1 ima važnu ulogu; SLS AMG je F1 Safety Car, dok karavanski C 63 AMG ima ulogu službenog F1 Medical Cara.

Model 'gullwing' sa karakterističnim krovnim svetlima i prepoznatljivim logotipima FIA-e i F1 na aluminijumskoj karoseriji ima ulogu zvaničnog sigurnosnog automobila Formule 1 od 2010. godine. Za upravljačem SLS AMG-a je legendarni Bernd Mayländer koji ima funkciju vozača zvaničng sigurnosnog automobila F1 od 2000. godine. Mayländerov suvozač i FIA-in saradnik je Pete Tibbetts, koji je u stalnom radio kontaktu sa rukovodstvom trke. U prošloj sezoni Mayländer i Tibbetts su sa svojim SLS-om AMG na stazu izlazili dvanaest puta, od toga čak pet puta na Velikoj nagradi Kanade, i ukupno tokom trka prešli 284,3 kilometra.

Na safety caru nisu izvedene nikakve tehničke izmene niti su poduzimane mere za smanjenje mase. Motor, pogonski sklop, ogibljenje i kočioni sistem sigurnosnog automobila potpuno su isti kao i kod standardnog SLS-u AMG, a jedini je izuzetak novi izduvni sistem. AMG-ov 6,3 litarski V8 ima 571KS pri 6800 o/min i najveći obrtni moment 650 Nm pri 4750 o/min, što 'gullwingu' mase 1620 kg omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 3,8 sekundi.

Uz SLS AMG kao zvanični F1 Safety Car, Mercedes-AMG u novoj sezoni ponovo obezbeđuje i zvanični F1 Medical Car. Kao i u prethodne četiri sezone, C 63 AMG karavan biće odgovoran za hitnu pomoć u slučaju nesreće. AMG-ov 6,3 litarski V8 motor uključuje paket AMG Performance zahvaljujući kome razvija 487KS i ubrzava do 100 km/h za 4,4 sekunde. Vizuelno, F1 medicinski automobil sličan je F1 sigurnosnom automobilu: tu su krovna svetleća prečka, logo FIA-e i F1, stroboskopska LED svetla napred i pozadi, zadnja registraciona tablica sa LED svetlima i AMG-ov prednji branik sa većim otvorima za vazduh.


Zvanični F1 medicinski automobil vozi 32-godišnji Južnoafrikanac Alan van der Merwe, njegov saputnik je FIA-in medicinski čelnik dr. Gary Hartstein, a pozadi sede dvojica vrhunskih medicinskih stručnjaka iz bolnica u blizini staze. U prtljažniku zapremine 485 litara ima dovoljno mesta za medicinsku opremu koju lekari nose sa sobom, a koja uključuje defibrilator i respirator.

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 750



Komentari

https://www.youtube.com/watch?v=WVlgw90Ns7c

Autor PITBULL™ 19 Mar 2012, 12:55

Ovaj SLS garantujem imaju i vozaci Ferarija. hhahah Pazite C klasu, 4,4 do 100 a karavan. :)))

Autor McLaren 19 Mar 2012, 16:38

@McLaren
Sta to ima veze sto je karavan?Koliko moze RS6?
Za koliko stize S8 novi?
Prvo procitaj drugi sta rade pa se odusevljavaj ;)
S8 4 sec do 100 ;)

Autor dusan 19 Mar 2012, 16:58

RS6 ima 580 V10 turbo i 4,6 do 100. S8 ubrzava za 4,2. I to dok ne vidim test, ne verujem. Mada je i moguce da je brz do 100 jer je quatro.

Autor McLaren 19 Mar 2012, 17:28

Sto se svadjate bez razloga. Fenjerasi mogu da budu napred samo kao safty car....:))

Autor toma X7 19 Mar 2012, 17:57

s8 za 4.2 ...

Autor NemanjaBB 19 Mar 2012, 18:19

Vi se jos uvek svadjate koji je brzi???
Ja bih prihvatio rasirenih ruku da mogu bar da sednem u jednog ako nista drugo a ne da se raspravljam sta je brze :)

Autor Panco 19 Mar 2012, 20:48

Lepo izgleda ovaj karavancic:)

Autor Rolls Royce 19 Mar 2012, 22:18