
Početkom ove godine je objavljena vest da će proizvodnja Mercedesove G klase biti produžena sve do 2020. godine, a tokom juna će se pojaviiti i facelift verzija ovog već odavno legendarnog modela.
Međutim, jedna zvanična slika G klase facelift se već sada pojavila u javnosti. Naime, u press materijalu obnovljenog Mercedesa GLK je i jedna fotografija GLK u čijoj pozadi se nalazi i doterana G klasa.

Zanimljiviji su međutim motori, i to pre svega u G65 AMG i G63 AMG verzijama.
Po sadašnjim vestima, budući Mercedes G65 AMG bi trebalo da pokreće 6,0 litarski bi-turbo V12 motor sa 612 konja i čak 1000 Nm obrtnog momenta (u paru sa AMG Speedshift 7G-Tronic transmisijom), a njegova cena će iznositi oko 220.000 evra.
S druge strane, G63 AMG će dobiti 5,5 litarski twin-turbo V8, u kombinaciji sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic menjačem.
U ponudi će biti i G350 BlueTEC dizel sa 211KS, G500 sa V8 benzinskim motorom, kao i G Cabrio.
U pripremi je navodno i Mercedes G Hybrid koji bi po nekim informacijama trebalo da se pojavi krajem 2013. godine. Po ranijim, nezvaničnim informacijama, hibridna G klasa će kombinovati elektromotor i 3,5 litarski V6 benzinac sa 306KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prosto je neverovatno da dzip pored toliko godina postojanja pleni svezinom.
@McLaren
Hahaha, potpisujem.
Stvarno nisu normalni. :)
G65 AMG, šta dalje pričati. :)
Ako je tačno da će biti ograničena serija 65-ca,ima da planu za čas posla, bez obzira na cenu od 220 000eur. :)
"Početkom ove godine je objavljena vest da će proizvodnja Mercedesove G klase biti produžena sve do 2020. godine"
G klasa će se proizvoditi dok postoje automobili. :)
Mislim da je to jedini auto čiji se dizajn ne menja i traje toliko godina i trajaće sve dok postoje kola. :)
G65, koji kraljevi. :)))
Od svih nemackih automobila koji se danas proizvode nebitno koje klase jedino bih za G klasu izdvoio onaj slogan: "Nekome treba 30 godina da napravi savrsen auto a nekome to uspe iz prve (ali stvarno!)" :)
Automobil je stvarno sila!
@PITBULL
Zasto je kod 911 totalno uzasno sto se ne menja,a ovde je to tako kul,vrh i najjace?
Ne bih da te razocaram,ali automobil marke Porse 911 je daleko veca ikona od ovog terenca,kojem je nepotrebna ovolika motorcina 65Amg,to je totalna glupost...
@Panco
911 je konstruisan '63 godine da bude super brz sportak i pogodi sta,i dalje je tu i dalje tuce nove konkurente ;)
nekada je bio zaista upotrebljiv i zato je postao legenda.
sada to vise nema smisla jer za cega treba da posluzi aparat od cetvrt miliona eura osim za poziranje?
ispolirani toster.
@dusan
911 se menja, ali tako da ostane prepoznatljiv. G klasa se ne menja. :)
G klasa je terenac, a ovo sportski auto, zato je za njega tragično što se ne menja. Zamisli da Lambo šminka Miuru samo do dan danas. :)
911 je smešan kad stane pored Ferarija i Lamba.
@ChedomirADELAIDE
Pa niko te ne tera da uzmeš G65 AMG, imaš ti verzije za off-road, imaš specijalnu "pure" verziju za offroad. Ja bi uzeo ovaj G65. :)
@PITBULL
911 je totalna ista linija,farovi...Samo se modernizuje a sve znacajno se radi ispod lima! ;)
Lambo je krenuo sa Miurom,ali svaki je sledeci na isti sablon kao i ovi danas,napucani sa ostrim linijama,farovi ostrih linija,pozadi kockasti...Isti sablon...
Nije tragicno,kada bi i to uradili u Nemackoj i sire bi bila pobuna,tu ikonu ne zeli niko da menja ko postuje i poznaje automobilizam,na sta bi licio automobilizam da nema poznate,vrhunske i prejake 911-ice?Bilo bi cudno,Ferariju bi bilo dosadno...
Imali bi samo Lambo kao protivnika,a njega isprase uvek kao i Porse...Mada dobili Ferari i Porse opasnog protivnika,McLaren-a...Najzad neko opasan da se pojavi da ih trgne malo da rade bolje :)))