
Francuska PSA grupacija je najavila da će Peugeot 408 (sedan verzija 308-ice) uskoro biti ponuđen i evropskim kupcima.
Doduše, 408-ica će u početku biti dostupna samo u Rusiji i Ukrajini, ali ruski sajtovi takođe najavljuje da će ovaj sedan kasnije biti ponuđen i u "pojedinim istočnoevropskim zemljama".

Peugeot 408 se već prodaje u Kini i Južnoj Americi, dok će se za proizvodnju u Rusiji brinuti PSA-Mitsubishi fabrika u Kalugi.
Peugeot 408 je dugačak 468 cm (za poređenje, Chevrolet Cruze ima 460 cm, a VW Jetta 464 cm), a zapremina prtljažnika iznosi 481 litar.

Kako stvari sada stoje, evropski Peugeot 408 će (bar u početku) biti dostupan sa dva benzinska motora, a to su 1.6 VTI sa 120KS i 2.0 16V sa 143KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Bruka za sve iz serije 400.
Korak nazad. Doduše, lepši je od 206 sedan-a.
A i Fluence će dobiti konkurenta
Covek prosto ne zna koji bi motor izabrao. Jedan prevazidjen ili onaj sto je po nekima nedoradjen ...
Ružan bre... 407-mica je bre 100x lepša! Šta im bi?
I što je ne nazovu 308 sedan, kao što ima 206 sedan?
Kako je odvratan haos, u toj klasi sedana svi su lepsi i skladniji.
@MasterHaosis
C-segment limuzine...Fluence, Cruze, Octavia, Elantra... :)
Orlo, pa pretpostavio sam da je C segment, ali zar nisu imali još nekog predstavnika?
Ovaj deluje kao da je ubačen u poslednjem momentu.
@MasterHaosis
Koliko se secam poslednji koji se prodavao u Evropi od Pezoa u tom segmentu je 306. Mada u pravu si ima i 308 sedan i 307 sedan i ovo cudo sta god da je ali se u Evropi nisu prodavali. Primarno J.Amerika i Azija...
@Orlo
opet ti! :)
Octavia nije limuzina nego LIFTBACK, kad cete nauciti vise?
Orlo, pa da, ma mnogo su haos napravili sa ovim imenima, to jest brojevima. Ne može da se provali šta je šta, i šta kojoj generaciji i segmentu pripada.