
Kupcima u Evropi će uskoro biti dostupan i Alfin model Giulietta sa najslabijim benzinskim motorom.
Radi se o verziji sa 1,4 litarskim četvorocilindričnim benzincem koji razvija 77 kW/105KS pri 5000 o/min. i 206 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min., u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Deo opreme čini i auto start/stop sistem, a po fabričkim podacima ova Giulietta u proseku troši 6,4 l/100 km i emituje 149 grama CO2 po km.
Giuleitta sa 105KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,6 sekundi i postiže maksimalnih 185 km/h.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Je l' ovaj benzinac sa turbinom? Nešto je visok o.momenat za atmosferca.
Turbobenzinac za trzista koja imaju ogranicenja za automobile preko 105KS (osiguranje, takse ogranicenje za mlade vozace,...)
Malo konja za 1.4 turbo, ali ima znacajno bolja medjuubrzanja od 1.4 105KS bez turba ili 1.2 turbobenzinaca(85-105KS).
Ovo nije multiair. Nego samo oslabljeni turbobenzinac od 120KS.
Za 500L se pominje 0.9L twinair turbo od 105KS i 1.4 multiar (nisu rekli sa ili bez turba)
U 500L ce biti obican 1.4 multiair motor kao osnovni model i naravno najjeftiniji jer tu su dizel i turbo benzinac kao vrh ponude sa visom cenom. Mozda kasnije ponude 1.4 T...
@bole
procitao sam da ce ici 1.4 sa 100ks! E sad u kom obliku, ne bi smo znali...
@Orlo
sta je to "obican" multiair?!?
P.S. receno je da ce u 500 L ici isti motori kao u 500, a to je 1.4 16v Multiair sa 100-105 ks...
Njegov obrtni momenat je 133 Nm pri 4000 o/min, tako da je Bole u pravu, to nije ovaj motor gore, mada ima istu kubikazu i snagu. Ko ce ga znati, mozda je u tekstu i greska za o.momenat, a mozda ipak ovaj ugrade u nase "cedo" ... :)
@carobnjak nije greška u tekstu, dakle ova Giulietta ima pomenutih 105KS i 206 Nm
Technical features
Cylinders: 4 in line;
Power: 77 kW (105 HP);
Torque Nm – rpm: 206 – 1750;
Gearbox: 6 speed;
No. of cylinders, arrangement: 4;
Displacement (cc): 1368;
Max. power kW (HP - EC) at rpm (NORMAL): 77/105 5000 rpm;
Peak torque Nm (kgm - EC) at rpm (NORMAL): 206 (21) at 1750 rpm;
@auto
da, sad sam nasao da je obrtni momenat identican kao kod verzije sa 120ks...
haha i auto se raspisao!
Zato što je fan Alfa Romea pa sve zna o tome.
@ Auto
Prvi 2.0 HDI motor je imao 240Nm pri 1.800 o/min, a znajući da benzinci imaju mnogo manje Nm sile na tim obrtajima, ovaj motor u Đulijeti je odličan!
Neki benzinci ni na 5.000 o/min nemaju ni 150 Nm sile.
@carobnjak
Obican znaci na to da sam mislio sa na to da nije turbo znaci prirodno punjenje cilindara. A sto se tice ovaj 1.4 nema teoretske sanse da ima ovoliki obrtni moment ako nije turbo i pri ovoliko niskim obrtajima - znaci da je turbo po specifikacijama ili je stamparska greska na izvornoj vesti ili je Fiat napravio tihu revoluciju... ;)