home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kupcima u Evropi će uskoro biti dostupan i Alfin model Giulietta sa najslabijim benzinskim motorom.

Radi se o verziji sa 1,4 litarskim četvorocilindričnim benzincem koji razvija 77 kW/105KS pri 5000 o/min. i 206 Nm obrtnog  momenta pri 1750 o/min., u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Deo opreme čini i auto start/stop sistem, a po fabričkim podacima ova Giulietta u proseku troši 6,4 l/100 km i emituje 149 grama CO2 po km.

Giuleitta sa 105KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,6 sekundi i postiže maksimalnih 185 km/h.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 2368



Komentari

Je l' ovaj benzinac sa turbinom? Nešto je visok o.momenat za atmosferca.

Autor Mix 28 Mar 2012, 07:50

Ima obrtni moment kao dizelaši s početka devedesetih

Autor Dejan L 28 Mar 2012, 08:43

Turbobenzinac za trzista koja imaju ogranicenja za automobile preko 105KS (osiguranje, takse ogranicenje za mlade vozace,...)

Malo konja za 1.4 turbo, ali ima znacajno bolja medjuubrzanja od 1.4 105KS bez turba ili 1.2 turbobenzinaca(85-105KS).

Autor bole 28 Mar 2012, 10:31

1.4 Multiair iz MiTo-a i Punta.

Autor milan 28 Mar 2012, 10:51

Stvarno je malo veliki obrtni moment u odnosu na snagu??

Autor milan 28 Mar 2012, 10:52

Taj ce biti i u 500L! :)

Autor carobnjak 28 Mar 2012, 12:25

Ovo nije multiair. Nego samo oslabljeni turbobenzinac od 120KS.

Za 500L se pominje 0.9L twinair turbo od 105KS i 1.4 multiar (nisu rekli sa ili bez turba)

Autor bole 28 Mar 2012, 12:51

U 500L ce biti obican 1.4 multiair motor kao osnovni model i naravno najjeftiniji jer tu su dizel i turbo benzinac kao vrh ponude sa visom cenom. Mozda kasnije ponude 1.4 T...

Autor Orlo 28 Mar 2012, 13:27

@bole
procitao sam da ce ici 1.4 sa 100ks! E sad u kom obliku, ne bi smo znali...

@Orlo
sta je to "obican" multiair?!?

Autor carobnjak 28 Mar 2012, 17:16

P.S. receno je da ce u 500 L ici isti motori kao u 500, a to je 1.4 16v Multiair sa 100-105 ks...
Njegov obrtni momenat je 133 Nm pri 4000 o/min, tako da je Bole u pravu, to nije ovaj motor gore, mada ima istu kubikazu i snagu. Ko ce ga znati, mozda je u tekstu i greska za o.momenat, a mozda ipak ovaj ugrade u nase "cedo" ... :)

Autor carobnjak 28 Mar 2012, 17:24

@carobnjak nije greška u tekstu, dakle ova Giulietta ima pomenutih 105KS i 206 Nm

Technical features
Cylinders: 4 in line;
Power: 77 kW (105 HP);
Torque Nm – rpm: 206 – 1750;
Gearbox: 6 speed;
No. of cylinders, arrangement: 4;
Displacement (cc): 1368;
Max. power kW (HP - EC) at rpm (NORMAL): 77/105 5000 rpm;
Peak torque Nm (kgm - EC) at rpm (NORMAL): 206 (21) at 1750 rpm;

Autor auto 28 Mar 2012, 17:29

@auto
da, sad sam nasao da je obrtni momenat identican kao kod verzije sa 120ks...

Autor carobnjak 28 Mar 2012, 17:31

haha i auto se raspisao!
Zato što je fan Alfa Romea pa sve zna o tome.

Autor MasterHaosis 28 Mar 2012, 18:13

@ Auto
Prvi 2.0 HDI motor je imao 240Nm pri 1.800 o/min, a znajući da benzinci imaju mnogo manje Nm sile na tim obrtajima, ovaj motor u Đulijeti je odličan!
Neki benzinci ni na 5.000 o/min nemaju ni 150 Nm sile.

Autor Dejan L 28 Mar 2012, 18:41

@carobnjak
Obican znaci na to da sam mislio sa na to da nije turbo znaci prirodno punjenje cilindara. A sto se tice ovaj 1.4 nema teoretske sanse da ima ovoliki obrtni moment ako nije turbo i pri ovoliko niskim obrtajima - znaci da je turbo po specifikacijama ili je stamparska greska na izvornoj vesti ili je Fiat napravio tihu revoluciju... ;)

Autor Orlo 28 Mar 2012, 21:57