home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je objavio nove zvanične slike, detalje i cene za obnovljenu verziju modela X1, koji se inače na tržištu nalazi od 2009. godine.

Zvanična premijera je održana prošlog meseca na Salonu automobila u Njujorku, dok prodaja u Nemačkoj počinje u julu.

Kao i nedavno obnovljeni BMW X6, i X1 se vizuelno i ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Izmene se pre svega odnose na modifikovani prednji deo (svetla, branik), zadnji branik i retrovizore sa pokazivačima pravca, kao i doterani enterijer.

Tu su i novi dizajn alu točkova, šira paleta boja i bogatija oprema, a i dalje će u ponudi biti verzije sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka.   

Obnovljeni X1 će se prodavati i u Americi, i to od septembra ove godine. Amerikanci će X1 dobiti sa dva motora, a to su 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 180 kW/245KS i 350 Nm obrtnog momenta (u modelima X1 sDrive28i i X1 xDrive28i), kao i 3,0 litarski šestocilindrični benzinac sa 306KS (u modelu X1 xDrive35i).  

Cene u Americi izgledaju ovako: X1 sDrive28i košta 31.545 dolara, X1 xDrive28i 33.245 dolara i X1 xDrive35i 39.345 dolara.

Što se Evrope tiče, u ponudi će biti benzinci sa 150KS, 184KS i 245KS, kao i dizelaši sa 116KS, 143KS, 163KS, 184KS i 218KS.

Osnovni benzinac je 2,0 litarski četvorocilindraš u modelu BMW X1 sDrive18i koji razvija 110 kW/150KS i 200 Nm (ubrzanje od 0-100 km/h traje 9,7 sekundi, prosečna potrošnja je 7,7 l/100 km, emisija CO2 iznosi 180 grama po km). Slede modeli BMW X1 sDrive20i i BMW X1 xDrive20i sa 135 kW/184KS i 270 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 7,4 odnosno 7,8 sekundi), kao i BMW X1 xDrive28i sa 180 kW/245KS i 350 Nm (do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu).

Od dizelaša su na raspolaganju modeli BMW X1 sDrive16d, BMW X1 sDrive18d, BMW X1 xDrive18d, BMW X1 sDrive20d, BMW X1 xDrive20d i BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition.

BMW X1 sDrive16d ima 85 kW/116KS i 260 Nm (do 100 km/h stiže za 11,5 skundi, potrošnja iznosi 4,9 l/100 km, emisija CO2 je 128 grama po km), modeli BMW X1 sDrive18d i BMW X1 xDrive18d imaju 105 kW/143KS i 320 Nm (do 100 km/h za 9,6 odnosno 9,9 sekundi, potrošnja 4,9 odnosno 5,5 litara na 100 km), modeli BMW X1 sDrive20d i BMW X1 xDrive20d raspolažu sa 135 kW/184KS i 380 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 7,8 odnosno 8,1 sekundu).

Najjekonomičniji je BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition čiji dizel motor razvija 120 kW/163KS i 380 Nm obrtnog momenta. X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition naime po fabričkim podacima troši 4,5 litara goriva na 100 km, emituje 119 grama CO2 po km, a do 100 km/h ubrzava za 8,3 sekunde.

Najjači dizelaš je u modelu X1 xDrive25d sa 160 kW/218KS i 450 Nm, pa ovaj model do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi, troši 5,9 litra goriva na 100 km (fabrički podatak) i emituje 154 grama CO2 po km.

Što se menjača tiče, u ponudi su šestostepeni manuelni, šestostepeni automatik i osmostepeni automatik.

Takođe, u ponudi će biti i opcioni BMW xLine i Sport Line paketi, kao i M Sport paket (ovaj potonji u zavisnosti od motora u Nemačkoj košta od 4.200 do 4.600 evra).

Cene za obnovljeni BMW X1 u Nemačkoj počinju od 27.800 evra (koliko košta bazni benzinac), dok dizelaši startuju od 28.950 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4230



Komentari

Bio i ostao ruzan,samo sto ga interijer malo vadi.

Autor MercedesInfo 04 Maj 2012, 15:10

28i je pravi izbor, samo 6s do 100tke :)

Autor loshmi 04 Maj 2012, 15:25

Moj izbor bi bio "trula višnja" sa baš ovakvim enterijerom!

Autor Raziel 05 Maj 2012, 01:22

Enterijer je odlican...

Autor Ivan Malagurski 05 Maj 2012, 08:14