
Kada se pojavi u prodaji na leto, Cadillac ATS će imati početnu cenu od $33,990 čime kupac dobija 2.5L motor sa 200KS, šestostepeni automatski menjač i zadnji pogon. Na taj način General Motorsov predstavnik je za $1,800 jeftiniji od glavnog konkurenta, BMW Serije 3, ali takođe i za 40KS slabiji.
Sledeći na redu je 2.0L turbo motor sa 270KS za koga je potrebno izdvojiti $35,795. Ovaj model se može dobiti i sa opcionim šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka.
Na vrhu ponude se nalazi verzija sa 3.6L V6 motorom sa 320KS iz Cadillaca CTS koji ima početnu cenu od $42,090.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Cadillac
poprilicno je skup. za svega $2,000 vise se moze dobiti cadillac cts sa 3.0l v6 270 hp motorom i pri tom pruza dosta vise prostora. jeste da je cts vec neko vreme na trzistu, a ats potpuno novi, ali opet ...
Опасна машина! Гледао сам неко представљање и баш баш је готиван. Верујем да је унутра пун доживљај луксуза на Амерички начин.. :))
Pa ok je,kako on tako su i sa cenom upali bas lepo uz premijum nemce...
Ne mnogo manje,ne mnogo skuplje,samo sta nudi za 33.000...Vidim osnovni A4 2.0T je u Americi isto oko 33.000$,dok je S4 sa 330ks vec malo vise skuplji od ovog najjaceg ATS-a,premium plus 47.000$,prestige 54.000$...
Ne izgleda atraktivno kao CTS, fali mu oštrina. Očekivao sam više od Kadilaka.
и мени се на око допао, а онда сам пронашао податак да седан од 1500+ кила има пртљжник од 290 литара ... неозбиљно
http://auto-market.me/wp-content/uploads/2012/01/2012-cadillac-ats-tech-details1.gif
@Столе
Standardi, odnosno nacin, za merenje kapaciteta gepeka nisu isti u EU i SAD...
To bi kod nas bilo znacajno vise, jer je nemoguce da ovoliki auto ima gepek velicine malog gradskog auta...
@Orlo
па не знам баш ... погледај слику
http://blogs.cars.com/.a/6a00d83451b3c669e20167603c480a970b-800wi
На пример, за БМВ серије 3 2012 подаци кажу да му је капацитет пртљажника 17 кубних стопа, што је драматично више него 10,2 кубне стопе код АТС.
@Столе
Nadam se da si video uzivo gepek od oko 290l u malom gradskom autu meren po nasim (EU) standardima...
Evo linka:
http://blogs.insideline.com/roadtests/2010/01/2009-bmw-750i-which-trunk-capacity-figure-is-correct.html
svi smo razliciti i postujem svaciji ukus,ali pored bmw3,c klase i audija a4 ovaj auto ne bi pogledao.
https://www.youtube.com/watch?v=jgF8vA_HMAg
ovo da se poredi sa premijum trojkom?
budite ozbiljni...snimite volan,menjac,materijal od kog je sacinjena unutrasnjost....
Eh šta su ti bili Kadilaci do 2000-ih godina... Auta sa najsnažnijim karakterom, mogao si iz aviona da ih prepoznaš... Ovo sada mešavina Koreanaca i nekih Evropskih.
@bmw,
na osnovu youtube video mozes da zakljucis kakvog je kvaliteta enterijer?
idi zovi odmah bmw i trazi da ti daju posao. oni idioti iz bmw-a trose pare na kupovinu auta iz konkurencije i rastavljaju ih da ih prouce, a nisu znali da im ti mozes sve to reci na osnovu 1-minutnog youtube video :)))
xexexexexe....salim se ja,bolji je ovaj kadilak od nemacke trojke.jel ti sad lakse?
ma nemas pojma koji mi je pao kamen sa srca sada, sad mogu lakse spavati kada si priznao to :)))
a sad sa ozbiljnije strane, cadillac je daleko kvalitetniji auto (mehanika) i od audija i posebno od bmw-a, barem ovde u americi. za bmw-a u americi ti vazi pravilo "kupuj samo ako je pod garancijom" i to ce ti i najveci ljubitelji bmw-a priznati.
a reci mi mile koliko kadilak proda mesecno,godisnje automobila?
kako stoje na evropskom trzistu?
azijskom?
vidim da se upucen u te americke brendove i kopetentan si.
a to za kvalitet...pa jeste...ceo svet se zali na kvalitet audija i bmw-a...taloze im se po hangarima kola,skupljaju paucinu...tesko nemcima...
neznam koliko prodaju u evropi i aziji, slabo pratim ta trzista. prosle godine cadillac je prodao 150,000 vozila u americi iako su prakticno poslovali sa samo 3 modela (cts, srx i escalade) jer su sts i dts ugaseni sredinom godine.
ali znam da premium nemci u americi PRODAJU jako malo jer ih niko ne KUPUJE. svi rade LEASE tj. voze 3 godine dok su pod garancijom i onda vracaju i uzimaju opet nove. kao sto rekoh, niko nece premium nemca u americi ako nije pod garancijom. ljudi kupuju lexuse i cadillace stare ko biblija jer mogu vecno da traju uz normalno odrzavanje, a svabu niko nece ako nije pod garancijom ...
Fino izgleda, ali mislim da je preskup za americko trziste. Cak bi i u Evropi sa tom cenom bio ne toliko povoljan.
Je l' zna neko hoce li se ovo prodavati u Evropi i hoce li biti uparen sa nekim dizel motorom?
i kod nas ovde golf 2 kupuju ko ludi.kazu ljudi moze 100godina da traje.u fazonu nema sta da se pokvari... kadilak prodao u sred amerike 150000 jedinica, a merc i bmw po 250.000.
neozbiljno je uporedjivati ih u svakom slucaju.
poz.
kao sto rekoh, ni bmw ni mercedes nisu prodali ni priblizno 250,000 vozila vec su LEASE. a lease ti je tipa ... "iznajmiti". iznajmis ga na 3 godine, placas ga, i posle 3 godine ga vratis nazad kompaniji, auto nikad nije tvoj.
p.s. jel to iz tog poredjenja trebalo da znaci da je golf 2 losiji auto nego recimo escort iz istog perioda iako duze traje?
@bmw
Covek bolje zna od tebe situaciju s obzirom da zivi u Americi, i za razliku od tebe je sigurno video Kadilaka uzivo kao i premium modele i sigurno zna da sud... ;)
A ja cu da ti kazem da Kadilak nije globalni brend nego prvenstveno za Ameriku, tako da ti je glupo poredjenje, prodaju se oni i u Kini, koja je najvece trziste posle SAD-a, ali i u Evropi ali na simbolicnom nivou zbog odluke GM da ne bude rasprotranjen u Evropi zbog Saab-a ranije kao premium marke.
@mile antena
nema vise nijednog Escorta iz tog perioda ali zato Golf 2 ko novi! :)))
@carobnjak,
znam, moj ga jedan rodjak ima, cuveni 1.6L dizel :)))
540,000 km na satu, doduse uradjena je generalka na oko 400,000 km.
@mile antena
cak i Opel Kadett (suza) moze cesto da se vidi sa sve korozijom! :)))
A Escorta nema, cak ni onih novijih iz devedesetih, a bilo ih je na "kilo"...
@ carobnjak
Moj stric vozi Kadett 1988. motor 1.3, sat stao na 300 i kusur hiljada, rubove i sajtne više nema za šta da zavari, a po kiši ne vozi, jer nema poda, ali motor prede.
Pre 5 dana je oterao kod limara, što je po meni ludost nad ludostima
@Dejan L
cak je i poslednja Omega korodirala rapidnom brzinom, sramota!
@ carobnjak
Za Suzu i nije to ništa drastično, dolazi s početka samdesetih kada je 80% automobila trulilo, ali poslednja Omega je bruka
@carobnjak
Ne pricaj neistine, kad je zadnja Omega bila pocinkovana (99-03), ona pre toga je bila rdjava kao i ona pre nje a kao svi Opeli iz perioda 80-90 te...
Ali zato motori vrhunski - upoznat sam sa jednom Opel Ascona 1.3 el.karburator 465.000 km bez generalke...e to je bilo olicenje pouzdanosti... ;)
2,5L i 200ks.. Verovatno će da sa'rani automobil, ali su mu brojke za dve dekade "okasnile":.
Omega: bejah dete kada je rođak došao sa službenom Omegom u posetu(crna s' puno dugmići i auomatskom transmisijom).. Kakva je to bila lađa..
Zadnja generacija ima povoljnu cenu, ali su motori "srpski luksuz" kada treba da se registruje..
@Orlo
ne pricam nesistine, Opel je sam priznao da je Omega bila promasaj (gde li je nslednik?) i licno sam video par korodiranih primeraka, mada davno, jer ne pamtim kad sam je uopste video, sto i ide u prilog mojoj "teoriji"...
Ti si se nesto mnogo osilio u poslednje vreme pa svima delis lekcije...
Mladost-ludost ili je nesto drugo u pitanju?!?
P.S. cini mi se da nisam pominjao motore, ili ces da me ubedjujes da jesam? :)
@Panchev9,
pa eto kazi mi onda koji atmosferski 4-cyl motor ima vise snage od ovog 2.5L. volkswagenov 2.5L I5 razvija 30 hp manje.
@Orlo,
danas na autoputu pored mene prolazi 1997-2001 cadillac catera koji je ustvari opel omega ... rdja izbija iz njega na sve strane.
Naslednik Omege je bio Signum( neuspeli pokušaj)..
mile antena
Ne kritikujem motor.. Zato i kažem da će sa'raniti automobil.. Tako se pohvalno kaže.. Kapiš..
Gde me nađe sa VW? :)))
@Panchev9
Signum je samo lux varijanta Vectre i nikada nije deklarisan kao naslednik Omege, bar ja to nisam cuo. Uostalom ni po obliku karoserije to ne moze biti...
@carobnjak
Jel si ti ovde neki policajac? a Nemoj da si na kraj srca nisam rekao da si spomenuo motore nego cisto onako sam rekao? :)
Ne delim lekcije, stil pisanja/komentarisanja mi je isti od pocetka, nema promena zbog neuzimanja sedativa kao kod nekih, ali rado iskomentarisem po nekog ako nesto znam provereno. ;)
P.S. Kazi ti meni da li je neko sa tim limuzinama E-segmenta osim premium trojke uspeo da ostvari neki zapazen uspeh poslednjih npr. 10 godina?
@mile antena
Cadillac Catera na pocetku prodaje je bila rebadge Omega B(koja je bila rdjava) a kasnije je bila rebadge Omega C tako da sigurno znam a naci cu i link da su svi Opeli od 99/00 svi pocinkovani.
@Orlo
nisam na kraj srca niti sam policajac, tu ulogu vidim u tebi, stalno drugima solis pamet, pravis se pametan, pusti druge da disu i kazu sta misle! Ja sam ti vec i dodelio titulu "najpametniji" ali te je admin uskratio "slave :)))
@carobnjak
Moja greska nije dobar naziv Omega C nego kako oni pisu B FL detaljan redizajn modela B...
Procitao sam taj komentar...krunisanje mi nije potrebno skroman sam... ;)
Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:19
Nema veze ako nisi čuo..
Jeste bio pokušaj da se nasledi Omega, ali kao "izvedba" slična Vel Satisu & Co.( drugačiji koncept business limuzine; rezultat je bio da se ne ponovi).. Omega je inače od ranih 90-ih izgubila tržište..
Vozio sam Signum 2,0T sa 17''.. Moji bubrezi i dalje ga se sećaju..
@Orlo
a ja mislio da nisi, pa da te obradujem! :)))
Omega 3.generacije postojio tj. i dalje zivi ali samo u australiji!
A da li si cuo da je i Vectra C (poslednja generacija) imala iste probleme sa korozijom?
To je otklonjeno tek sa redizajniranom verzijom.
Tako da to nisu nikakve neistine nego cinjenice, i nemoj oponirati ako nemas pojma! :)
P.S. ovo ne iskljucuje tvoju titulu! :)))
@Panchev9
secam se da su pominjali da ce Signum popuniti prazninu na trzistu, verovatno misleci na cenu (!) ali nema govora o nasledniku!
secam se da su pominjali da ce Signum popuniti prazninu na trzistu, verovatno misleci na cenu (!) ali nema govora o nasledniku!
Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:09
Ovo mi liči na kampanju iz zadnjih dana..
Dođe mu to na isto..
Opel je napravio Signum da bi bio drugačiji.. I bio je po tome što je sve kupce znao napamet..
Sreća pa ih je to otreznilo i sada ne pomišljaju da naprave neku "petometarku"..
@Panchev9
Meni je zanimljivije da se Insignia predstavlja kao naslednik sva 3 "srecnika" : Omege, Signuma i Vectre! :)
carobnjak
Jes , tako je rekao "Wir liben Autos"..
Ali sve je manje tih "živih"..