
Nakon što je na poslednjem Salonu automobila u Njujorku predstavio restilizovanu verziju modela Legacy, Subaru je sada u Japanu predstavio i Legacy sa novim turbo benzinskim motorom.
Radi se o 2,0 litarskom turbo četvorocilindrašu sa direktnim ubrizgavanjem sa 300KS pri 5600 o/min. i 400 Nm obrtnog momenta pri 2000-4800 o/min., a koji zamenjuje dosadašnji 2,5 litarski motor (koji je imao 15KS i 50 Nm manje).
Subaru takođe najavljuje da Legacy sa novim turbom ima za oko 20% manju potrošnju i emisiju CO2 u odnosu na model koji zamenjuje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad sam video "novi turbo benzinac" ponadao se da ce biti 1.2 ili bar 1.4...
300 na turbinu....nista bez zapremnine....doduse sigurno je samo da ce manje trositi....ali odrzavanje ijuuuuu
Svaka čast sjajan rezultat, sa velikih 400Nm "dizelskih" a na benzincu, već od 2000rpm u 2 litra zapremine.
Kolika je ta potrošnja i "prljavost" emisije, imate li taj podatak?
Za Srbiju nije (bar mislim), ali boxer-dizel već jeste.
Sta je tu cudno, Subaru je pravio 2.0 turbo motore sa 300ps pre vise od 10 godina...
Mali motor, mnogo KS...
Ne zvuči mi kao neki ubedljiv recept, pitanje kako će se to pokazati.
Inače mi je drago da neko konačno rokne i turbo benzinca, dosta više s dizelašima!
Dizel je manje/više dostigao neki vrhunac, voleo bih da se proizvođači sve više okreću ka petrol engine. :)