
Na slikama je novi Peugeotov model 301 čiji je izgled inspirisan većom 508-icom, a koji će se između ostalog nuditi u Rusiji, Ukrajini, Grčkoj, Turskoj, Africi, Južnoj Americi, kao i pojedinim zemljama u istočnoj i centralnoj Evropi.
Radi se o sedanu dužine 444 cm, sa međuosovinskim rastojanjem od 265 cm i čija zapremina prtljažnika iznosi 506 litara.


Peugeot 301 će biti dostupan sa dva benzinska motora (1.2L sa 72KS i 1.6L sa 115KS) i jednim dizelašem (1.6 HDI sa 92KS), u paru sa manuelnim i automatskim menjačima, a deo serijske opreme će između ostalog činiti i četiri vazdušna jastuka, ABS i ESP.

Peugeot 301 će se proizvoditi u Španiji, premijera je najavljena za jesenji Salon automobila u Parizu, prodaja startuje u novembru, dok će više informacija biti saopšteno naknadno.
Ivan Mitić - Autoblog.rs


A rekao sam ja da ce morati krenuti opet ispocetka sa brojkama u imenima !
Inace model je ocajan, pravi RUSKI! :)))
Redizajnirani 306 sedan?
Jel' se ovo neko šali?
Kineski dizajn francuskog auta???
Di je krom dio na gepeku koji ima 308 i 508 s tim kromom i drugacijim iliustracijama straznjih svetala bio bi sasvim dobar
prijatelji, nemojte tako oštro i negativno... to je Pugova verzija Citroenovog "low cost" modela kojeg poznajemo pod kodnim imenom M4 (i kojeg su kao zamrznuli a kasnije čak i otkazali, kad su ušli u partnerstvo sa GM.om)
očito su se predomislili (što je bilo i za očekivat, jer je M4 gotov! bili su teaseri na netu malo pre potpisivanja sa GM-om), pa je poprilično verovatno, da ćemo uskoro videt i njega...
a kad se sve to uzme u obazir, može se mirno zakljućit, da ova Pugova "Dacia Logan" izgleda prokleto dobro!
:))
Meni bas lepo izgleda, lepse od buduceg Rapida i slicnih konkurenata.
WTF, lada?
Jedino sto valja je prednji deo, pozadi haos, enterijer izaziva ravnodustnost tj. ne izaziva nista.
@ Dejan L
paaa... teasere za Citrinu verziju ove 301-ce smo vidjeli još tamo negdje januara (kad se za partnerstvo sa GM-om nije još ništa ni čulo)... evo, čak i na ovom portalu:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2012/01/24/citroen-id-za-2013.-godinu
a na svim Citroen forumima, taj se model vodi pod "low cost"... čak je i u gore linkanoj vesti, politićki korektno nazvan "pristupaćnijim modelom" :))...
što bi meni značilo.. konkurencija Loganu (jer se o njegovom razvoju govori već jako dugo -sudjeći po viđenom, sad znam i zašto!)... Loganu i njegovim "modernijim nižecenovnim pandanima" a'la Rapid i slićni...
@drugmirko
taj Citroen mi nekako srecnije izgleda iako je osnova ista!
A tebi? :)
:) ....ne znam... treba sačekat, da ga vidimo na pristojnoj fotki... tizeri su "poticajni"... a ono što sam vidjeo po špijama do sada izgleda ko nešto između ovoga i "guzatog C4" sa "C5 konkavnom zadnjom šajbom"...
ali nije mi loš ni ovaj 301! ako ga uporedim sa Rapidom, definitivno mi je i ljepši i zanimljiviji!
no, ono što me kod svega najviše veseli je, da su nakon svih "otkazivanja" i "zamrzavanja" ovog projekta (koji bi morao otvorit cijeli low-cost sub-brand, pod imenom ID), ipak odlućili, da idu s njim do kraja...
PSA "brand direktor", gospodin Frédéric Saint-Geours, još je 9. maja tvrdio, kako "žele unaprediti kvalitet svojih brandova, pa bi uođenje niskocenovnih vozila bilo nekonsistentno s tim"....pa tako definitivno nisam očekivao, da ću danas gledat prezentacijeke fotke prvog PSA low-cost modela...
nadam se, da ovaj 301 definitivno znači, da ćemo vidjet i Citroenov M4 a još više se nadam, da sve to skupa znaći, da ćemo vidjet i manji niskocenovnik, E3 (C-Cactus)....
ajde Uroše... ovdje svi "očajan", "ovi prolupali", "dizajn... nema ga", "kakav krš", "haos", "ravnodušno", "ružno"...
a jućer na onoj još dosadnijoj Škodinoj škatuli svi "vrhunsko", "bestseler", "fenomenalno"...
a objektivnost? ko da je nestala... :))
mislim... ni jedan ni drugi nisu "biseri" auto dizajna i objektivno gledano i jedan i drugi su low-cost kutije!
ima i škodilak finih detalja, ali u cjelini mi ovo djeluje zanimljivije, ljepše i otmenije od one "osiromašene Octavije"! pogotovo za "logan segment" u kojeg se oba ubrajaju...
Ovo bolje izgleda od 'klasicnih' peugeta, mnogo bolje. Ako nista drugo, meni je lepsi od 508 ...
@drugmirko,
Posedujem Logana, znam sta je odsustvo dizajna. :D
Elem, moj komentar je bio vise vezan za setni period kada sam Peugeot smatrao vrhom Francuskog dizajna a to sada deluje jako davno. Skodu necu ni komentarisati, ne vidim nista tu zanimljivo...
Model 508 je francuski pokusaj germanizovanja limuzine koji je po meni ostao nedorecen i ne dovoljno originalan. 208 mi je takodje cudan, nalik kakvom Jarisu. Malo je Peugeot izgubio smer u dizajnu. Malo vise...
Kao da pokusava da smiri "ludilo" na jedan brutalan nacin, ludilo koje je zapoceo prelepi 206 a koje je uslovilo da iz modela u model ponestane mesta za svetla i gril na prednjem delu. Sad na silu pokusavaju da to promene. Ovo gore, neme ni P od Pezoa. Moje neko misljenje...
Unutrašnjost solidna, spoljašnost takođe, ali za područije Zaporožja, Kamčatke i Nagorno-Karabaha.
Silni 1,2 sa 72 ks idealan za suicid. Neće postojati (živi) svedok preticanja bilo koga na putu sa ovim "razjarenim" agregatom!
Uros Cuore Sportivo
Svaka čast na realnosti oko doživljaja sopstvenog automobila, ali i zadovoljstva i skromnosti koje iskazuješ posedovanjem istog. Očigledno si vrlo ponosan, zadovoljan a pritom i neiskompleksirani vlasnik Logana. Ozbiljno mislim bez trunke ironije ili zle namere. Retkost je to sresti, samo napred :)))
Nisam "fan" Dačije ali mi se čini da laganim tempom konstantno idu napred.
A tek ako omoguće da se taj "silni" 1.2 motor sa 72 ks "upari" ( uz doplatu ) uz „Porsche Tiptronic automatski četvorostepeni menjač sa opcionom sekvencijalnom ručnom promenom brzina", to će da bude "ferario" ...
Nakon ponovnog sagledavanja ove ruske verzije, više bih voleo da imam model 408, veći mu je Wb ( 271 ), veći gepek ( 526 ), duži ( 468 ), a i bazna motorizacija mu startuje sa 110 ks. Nisu Kinezi baš blesavi ...
@Đenka,
Ne pljujem ga zato sto je vredno magare koje nije kashljucnulo posle 93000 km uz sramno neodrzavanje zbog stvari koje su prioritet u kucnom budzetu... I Dacija nema "istoriju", nema nijedan "uslovno receno" lep automobil u svojoj relativno siromasnoj istoriji da bi bilo uzimano u obzir. Dizajn (ili ono sto mi podrazumevamo pod lepotom automobila) je bila poslednja stavka prilikom stvaranja ovog automobila.
S druge strane, Peugetot 206 i 607 su na vrhu neke moje top liste lepih automobila i ovaj gore model 301 ne zasluzuje da se "mesa" sa njima...Uvredljivo je, pa makar izgovor bio i mala cena i trziste. Cenim doslednost, i zato volim Alfa Romeo i njegovu filozofiju kao i svih "italijana". Da ne sirim temu.. :D
Poz
Uros Cuore Sportivo
Upravo sam na to i mislio tj.tvoje viđenje Dačije, potpuna realnost!
Međutim mome oku prijaju Stepway i ovaj poslednji "blizanac" Kangu-Mercedesu (nisam ime zapamtio).
Podržavam mišljenje o lepoti Pežoa 206, 607, ja bih dodao još i 406 u svim oblicima karoserije.
Alfa prelepa uvek bila, ali kod mene još uvek gorak ukus Alfasuda, Sprinta, 33-ojke i još nekih (brzotrulećih) i slabo pouzdanih modela.
Vrlo osetljiva tema ovde, ali koga je briga...
Pozdrav :)
Ovo mi se ne sviđa, ama ič..
Unutra je Ok..
Đenka
Naravno da razumeš druge, kada i sam gotiviš Yaris verso.. :)))
Prednji deo je skroz OK!
Ali zadnji...
Kao vlasnik Škode i Peugeota, moram da uporedim 301 i Rapid.
Rapid je ipak mnooogo lepši
Panchevski,
Jes, mojoj iskrivljenosti kraja nema, bolesss...
Yaris Verso, čudo funkcionalnosti, ružnoće (za većinu) ali i pouzdanosti-trajnosti!
Nisam "na živo" video Verso S, ali mi deluje kao dostojan naslednik. Rado bih ja to gonio i "mučio" se komentarima većine :)
Sjajan auto, samo nemojte reci da nije ljepsi od Dacie! Nadam se da ce cijena biti prava.
Francuska auta su mi puno,puno bolja od njemackih. A zasto? pa zato sto za jedno njemacko kupis 2 francuska, nista gora auta. Imao sam 2 golfa, 2 i 3 ,tako da ne pricam napamet.Korejska auta, takodje, odusevljavaju.
U novom Autobildu pise da ce cena biti izmedju modela 208 i 308 a to nije malo!
@Dejan L
odlicna konkurencija Loganu ali tako da za jedan P-301 dobijas 2 Logana! :)))
I šta je tu low? Mozak kupca?
Ovaj Pežo baš leti visoko.
Zato će lepo da prsnu i posle će da se vade na krizu.
207 je skuplji od Yarisa i od mnogih drugih. Da je 207 dobar, jeste, bio je najprodavaniji, a sad je Fiesta u toj klasi bestseller. A koliko vidim 207 je sa 1., pao na 4 mesto ispod Fieste, Polo-a i Clio-a.