
Novi Mercedes GL je svetsku premijeru imao u aprilu na Salonu automobila u Njujorku, a sada su objavljene zvanične slike i podaci i o njegovoj AMG verziji.
Ovo je naime Mercedes GL63 AMG pod čijom haubom je AMG 5,5 litarski V8 biturbo motor sa 410 kW/557KS i 760 Nm obrtnog momenta, čija se snaga na sva četiri točka prenosi putem sedmostepene AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC transmisije.


Po fabričkim podacima, GL63 AMG od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi (tačnije, radi se o 4,9 sec), maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, prosečna potrošnja goriva je 12,3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 288 grama po km.


U paketu su između ostalog i ECO start/stop system, AMG RIDE CONTROL, ACTIVE CURVE SYSTEM, 4ETS electronic traction control system, Active Parking Assist, ATTENTION ASSIST, COLLISION PREVENTION ASSIST, Bi-Xenon svetla, alu točkovi od 21 inča (gume 295/40 R 21), AMG high-performance kočioni sistem (diskovi 390 x 36 mm napred i 345 x 26 mm pozadi), atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem i doterani enterijer (koža, AMG el. podesiva sportska sedišta, AMG Performance kožni volan, AMG sportske pedale...).

Prodaja Mercedesa GL63 AMG počinje u novembru, a cena za sada nije saopštena.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Сунце ти, која тврђава на точковима а иде 4,9 до 100. о.О
Од позади изгледа баш безобразно и моћно.
Ne gotivim SUV-ove, pogotovo ne "sportske", ali ovaj mi je prilicno impresivan.
Mnogo lepši od prethodnog, mnogo moćniji i skladniji.
A koja je masa ovog tenka?
kome treba prostora s ovim ce proc bolje nego da uzme motorhome . ovdje su trebali stavit motor sa 620ks...
kad ce mb pocet stavljat amg na kamoine i vita?
У праву је овај смех.
ГЛ и јесте за 65 АМГ верзију.
А могли би и на камионе и Вита, да се такви пацеру нервирају кад им протресе косу кад прође. :)
Претпостављам да сте сви возили ауто од 5,1 метара, 2,5 тоне, седам седишта, брзином од 200+ км на сат :)
Ја сам једном морао да кочим нагло при 170 кмч са Ренџом ХСЕ, приближне тежине, и не бих то поново да доживим
Столе
Верујем, зато узми Мечку. ;)
Мени је камион са око 70кмх улетео при 220кмх са ЦЛ500.
Да сам био са неким другим ауто, ушо би му у товарни простор. :)
Е а аблендовао сам му док сам се приближавао да ми случајно не улети. И он ништа-ништа и кад сам се приближио, онда ми улети...
Ок џиповима треба више да се зауставе, због масе. Зато се не треба залетати ко магаре у маглу. :)
Ова моторизација служи на ГЛ-у да може да потегне. Леп је осећај кад у приватној тврђави даш гас и полетиш. :)
Izgleda stvarno mocno , ali mi od pozadi ima mnogo slicnosti sa bmw-om .... Da li je neko deli moje misljenje ?
@djene
Naravno,i to mnogo slican Bmw-u!Da nema meckinog znaka,lagano pomislis Bmw.
Isto,ovo je totalno nepotrebno!Kao sto tvrdim i za G modele AMG...Ko se vozio u Gl 420 moze da prica,ja jesam i tvrdim da vise od toga nije potrebno...
P.S
Prethodni je lepsi i to mnogo,takodje i jedinstven,ovaj je od pozadi Bmw(sto je bruka za Mecku),od napred je ML(B klasa,SL itd)...
Posle kazu pljujes Mercedes,ne pljujem ga nego pogledajte realno poslednje njihove modele,a nekada sam voleo Mercedes...
",a nekada sam voleo Mercedes..."
Која научна фантастика сине.
Поврх свега, ово каже Ауди фан.
Ниједном га нисам чуо да критикује Ауди зато што су исти фарови.
А Мерцедесу имају сличности фарови, ал сваки је различит.
Тачније, једина сличност им је што имају позицију у облику орловог ока. :)
meni se ovaj gl jako svidja.u prethodnom sam se vozio dosta puta i nemam 1 negativan komentar na njegov racun.motor je 320 cdi i prijatno sam iznenadjen kako vuce sobzirom na masu.
iskreno,bmw ce morati dosta da se pomuci ukoliko zeli da bude bar rame uz rame sa ovim.
bmw
Нисам пробао ГЛ-а 320 нити се возио у њему, али мислим да је за њега права мера 420цди.
Наравно, АМГ је друга прича.
За МЛ-а је оптималан 320.
Једно упозорење за све возаче, камере су почеле да снимају и брзину !
До сад су снимале само црвено и жуту траку.
veruj da gl320cdi iz 2008 u kom sam se ja vozio ubrzava solidno brze od moje e klase.a u glu si jos na visem polozaju i oseca se vise brzina,ko da letis.
e sad,svako ima razlicite afinitete.recimo meni bi bio taj 320 puna kapa,tebi(jer pricam sa tobom)420,neko ce kupiti i ovu tvrdjavu koja ubrzava do stotke za manje od 5 sekundi...
Perfektno odradjeno i bez konkurencije,jako mi se dopada sto je jedinstven,brutal i pre svega jako agresivan.
По мени је задњи крај овог стероид-камиончета на федере пресликан са каравана буљка прве генерације!! :)
Autor ПИТБУЛ™ 31 Maj 2012, 15:09
rispekta.
a za perfomanse ove tvrdjave su za jos vece postovanje. mislim da mu g65 NE TREBA, duplo skuplji bi bio, a malo brzi. Glupost za realnog kupca.
@bmw
aham :) i ja u tom. samo nisam u 420cdi, ali nikako da se uskladim sa tim poznanikom :)
Ono dugmići na centralnoj konzoli "natrpani" kao kod 407-ice... Bljak
@PITBULL
Decko,mozda nisi dolazio na ovaj blog kada nisam imao ovoliko losih reci za Mercedes...Uostalom,znam da pohvalim ja i Bmw i Mercedes model,kako da pohvalim Mercedes za zadnje radove kada na svakom okace farove sa B klase(kada bi promenili LED pa i ajde,ali na svakom isti),evo kod ovog pozadi umalo da stave Bmw 7...
Budimo realni malo,objektivni...
Kod Audi modela nisu farovi isti,slicni jesu ali barem menjaju izgled LED...
P.S
Ne znam sto kazes to Audi fan,da ti kazem da Audi fanovi vise gledaju kao konkurenciju Bmw :) Bore se za slicne kupce,dok se Mercedes izdvaja bori se za penzionere :)))
Opet kazem,AMG verzije nisu potrebne kod GL-a i G klase...Ok,svako ima svoje misljenje,ja imam svoje...Ali to su veliki SUV,njima je dovoljno kao sto sam rekao npr,GL 420,kazem vozio sam se dosta puta i to je odlicno,ne treba mu vise od toga...Takodje,prethodni mi se vise svidja,bio je jedinstven,ovaj kako sam rekao,pozadi BMW,napred mali brat B klasa...Sada da kupujem GL trazio bih proizveden 2011-te,tj prethodni,ne novi.