home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Premijera Chevroleta na poslednjem sajmu automobila u Ženevi bila je karavan verzija Cruza, ali je tada najavljeno i da će se za nekoliko meseci pojaviti blago doterane verzije Cruza sedan i Cruza hatchback, koji će pored diskretnih vizuelnih izmena dobiti i nove elemente opreme, kao i osveženu paletu motora.


Osveženi Cruze je u međuvremenu predstavljen, a sada su objavjene i nove slike Cruza facelift u sve tri karoserijske verzije.


U nastavku pročitajte i ranije objavljeno PR saopštenje iz Chevroleta:

Od leta 2012. godine kupci će moći da biraju između pet kombinacija motora i menjača za celu liniju Cruze. Pored sadašnjih benzinskih motora od 1,6l i 1,8l, izbor će biti kompletiran novim turbo benzincem od 1,4l, kao i novim dizel motorima od 1,7l i 2,0l. Svi motori su u skladu sa Evro 5 standardima.

Turbo benzinski motor od 1.4 litra u kombinaciji sa šestostepenim menjačem razvija 140 ks pri 6.000 o/min. Dugo očekivani dizel motor od 1.7 litra sa manuelnim menjačem ima 130 KS pri 4.000 o/min i emituje 119 g CO2 po km.

Benzinski motor od 1.4 litra i dizel motori od 1.7 i 2.0 litra dolaze u kombinaciji sa Start-Stop tehnologijom, koja je deo standardne opreme.  

2012. godine se uvodi niz promena u dizajnu svih Cruze modela, uključujući prednji deo automobila, modifikovanu unutrašnjost prednjih farova i svetla za maglu i novi stil točkova. Unutrašnji dizajn će biti usavršen u predelu središnje konzole i dobiće veći izbor izgleda sedišta.

Karavan je sa svojih 4,675 mm nešto duži od hečbek verzije (4,510 mm) i limuzine (4,597 mm). Prtljažni prostor varira od 500 litara do linije zadnjeg prozora do skoro 1,500 litara do krova kada su zadnja sedišta oborena.


Karavan dopunjuje limuzinu i hečbek verziju, čija ukupna prodaja prevazilazi 1,3 miliona vozila na globalnom nivou od lansiranja ove linije automobila u 2009. godini.

Spoljašnji dizajn karakteriše linija krova u obliku jedinstvenog luka koji se sužava i doprinosi koeficijentu vuče od 0,34. Vozilo, na kojem su krovni nosači standardni deo opreme, ima sportski izgled spreman za akciju.

Nova oprema i karakteristike Cruze-a uključuju ulazak i pokretanje vozila bez ključa, retrovizorsku kameru, informativno-zabavni sistem Chevrolet MyLink (vidi tekst ispod) i Start-Stop funkciju, u zavisnosti od konfiguracije i izbora motora.

Informativno-zabavni sistem Chevrolet MyLink: integrisani pametni telefon

Sajam automobila u Ženevi je mesto lansiranja Chevrolet-ovog novog informativno-zabavnog sistema Chevrolet MyLink, koji neprimetno integriše vozačeve lične uređaje, kao što su pametni telefoni, i pretvara automobil u priključnu stanicu.

Chevrolet MyLink obuhvata ekran visoke rezolucije u boji osetljiv na dodir, veličine sedam inči, zahvaljujući kojem je izbor opcija veoma jednostavan. Sistem prebacuje sadržaje sa pametnih telefona na displej putem USB Aux-in ili Buletooth konekcije.

On takođe nudi stereo audio striming i bežično upravljanje pametnim telefonima, na osnovu funkcije pozivanja glasom putem Blutooth-a bez korišćenja ruku, koja se već nudi u nekoliko Chevrolet modela. Ova tehnologija će biti dostupna kod Cruze-a i Avea od leta 2012. godine.



čitanja : 2388



Komentari

Upropastili branik

Autor Dejan L 20 Jun 2012, 14:26

Gde nestade ona masivnost i robusnost prednje maske koja mu je davala izgled mocne limuzine? Branik pozadi bocno deluje kao da je olubljen! Nisam kontras ali se meni ovo uopste ne svidja!

Autor bojan 20 Jun 2012, 16:58

Upravo ono što zameram japancima, nikako da urade donji deo branika i suknjicom prekinu blatobran!

Autor Dejan L 20 Jun 2012, 18:16

Ovaj auto je stvarno jedan od retkih koji bas pogode ukus kupaca, ipak 1,3 miliona prodatih, za koliko, malo vise od 3 godine je stvarno vredno pohvale i to sto je bio medju 10 najprodavanijh modela prosle godine. Pristojna motorizacija, i kvalitet, ne visoka cena, dobrog dizajna, sto je naravno vec stvar ukusa i dobre opreme, bezbednost na visokom nivou i eto recepta za uspeh, i da tajming za izlazak na trziste u vreme krize...

Autor Orlo 20 Jun 2012, 19:59

Kada bih cenio objektivno merljive činjenice ( "performans", "price" ... ) ili subjektivni doživljaj ( "design" ), ne bih ja imao tu mnogo zameriti. Sa otporom vazduha od 0,34, to je čak i bezbedno za pešake, nije bešuman ...
Ali, pročitao sam dosta "pljuvačine" o tom vozilu ( i brendu ), onih "upućenih" i neupućenih i ne znam šta da mislim o vozilu.
Vredi li to tih relativno ( naizgled ) "malih" para? Nisam pametan.
I orlando me inicijalno oduševio ( startuje sa 14.999 ), ali kod dizela ( uz "nužnu opremu" ) čas posla cenom predješ 21 ili 22.000 ... Nije to džabaluk za taj brend

Autor Moron 20 Jun 2012, 21:01