
Novi Seat Toledo (četvrte generacije) je u formi koncepta predstavljen u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a nedavno su u javnost procurele i prve zvanične fotografije njegove definitive, serijske verzije. Danas je Seat objavio novi set fabričkih slika, kao i neke nove detalje.
Serijski model (koji se tek u detaljima razlikuje od koncepta iz Ženeve) će se ranijim informacijama proizvoditi u Škodinoj fabrici u Mladoj Boleslavi i u paleti pogonskih agregata imaće benzince 1.2 sa 75KS, 85KS i 105KS, zatim 1.4 TSI sa 122KS (opciono i u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem), kao i dizelaše 1.6 TDI sa 90KS i 105KS.


Novi Toledo je dugačak 4480 mm (165 mm više od aktuelnog Seat Leona, ali i 164 mm manje od aktuelne VW Jette), međuosovinsko rastojanje je 2602 mm (49 mm kraće od VW Jette), a ima mesta za pet putnika.

Novi Toledo će na tržištu Španije biti dostupan po ceni od 13.990 evra za bazni model, koji će u standardnoj opremi između ostalog imati i šest vazdušnih jastuka, ABS, ESC, centralno zaključavanje i el. podizače prednjih stakala.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Neke od ranije objavljenih slika



Zanimljivo, nije se jos ni pojavio na trzistu a cena je vec sa 13 porasla na 14 hiljada...
I dalje mi nije jasno zasto su promenili volan iz Zeneve koji je konacno poceo da lici na nesto i vratili ovu rugobu iz sadasnjih modela. Verovatno da bi sto vise licio na Rapid umesto da ima svoj pecat bar u enterijeru, ako vec nema spolja. Katastrofalan potez po meni.
Možda je Seat malo lepši nazad, ali je Škoda napred, po meni, prilično lepša. Kod Seata (na ovim slikama) je bolja kombinacija boja.
Jel i Toledo ima 5 vrata? Nesto se bas ne vide, a nema ni brisaca... :)
@Orlo
"Toledo je sada zamisljen kao klasicna limuzina koja nisani trziste izmedju C i D segmenta"!
Tako kaze novi Autobild na 40.strani!
I ko ce biti da je u pravu? :)
P.S. a Rapid ima dimenzije slicne Oktaviji, neke cak i vece kao na primer WB...
@carobnjak
Hahahahhahh dobra fora, pa oni ne znaju osnovne stvari a kamoli gde koji auto pripada, o biserima necu sada...doduse tebi je to benchmark i svetinja, samo se ti drzi toga sta novinar, koji je jednom nedeljno do tada pisao o autima, ima da kaze...nemoj da mislis svojom glavom sta ispada kada prepakujes Fabiju i Roomster-a...C i D segment....hahahhaha...ma konkurent S-klasi ako oni tako kazu...videli dimenzije pa ajd da napisu nesto da ispune stranicu...
@Orlo
pa valjda nemacko glavno glasilo najbolje zna!
U svakom slucaju nevidjeno jaci argumenAt nego tvoj... :)
@Orlo
http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/330201/Seat-toledo-kao-prethodnica-skodi-rapid
@carobnjak
Slazem se ali kada tekst budu napisali oni IZ Nemacke redakcije, a ovi nasi preveli, posto se ta vest zajedno sa novim slikama vrti par dana i nije izvorno sa nemackog AB jer, zbog tvoje vece informisanosti, ovi nasi i na slikama stede pa neke i sami slikaju, jer su papreno skupi testovi, reportaze i sl. koje nabavljaju od AB-a... :)
P.S. Informaciju mozes lako da proveris na sajtu autobild.de da nigde ne pise izmedju C i D segmenta...i by the way ranije, mozda nisi hteo da vidis ne znam, poslao sam ti tekst sa britanskog AutoExpress-a, na temu Jetta za Kinu, da su rekli ljudi, koji imaju veze sa necim, da je auto u gami izmedju Ibize i Leona, a to ako cemo iskreno sigurno nije C i D segment ili pak... ;)
Evo male pomoci:
http://www.autobild.de/artikel/seat-toledo-2012--3499652.html
@carobnjak
"...nemacko glavno glasilo..."
Ti i toma ste me ubedjivali kako AB nije glavni, jer je na prvom mestu Auto Moto und Sport zbog cene reklamnog prostora i broja reklama, otkud sad AB glavno glasilo? Il jeste ili nije, nema to kako u koj prilici zatreba... ;)
@Orlo
AMS se bavi vise premijum vozilima a AB je za obicnu raju...A koja je tvoja literatura, NASA? Priznaj!
@Orlo
ne treba meni pomoc! :)
Skoda je sama pozicionirala Rapid izmedju Fabije i Oktavije, to vazi i za Toledo!
Ti si tvrdio da je ovo B segment a to ne moze biti nikako...
@carobnjak
Pasulj i kugla kod Riske su mi izvori... :)
Citam novine, surfujem internetom, ko i svaki drugi, i koristim nekoliko izvora, ali neke stvari ne mora neko da mi napise, mogu i sam da zakljucim s obzirom na znanje, a sto se tice pouzdanih informacija sigurno ne uzimam zdravo za gotovo od nekog ko je izgubio poverenje u mojim ocima zbog odvala, a NASA se bavi svemirskim programom ne automobilizmom... ;)
Vidi ovako zbrka je nastala u tome sto ne znaju ni auto novinari kako bi ga definisali, pa oni manje upuceni novinari daju svoje sture zakljucke...evo vidi da li je AB negde u tekstu, koji je izvorni iz nemackog AB, napisao za Rapid u kom je segmentu...nije! To je sada nova klasa tih manjih limuzina tipa 301, Rapid/Jetta/Toledo, i sl. razvijenih na osnovi B-segmenta, koji ce konkurisati na trzistima u razvoju gde male limuzine postaju poularne zbog svojih ociglednih prednosti...
@carobnjak
Gledaj, kazes mi izmedju Fabije i Octavije (B i C segment) a dajes mi informaciju da je izmedju u C i D segmenta i jos je to pravi argument...ja u plocu ti u klin...mene ovo vise smara ja bih da prekinem raspravu, mislim ti mozes sam da nastavis ako hoces... ;)
Pozz :)