home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Seat Toledo (četvrte generacije) je u formi koncepta predstavljen u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a nedavno su u javnost procurele i prve zvanične fotografije njegove definitive, serijske verzije. Danas je Seat objavio novi set fabričkih slika, kao i neke nove detalje.

Serijski model (koji se tek u detaljima razlikuje od koncepta iz Ženeve) će se ranijim informacijama proizvoditi u Škodinoj fabrici u Mladoj Boleslavi i u paleti pogonskih agregata imaće benzince 1.2 sa 75KS, 85KS i 105KS, zatim 1.4 TSI sa 122KS (opciono i u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem), kao i dizelaše 1.6 TDI sa 90KS i 105KS.


Novi Toledo je dugačak 4480 mm (165 mm više od aktuelnog Seat Leona, ali i 164 mm manje od aktuelne VW Jette), međuosovinsko rastojanje je 2602 mm (49 mm kraće od VW Jette), a ima mesta za pet putnika. 

Novi Toledo će na tržištu Španije biti dostupan po ceni od 13.990 evra za bazni model, koji će u standardnoj opremi između ostalog imati i šest vazdušnih jastuka, ABS, ESC, centralno zaključavanje i el. podizače prednjih stakala.   

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Neke od ranije objavljenih slika





čitanja : 3297



Komentari

Zanimljivo, nije se jos ni pojavio na trzistu a cena je vec sa 13 porasla na 14 hiljada...

Autor carobnjak 25 Jun 2012, 19:36

jedini seat koji bih pazario

Autor SaSa 25 Jun 2012, 21:01

I dalje mi nije jasno zasto su promenili volan iz Zeneve koji je konacno poceo da lici na nesto i vratili ovu rugobu iz sadasnjih modela. Verovatno da bi sto vise licio na Rapid umesto da ima svoj pecat bar u enterijeru, ako vec nema spolja. Katastrofalan potez po meni.

Autor Leon 25 Jun 2012, 21:10

Ovo je Škoda Rapid u (po meni) ružnijem izdanju.

Autor dr 25 Jun 2012, 21:13

Možda je Seat malo lepši nazad, ali je Škoda napred, po meni, prilično lepša. Kod Seata (na ovim slikama) je bolja kombinacija boja.

Autor Predrag 26 Jun 2012, 12:27

Jel i Toledo ima 5 vrata? Nesto se bas ne vide, a nema ni brisaca... :)

Autor carobnjak 26 Jun 2012, 12:29

čarobnjak, haha izgleda da su se preračunali u ceni.

Autor MasterHaosis 26 Jun 2012, 14:31

@Orlo
"Toledo je sada zamisljen kao klasicna limuzina koja nisani trziste izmedju C i D segmenta"!

Tako kaze novi Autobild na 40.strani!

I ko ce biti da je u pravu? :)

P.S. a Rapid ima dimenzije slicne Oktaviji, neke cak i vece kao na primer WB...

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 18:57

@Orlo
opet ne citas stare vesti, ccc... :)

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 20:40

@carobnjak
Hahahahhahh dobra fora, pa oni ne znaju osnovne stvari a kamoli gde koji auto pripada, o biserima necu sada...doduse tebi je to benchmark i svetinja, samo se ti drzi toga sta novinar, koji je jednom nedeljno do tada pisao o autima, ima da kaze...nemoj da mislis svojom glavom sta ispada kada prepakujes Fabiju i Roomster-a...C i D segment....hahahhaha...ma konkurent S-klasi ako oni tako kazu...videli dimenzije pa ajd da napisu nesto da ispune stranicu...

Autor Orlo 28 Jun 2012, 20:49

@Orlo
pa valjda nemacko glavno glasilo najbolje zna!
U svakom slucaju nevidjeno jaci argumenAt nego tvoj... :)

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 21:02

@Orlo

http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/330201/Seat-toledo-kao-prethodnica-skodi-rapid

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 21:42

@carobnjak
Slazem se ali kada tekst budu napisali oni IZ Nemacke redakcije, a ovi nasi preveli, posto se ta vest zajedno sa novim slikama vrti par dana i nije izvorno sa nemackog AB jer, zbog tvoje vece informisanosti, ovi nasi i na slikama stede pa neke i sami slikaju, jer su papreno skupi testovi, reportaze i sl. koje nabavljaju od AB-a... :)
P.S. Informaciju mozes lako da proveris na sajtu autobild.de da nigde ne pise izmedju C i D segmenta...i by the way ranije, mozda nisi hteo da vidis ne znam, poslao sam ti tekst sa britanskog AutoExpress-a, na temu Jetta za Kinu, da su rekli ljudi, koji imaju veze sa necim, da je auto u gami izmedju Ibize i Leona, a to ako cemo iskreno sigurno nije C i D segment ili pak... ;)
Evo male pomoci:

http://www.autobild.de/artikel/seat-toledo-2012--3499652.html

Autor Orlo 28 Jun 2012, 21:44

@carobnjak
"...nemacko glavno glasilo..."
Ti i toma ste me ubedjivali kako AB nije glavni, jer je na prvom mestu Auto Moto und Sport zbog cene reklamnog prostora i broja reklama, otkud sad AB glavno glasilo? Il jeste ili nije, nema to kako u koj prilici zatreba... ;)

Autor Orlo 28 Jun 2012, 21:55

@Orlo
AMS se bavi vise premijum vozilima a AB je za obicnu raju...A koja je tvoja literatura, NASA? Priznaj!

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 22:04

@Orlo
ne treba meni pomoc! :)

Skoda je sama pozicionirala Rapid izmedju Fabije i Oktavije, to vazi i za Toledo!
Ti si tvrdio da je ovo B segment a to ne moze biti nikako...

Autor carobnjak 28 Jun 2012, 22:58

@carobnjak
Pasulj i kugla kod Riske su mi izvori... :)
Citam novine, surfujem internetom, ko i svaki drugi, i koristim nekoliko izvora, ali neke stvari ne mora neko da mi napise, mogu i sam da zakljucim s obzirom na znanje, a sto se tice pouzdanih informacija sigurno ne uzimam zdravo za gotovo od nekog ko je izgubio poverenje u mojim ocima zbog odvala, a NASA se bavi svemirskim programom ne automobilizmom... ;)

Vidi ovako zbrka je nastala u tome sto ne znaju ni auto novinari kako bi ga definisali, pa oni manje upuceni novinari daju svoje sture zakljucke...evo vidi da li je AB negde u tekstu, koji je izvorni iz nemackog AB, napisao za Rapid u kom je segmentu...nije! To je sada nova klasa tih manjih limuzina tipa 301, Rapid/Jetta/Toledo, i sl. razvijenih na osnovi B-segmenta, koji ce konkurisati na trzistima u razvoju gde male limuzine postaju poularne zbog svojih ociglednih prednosti...

Autor Orlo 28 Jun 2012, 23:39

@carobnjak
Gledaj, kazes mi izmedju Fabije i Octavije (B i C segment) a dajes mi informaciju da je izmedju u C i D segmenta i jos je to pravi argument...ja u plocu ti u klin...mene ovo vise smara ja bih da prekinem raspravu, mislim ti mozes sam da nastavis ako hoces... ;)
Pozz :)

Autor Orlo 28 Jun 2012, 23:59

@Orlo
pa nisam ja rekao da je to istina niti da su oni u pravu!
Bitno da nije B segment, argument je u tom smislu, a protiv tvoje teorije.... :)

Autor carobnjak 29 Jun 2012, 00:14

P.S. Octavia je izmedju C i D, i eto prostora za Rapid/Toledo...

Autor carobnjak 29 Jun 2012, 00:15

Octavia je ako se pogleda prostor za noge pozadi- A segment.

Autor Panchev9 29 Jun 2012, 00:36