
Objavljene su nove zvanične fotografije četvrte generacije Renaultovog modela Clio, uključujući i slike njegove unutrašnjosti.


Što se palete motora tiče, najviše pažnje privlači novi trocilindrični Energy TCe turbo benzinac od 899 kubika sa 90KS i 135 Nm obrtnog momenta, koji po fabričkim podacima troši 4,3 l/100 km i emituje 99 grama CO2 po km.


Tu je takođe i 1,5 litarski Energy dCi 90 dizelaš čija potrošnja iznosi 3,2 l/100 km, a emisija CO2 je 83 g/km. Sledeće godine stiže i 1.2 TCe četvorocilindrični benzinac sa 120KS i 190 Nm, dok će po ranijim informacijama budući sportski Clio RS imati 1,6 litarski turbo sa oko 210 konja.


Takođe, Clio IV će biti dostupan i sa Start/Stop sistemom, kao i sa Renaultovim šestostepenim EDC menjačem sa duplim kvačilom.
Clio IV je dugačak 406 cm, širok 173 cm i visok 145 cm, što znači da je duži za 35 mm, širi 24 mm i niži za 45 mm od prethodnika.



Zvanična premijera novog Clia će biti održana krajem septembra na Salonu automobila u Parizu, a francuski proizvođač najavljuje i brojne mogućnosti personalizacije ovog modela.
Ivan Mitić – Autoblog.rs



Farovi su mu veličine točka sa sve ovim pomodarskim pregradama, "C" stub je katastrofa zbog oblika zadnjeg i zadnjih bočnih stakala... sve u svemu loše dizajniran i neskladan zadnji kraj. Unutrašnjost konačno izgleda bolje. Još jedan dokaz da proizvođači danas uglavnom "žrtvuju" sve osim dizajna. Ne volim taj pravac.
Jedino mi prednja svijetla su prevelika sve ostalo za 10,bit će prodajni hit sigurno!!
A da ne lici malo na Ibizu od pozadi?
@Predrag
sreca pa ima model za tebe! :)))
Ono što je meni zanimljivo, je koliko mene lično novi Clio podseća na Hyundai ix35, bez obzira na različite klase. Došli smo i do toga da Evropa skida Koreju u dizajnu.. ;-))
ahaah! KOliko kosta taj far?! 500+ evra?! A krilo kosta 50! Naravno, Far ti limar ne moze ispraviti, niti ga mozes kupiti na otpadu, vec moras da ga keshiras Renou!
Napravicu grupu na Fejsbuku "mrzim ogromne farove"!
Unutrasnjost je dosta slicna, skoro pa identicna sa modelom Zoe tako da nema nekih iznenadjenja iako su se sirile dezinformacije da ce imati instrument tablu na sredini.
Za razliku od ix35 koji je jedan od najnakaznijih automobila, ovo je prelep auto, ne volim Reno dizajn, ali ovaj oblik podseca na dela Da Silve, linije su ciste, stakla sportska a opet dovoljno velika a guza sportska sa bokovima, retko cist dizajn, kao starije Alfe 147, 156...za svaku pohvalu.
@Bora
Zanimljivo zapazanje! Ciste linije i retko cist dizajn... :D
A sto se tice ix35-ice, tvrdnja da je "jedan od najnakaznijih auta" pada u vodu jer se temelji na Vasem subjektivnom misljenju koje iznosite kao cinjenicu. O ukusima se ne raspravlja.
Deo gde se nalazi navigacija je kao nalepljena ploča, nije baš najbolje usklađena, mada je to jedina zamerka ovom autu, koji je pravo osveženje u svetu automobilizma.
Zanimljivo je kada na promotivnim slikama obično stave felne koji ili ne postoji ni kao opcija ili za koje doplaćuje tek 0.1% kupaca jer su "šišanje". :) Ali bitno je privući kupca, makar da kupi klot auto sa čeličnim felnama koji ne izgleda ni približno toliko atraktivno kao na slici... (slika je simbolična, to uvek stoji malim slovima na reklamama)
Ej sviđa mi se! Meni se Reno obično ne dopada, ali ovaj je baš za čiču!
Одлично изгледа!
Има веома лепу линију и спортски карактер, а уједно је интересантан и симпатичан. Унутрашњост је исто тако интересантна и необична.
Једина замерка су лед диоде у масци. Боље би било да их нема.
ПС: Свиђа ми се то што су браве на задњим вратима као код Алфе. То много доприноси изгледу аутомобила.
I meni se sviđa između ostalog zaista pravo osveženje za unutrašnjost Clia koja je do sada izgledala plastično i od tvrdih materijala, volan posebno. Jedino me , kao i mnoge druge, interesuje kako li ovaj auto izgleda u osnovnoj opremi, jer su ovako sređeni sve lepi i privlačni, ali kad se izbaci fotoshop i brdo opreme videćemo. U svakom slučaju samo napred.
Uf covece...ovaj zadnji deo auta me odusevio, po meni, definitivno najlepsi u u ovoj klasi, i ovi izrazeni bokovi... :)
Cudno, jos se nisu javili eksperti za kolicinu prostora ovako sa slike na zadnjoj klupi, a posto C-stub mnogo smeta verovatno da bi bilo ok da svi auti izgledaju kao kutije od sibica ili barem kao Golf 1/2 ili Yugo pa da imamo maksimalnu funkcionalnost i preglednost a estetika nije bitna iako ona danas prodaje auto... ;)
Nadahnuto, hrabro, interesantno!
Farovi vrlo slični kao na novom Riu, što ja vidim kao +!
Ne znam čemu ovaj trend "ispod litarskog" trocilindričnog turbo benzinca? Opet stvar ukusa.
"Jaje" na sredini kilometar sata po meni je višak.
Ukupno gledano Renoov biser za "B" segment, videćemo šta će tržište reći...
Još cena?
@Panchev9
xaxaxax :))
Da nemam parking senzore na Fabiji do sada bih zgazio 2 babe i jednog dedu. Kod ovog Clia je situacija još gora...
@Predrag
ne bih rekao! Limeni C stub na tvojoj Fabiji je siri nego ovde, bas "prakticno"... :)
@carobnjak
Ovde je uži samo gornji deo, a u proseku je širi nego kod Fabije (kod nje zadnje staklo ide do ivice prtljažnih vrata, a zadnja bočna stakla idu skoro do zadnje ivice zadnjih vrata). Kod Clia se stakla sužavaju na sve strane.
Prakticno ima sve sto je potrebno za prvo mesto. Polo i Yaris su dosadni i dobri, Fiesta polako stari, a Peugeot 208 je izgubljen u prevodu. Citroen C3 je prelepa statisticka greska, Punto je na apartima a ostatak klase ni na papiru. Pravo cudo bi bilo da Clio za godinu dana ne bude na prvom mestu u Evropi.
Mane?
Preveliki farovi napred, pa i ta cuvena (ne)preglednost.
Ali sve ostalo..Pa komentari govore. Hail to the king!
P.S. Da se zna da sam navijao za naslednika Pezoa 207 kad ono...samo 208. Pih..
Пежо не може ни да приђе овом лепотенау. По мом мишљењу 208 је наспрам новог клија ругло.