
Nedavno je objavljena vest da 40% kupaca koji kupe Toyotu Camry na američkom tržištu, odaberu baš SE model, a japanski proizvođač je nedavno dodao u liniju i SE Sport model.
U poređenju sa SE, Sport verzija dodaje 18-inčne točkove, vozačevo sedište koje se pomera na osam različitih načina, navigacioni sistem, kao i mali monitor koji obaveštava vozača o dešavanju u automobilu. Kupac će moći da bira između tri boje – crvene, crne i bele.

Ispod haube će i dalje biti standardni 2.5L motor koji razvija 178KS, dok će se snaga prenositi na prednje točkove preko šestostepenog automatskog menjača.
Početna cena iznosi $26,790.
U prvih sedam meseci ove godine Toyota je isporučila 243,816 Camrya američkim kupcima, a najveća prodaja je zabeležena 2007. godine kada je prodato 470,710 primeraka.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slike: Toyota
Auto, ti si bre i u petnest do jedan aktivan, kad god uleti neka vest ti je odmah muneš u prvi plan!
SE Sport model.
A koliko inča mu je papučica za gas?
Neznam, izgleda ovakvi automobili prolaze najviše u Americi. Amerika je stvarno dokaz da gledaju kvalitet na prvom mestu a da im dizajn nije bitan čim kupuju ove Tojote.
Ali po meni, preskupa cena za ovakvu unutrašnjost, ovo je n nivou redizajniranog Logana.
@MasterHaosis,
i evropa je dokaz da je kvalitet prvi, a dizajn nebitan cim je volkswagen toliko ubedljivo najprodavaniji. camry je nesto kao golf, sto znaci da je dosadna i bezlicna, ali je kvalitetna, prostrana, udobna i ima stvarno visoku preprodajnu vrednost. enterijer je isto kao volkswagenov, prost, jednostavan, a i dosta kvalitetan. ubedljivo najbolja kupovina u klasi. ja sam sa svojom camry presao 200,000 milja (oko 320,000 km) i jedina popravka koja nije bilo regularno odrzavanje je bila zamena hladnjaka.
camry je sa razlogom najprodavaniji auto u americi svake godine osim jedne jos od 1997 godine.
zaista odlican izbor za sve one koji traze prevoz od mesta a do mesta b, jer je bez greske uradjena
MasterHaosis,
Znaš li koliki je ovaj auto? Cena je odlična. I nemoj suditi enterijer na osnovu fotografije.
Inače ni meni se ne dopada. Bilo je i lepših Camry-a
ovaj se sport je bolje opremljen, zato i kosta $27,000, ali osnovni model se moze naci vec za $22,000.
po mom misljenju najbolji auto u klasi je nissan altima, ispred toyote camry, forda fusion, honde accord, hyundai sonate, subarua legacy, kije optime, chevroleta malibu, dodge avengera i ostalih.
nebi kupio altimu samo zbog cvt transmisije, ako mislite da je automatic dosadan onda samo probajte CVT (samo jedna brzina, kao da voziš Tomos motorić)
slazem se, cvt je dosadan, ali mislim da ni on ne menja da altima pruza najvise za cenu, da je best buy. drugi mozda pruzaju vise, 2013 fusion je verovatno najkompletniji auto u klasi, ali dzaba kad su mu nabili cenu. osnovni fusion sa 1.6l ecoboost motorom je skoro $26,000. previse.
@mile
Noviji VW su lepi automobili(barem meni),pogotovo npr Passat CC!
Dok je Tojota stvarno uzas,ove Americke sto vidjam na netu,pomislim kako se prodaju...
Trenutna Avensis je i lepa(ova kod nas,ne znam kakva je u Americi,mozda i ista).
pocetna cijena 2013 ford fusoin je $21,700
http://www.ford.com/cars/fusion/trim/?trim=s&showCategoryTab=viewAll
jeste ali sa njim dobivas praistorijski 2.5l motor, koji je zaista zastareo i ice verovatno samo u fleet. da bi dobio najjeftiniji ecoboost, moras da se odlucis za se 1.6, koji ima msrp od $25,300
Sedista, sudeci po ovoj slici, su prekratka. Ne svidja mi se. Racunam da je kvalitet sasvim dobar.
mile antena, ja se o ukusima nikada ne raspravljam, ali ću ti reći samo da je VW za Tojotu premija što se tiče dizajna.
Stvarno ste smešni vi Amerikanci ako upoređujete VW i Tojotu po dizajnu.
Pa ja bi pre vozio VW nego Tojotu, i to ti kažem sa objektivne strane, pošto smo milion puta dokazali do sad da sam objektivan.
ja sam puno puta ranije prebacivao što VWovi modeli izgledaju svi maltene jedno te isto, ali sam prestao da prebacujem kada sam video kakve grozote prave danas neki proizvođači.
Razlika između Tojote i VW je to što VW uzme jedan lep model za primer, za bazu, pa na osnovu njega kreira ostale modele. A Tojota uzme jedan običan koncept, koji je inače odvratan pa na osnovu njega kreira izgled drugih modela. Tako da oba proizvođača imaju maltene iste modele, ali su VW kud i kamo lepši. Ali pazi, rekao sam lepši, ne najlepši.
@MasterHaosis,
kako kome je vw za toyotu premija na racun dizajna. kod toyote barem odmah znam kojo je koji model, a ne kao kod vw su svi dizajnerski identicni, pa na daljinu nemozes reci da li ti prilazi jetta ili passat. a corollu i camry ili camry i avalon nikad necu dizajnerski pomesati. imaju slican koncept, ali se dizajnerski razlikuju, dok su vw identicni (toyote su slicne, vw su identicni).
meni su ovi novi vw bas gadno dizajnirani, sve je pocelo od polo pa se prebacilo na ostale modele i u ovom momentu ne postoji nijedan vw koji bi kupio. kod toyota postoji gomila, radi bi vozio yaris, camry, tundru, fj cruiser, highlander, sequioiu ...
mile antena, ma nemoj!
Up
Polo
Golf
Jetta
Golf +
Passat
CC
Široko
Pheton
Tiguan
Touareg
Pa komercijalni/biznis program.
To je za one koje znam trenutno. Gledaj ti koliko modela samo nude, bar ovde kod nas u Srbiji. ne opravdavam ih, samo kažem da je više razumeljivo to što su identični jer više modela nude nego Tojota.
I mala ispravka, nije sve počelo od Pola, nego od Široka. Sećam se još davne 2006 ili 2007 kada su predstavili koncept VW Irok tako nešto, na kome je napravljen Široko, taj sa crnim svetlima i tipičnim dizajnom.
@mile antena
Polo je vrhunski dizajniran auto, nije ni cudo kad se zna ko ga je radio, a ostale VW ne bih komentarisao...
da prebrojimo ko nudi vise ...
yaris
corolla
matrix
camry
avalon
rav4
venza
highlander
4runner
fj cruiser
sequioia
land cruiser
tacoma
tundra
sienna
prius
prius v
prius c
@ carobnjak,
izuzetno lep, kao da ga je konkurencija dizajnirala ...
@mile antena
ih, sta se vi ameri razumete u dizajn?!? I to jos malih automobila? :)
Polo je radio Valter De Silva autor Alfinih i Seatovih remek dela. Znajuci koliko VW ogranicava rad dizajnera i ne dozvoljava velike promene i esperimentisanje, Polo je ispao vise nego dobro!
P.S. sto se ni za jednu Toyotu ne moze reci (par decenija unazad)...
@carobnjak,
polo je ispao ok, problem je sto sve i jedan vw (osim beetle) u zadnjih 4-5 godina izgleda identicno takvo. kao da su izmislili toplu vodu pa sad sve mora da bude tako dizajnirano, a ne ovako, dizajnirali su jedan prosecan auto i svi moraju da lice na njega ... tipican potez evropskih kompanija, nestalo im ideja za dizajn, pa ajde da svi auti u liniji lice. to nije da malo lice nego su neki (posebno u slucaju audija) identicni do najmanje linije, razlikuje ih jedino dimenzije
@mile antena
za ostale si u pravu, Jettu i Passat ne razlikuju ni neki Folcvagenovci (neki na blogu ne razlikuju ni Polo od Golfa?!?), takodje stoji da su sve generacije Golfova skoro iste itd.
Polo je ipak druga prica...
P.S. a to sto Toyota "nacrta" moze samo tamo kod vas da se proda... :)
čarobnjak, to bre brate! Daj malo da im objasnimo neke stvari. Ja mogu sam da im objašnjavam, to smo utvrdili, ali nije isto. Ovako da čuju od drugih malo.
Ja njima ne mogu da objasnim da nije ni čudo što tako razmišljaju kad lepše od Korole i Leksusa nisu videli. Za njih je ovo vrhunski auto. Na takve kreacije su navikli u Americi. pa brate Leksus kad veličaju nad Nemačkom trojkom i Alfom, onda nemam reči. A tek ove tenkove od terenaca i Tojotine penzionerske automobile.
Ti neznaš da sm oraspravljali o dizajnu jednom BMW-Mercedes-Audi-Alfa vs. leksus i američki premijumi, i da su oni ubeđeni da su leksus i amerikanci bolji od Nemačke trojke.
@MasterHaosis,
mi svi koji zivimo preko okeana smo videli proizvode nemacke trojke ... sto je mnogo vise sto mogu reci za vas u evropi kad je rec o lexusu, koji je vecina vas videla samo na slikama, ali opet znaju sve o njemu (ovo nije tebi licno upuceno vec svima).
a alfa je inace toliko uspesna, da je jednom nogom u grobu vec dugo vremena i jednom ce da pukne (dok je ne preuzme vw i napravi jos jedan bezlican auto od nje).
a sto se tice toyota, da, sve ih mogu razlikovati.
@mile antena
kao prvo, vi koji zivite tamo mozete samo da gledate Alfe na slikama, a drugo, tek bi preuzimanje od strane VW sahranilo Alfu!
A to se naravno, nikada nece desiti...
@carobnjak,
volkswagen sve sta je dodirnuo pretvorilo se u zlato, osim seata. alfa je vec mrtva, pod vodjstvom fiata zavrsice sudbinom saaba zeleli "da bude drugaciji jer ih ne mogu svi razumeti".
a inace, ja sam u zadnjih 18 meseci bio 4 puta u srbiji i u tih 18 meseci proveo sam vise vremena u srbiji nego u americi, tako da meni alfe nisu bas nepoznate kao sto mislis ...
mile antena, da, testirali ste tamo sve i svašta, ali ne taj kvalitet koji oni nude kod vas.
Mi smo ovde više imali prilike da se upoznamo sa pravim premijum automobilima, a ne nazovi premijum kakvi su leksus i Infiniti. One tenkvoe nismo imali prilike da vidimo stvarno, one terence od preko pet metara.
A Leksus lično nisam mnogo proveravao, ali Tojotu jesam. Vozio sam se u Jaris, Avensis (neznam kako se kod vas tamo zovu), i onako nosi loši, udobni su ali zato dizajn spolja i unutra ne treba komentarisati. Pa Punto klasik je bolje unutra urađen nego jaris.
mile antena, a odakle si ti tačno, iz koga grada u Srbiji, gde si to posećivao?
Alfu ce kupiti onaj koji ne voli nemacka premijum vozila, slicno kao i kupci Lexusa, Saaba, Volva itd. tako da nema smisla da se Alfa utapa pod VW...
To je sasvim jedna druga filozofija, da ne kazem planeta!
@MasterHaosis,
nema to veze sa "razlicitim kvalitetom" na dva kontinenta vec po razlicitim standardima. u evropi prodale dacia, lada, kineski auti, do nedavno je cak i nas yugo prolazio, a u americi ni opel ne uspeva da prodje, a vw ima samo delic onog uspeha iz evrope.
avensis se ne prodaje u americi, previse je mal za americko trziste, tu poziciju popunjava camry.
kad sam u srbiji obicno budem u beogradu, ali svaki put kad dodjem obavezno odem na par sedmica i u rodnu dalmaciju
MasterHaosis,
Preteruješ. Lexus i Infiniti su vrhunski odrađena auta, Infiniti godinama dobija najviše ocene i nagrade za enterijer, a Lexus je pritom od '95 ili tako nešto na vrhu liste kvaliteta. Ne, Punto nikako nije bolje urađen od Yarisa... Terence neću ni da pominjem, jer to su bukvalno tvrđave pravljene da daleko nadžive vlasnika. Samo što su im od pre par godina znatno podigli kvalitet izrade i lukuza.
Meni je ovaj auto prelep, i dalje jedan od najlepših u klasi posle toliko godina:
http://carinstance.com/pics/Lexus/lexus-is-f-03.jpg
http://www.cars-wallpapers.net/wp-content/uploads/2007/11/lexus-is-f-2007-1-1024x768.jpg
Hate prema Toyoti je totalno besmislen i glup, a najglasniji su uglavnom klinci, fanovi BMW-a, Merc i sl.
Lexus:
Povezaću to sa Macintosh računarima. Većina ih je videla na slikama, u najboljem slučaju na blic uživo, a već "znaju" kako to ništa ne valja, kako je windows mnogo bolji, za iste pare možeš da dobiješ avion (a ne to s*anje što sklapaju žuti) itd.
Ali zato Apple radi sve u 6, i posle 5 i više godina njihov računar će biti kao da si ga tek kupio...
Lexus, Infinity i Acura su premijum marke i tu nema diskusije!
Druga je stvar sta se kome dopada...
@MasterHaosis
ja volim da cujem i drugacije misljenje, pa tako i Antenino... :)
@mile antena
nisi mi odgovorio zasto ti je Avensis mali?
A Corolla, Cruze, Focus, Elantra? Svi su manji od Avensisa pa se prodaju (uspesno)!
Ja nikog ne ubjeðujem da promijeni mišeljenje. Ako sam upitan, ja i odgovorim ili pokušam da pojasnim njihovu tradiciju tako da bolje razumijete njihovo razmišljanje.
Kad smo već kod John Wayne-a pogledaj samo u tim filmovima dok su oni vezali po 4 ili 6 konja da vuku kocije mi zmo vezali magarca. To je jednostavno drugi svijet.
istina je da je pocelo da se voze manja kola kao ford fokus, ali mi opet dobijemo osnovni model sa 160ks dok u evropi možda ima 75ks ibude skuplji od našeg. Pa ti meni reci gdje/šta je bolje.
Vidim da tema luta tamo-'vamo, samo cu da prokomentarisem da po cenama vozila u Americi i po tim cenama goriva sigurno ne bih vozio neki mali automobil, zasto bih? Kupis neki ogromni SUV i milina.
Bih usa, za Evropu su kvalitetnija vozila, plus jaci troskovi, itd. Radnici primaju duplo vecu platu u Evropi, a i da napomenem da ima vise bogatih ljudi. :-)
BIH_USA, ali ovakve teme plaše auta našeg moderatora jer vrlo lako vode ka političkim temama i raspravama. Pa i jeste politička zapravo jer neko mora da ti odgovori politički zašto vi živite u drugom svetu i ko plaća cenu, i onda rasprave, pa brisanja komentara, zaključavanje teme itd itd...
Ja se slažem sa tobom da politika nije za nas Balkance, tu uvek nešto zeznemo.
Sony, hehe Evropljani jesu malo bogatiji, ali Amerikanci imaju bogatije pojedince od Evropljana.
Gledaj samo koliki je Holivud i njehiva filmska industrija, pa gledaj Koka kolu, MekDonalds, tu se pojedinci ubijaju. Gledaj Švarceneger šta kupuje tamo.
Ej Sony, nisam znao da je plata veća u Evropi nego u Americi u automobilizmu. Mislio sam da su približne po fabrikama.
Sony,
U USA i običan čovek, pr. radnik na pumpi može sebi da priušti novo auto, + da ima kinte sa strane za neki hobi... Terenac što je ovde 60000€ tamo je 35000-40000$.
Da ne pominjem tehnika koliko je jeftinija.
Nisu neki primeri, ali činjenica je da je država odlično organizovana.
Ja bih prvi uzeo E500 mesto 200CDI da sam sada tamo. Ko ne bi?
A da se vratimo malo na temu.
Raziel,
,,MasterHaosis,
Znaš li koliki je ovaj auto? Cena je odlična. I nemoj suditi enterijer na osnovu fotografije."
Pa na osnovu čega da sudim kad je fotografija jedino merilo za mene trenutno?
Auto će se možda drugačije pokazati u stvarnosti, ali ja samo mogu tu fotografiju da vidim i ništa drugo, i to se odnosi samo na fotografiju. To nije nikakvo merilo, ali oni su pokazali fotografiju preliminarnu, ja nju komentarišem.
@Raziel
Kada sam pre deset godina u Nemačkoj video Lexus IS 200, odmah sam zaboravio na BMW, Merc...
@carobnjak,
koliko ja znam, avensis je klasa sa passatom, mondeom, insignijom i slicnima. evo gledam dimenzije, duzina 4,695 mm. a predstavnik toyote u americi je upravo ova camry, sa duzinom od 4,820 mm. avensis nije mal auto generalno vec je mal za svoju klasu, on nikad nebi prosao u americi. isto kao sto je vw uporno pokusavao amerima da prodaje evropski passat dok nije ukapirao da dimenzije nisu prave. cim su ove godine predstavili usa specificno passata (koji je znacajno veci), prodaja im je odmah skocila. amerikancima su 3 glavne karakteristike auta: dimenzije, cena i oprema.
@mile antena
da, dobro znas! :)
Avensis ispunjava sve kriterijume D segmenta i ima priblizne dimenzije kao Accord i Mazda 6! To sto je vama razlika u duzini od 10cm problem, Toyota je resila ovom "karikaturom" gore, podvlacim SRECOM! :)
@carobnjak,
to nama nije nikakav problem. samo sto bi dobio manje kad mozes da dobijes vise ... i pri tom platis manje.
najsmesnije od svega je sto na kraju neko se javi i kaze kako ameri ubedjuju druge da trebaju da rade sa autima kao oni ... a evo vec nekoliko tema (ova i ona sa gm hibridima) da bas meni ljudi iz evrope govore kako ameri rade stvari pogresno i kako trebaju da rade kao u evropi. ljudi gledajte svoja posla i manite se amerikanaca
@mile antena
ja ti nisam rekao nista slicno, a Avensis ne zadovoljava ni evropske ukuse tako da je ima samo u tragovima, opet srecom... :)
Camry ... u Budvi sam ih video 20 komada, deluje toliko zastarelo, sa naknadno nalepljenim štopovima, boje mutne i izbledele kao da su isprane, smešno skroz.
Yaris-a ima više nego jugića u BG-u. Auris je takođe česta pojava, a Rusi najviše vole Land Cruzer, puna Budva. Video sam i par onih Toyota replika HAMMER-a. ŽALOSNO