
Aktuelna Fiesta se na tržištu nalazi od 2008. godine, a imajući u vidu sve jaču konkurenciju i najavu novih modela u ovom segmentu (prodaja Peugeota 208 je već počela a tokom ove godine stiže i Renault Clio IV), Ford je pripremio osveženo izdanje svog predstavnika u B segmentu.
Zvanična premijera restilizovane Fieste će biti održana na Salonu automobila u Parizu (od 27. septembra do 14. oktobra 2012. godine), a dok ne stignu svi detalji, evo šta je do sada poznato.


Restilizovana Fiesta je pre svega dobila redizajnirani prednji deo, što znači novu masku, branik, svetla i haubu, uz doterivanje enterijera.

Što se noviteta u ponudi motora tiče, najavljen novi trocilindrični 1.0L EcoBoost benzinac koji bi trebalo da emituje manje od 100 grama CO2 po km. Kasnije će se pojaviti i novi 1,5 litarski TDCi dizelaš.


Ford je inače na ovogodišnjem Salona automobila u Ženevi već predstavio serijsku verziju sportske Fieste ST.


Podsećanja radi, Fiestu ST pokreće 1,6 litarski EcoBoost turbo motor sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem koji raspolaže sa 182 konja i 240 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6,9 sekundi, a najveća brzina 220 km/h.


U ST paketu su i sportski podešeno ogibljenje (auto je niži za 15 mm), doterana unutrašnjost (sportska sedišta i volan...), jače kočnice, novi izduvni sistem i aero body kit, alu točkovi i ST oznake.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Restilizacija uspela, produzen zivotni vek modelu. Ne bi ni pogledao Peugeot 208 pored ovoga npr.
Joj, bas volim fiestu, ali za ovo mi je prva asocijacija bila mravojed. :)
Uzivo ce verovatno super da izgleda.
ako su ovo konacne slike pun pogodak. dopada mi se prednja resetka, tanji i izduzeni farovi. najs.
@Dejan L molim te nemoj porediti KA i Fiestu. Imao sam srecu da vozim Fiestu ali i nesrecu da vozim KA. Ka je cist Fiat i sto se tice plastike, motora (dosadni i lenji Fiatov 1.3) rasporeda komandi na tabli. Nemaju veze jedno sa drugim.
operacija uspela,konacno da ubodu iz prve,pacijentu produzen vek....
@ Jovanovic
Ovo jesu zvanične, fabričke slike restilizovane Fieste, zato je članak i stavljen u rubriku Noviteti. Da su nezvanične slike, renderi ili fotošop bile bi u rubrici Top secret.
@auto
Odlicno. Ne gledam vesti po rubrikama ali hvala na pojasnjenju za ubuduce.
@ Carobnjak
da, na 1.2, pao mi na pamet i 1.3 MJet koji je bio u ponudi tada pa je on otisao na tastaturu umesto 1.2
@Jovanovic
Ford Ka je promasaj kako god okrenes, potpuno nepotreban model a negde i skuplji od Fieste!?!
@carobnjak
jeste off topic ali se potpuno slazem. KA Mk1 je poput Focus Mk1 bio revolucija (ili ti se dopadne na prvu ili ne) i vrlo zabavan auto za voznju, a poslednji Ka je nije Ford. Fordov oval i dizajn bukvalno sve ostalo je Fiat 500. Veliko razicarenje koje se skupo placalo.
Lepota (i sličnost) Aston Martina, za cenu Forda. Recept za (dalji) uspeh.
Kad izađe novi Clio 4, sve će u klasi biti drugačije, kao po običaju. Neka se ostatak klase do tada malo "izduva".
mange
Ljubimac ti ovaj put nije tako impresivan da bi razduvao konkurenciju. I on ima višak linija, detalja, "napumpanih" površina...
Predrag
Brzo će vreme pokazati ko je u pravu.
Vidiš da je i carobnmjak u pravu, bar jednom:))
@ Jovanović
Meni ovo i dalje liči na veći KA.
To što si ti fan Forda, pa ne vidiš, to je još gore. A da dodam, maska od Focusa ST, ali oblik farova ORIGINAL kao farovi Forda KA