home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kada se pojavi u prodaji krajem godine, Ford Fusion Hybrid će biti drugi najekonomičniji automobil u Severnoj Americi.

Ford je objavio da će ovaj automobil moći da pređe 47 milja po galonu u gradu i autoputu, što donosi cifru potrošnje od pet litara na 100 km.

Prethodna generacija Fusion hibrida je u proseku trošila 5,7 u gradu i 6,5 litara na autoputu.

Navedeni brojevi su dosta bolji u poređenju sa konkurentima, pa tako Toyota Camry hibrid ima potrošnju od 5,3 litra u gradu i šest litara na autoputu, dok hibridne verzije blizanaca Hyundai Sonate i Kije Optime imaju potrošnju od 6,7 litara u gradu 5,8 litara na autoputu.

Jedini automobil koji je ekonomičniji od Fusiona je značajno manja Toyota Prius sa gradskom potrošnjom od 4,6 litara i potrošnjom na autoputu od 0,3 litra više.

Ford Fusion Hybrid pokreće 2.0L motor koji, uz pomoć električnog motora, razvija 188KS. Početna cena iznosi $28,000.

Autor: Zoran T. – Autoblog.rs

Slika: Ford



čitanja : 1239



Komentari

gledaj ovo, miljaža kao da je dizel a mnogo cišće i zdravije za okolinu za samo $28k za mid-size auto sa 188ks.
gdje to ima još?

Autor BiH_USA 18 Sep 2012, 23:00

BiH_USA
Molim Te, ovo će u Americi neko da kupi da bi "uštedeo" ( u nabavci ili eksploataciji? ) ili da bi mogao da za sebe kaže da je "ekološki svestan"?

Autor Moron 18 Sep 2012, 23:09

Ovo je lepo objasnio Jay Leno: "...zato voze neatraktivan auto kao sto je npr. Prius i cuvaju planetu od zagadjenja... Amerikanci najvise vole da ceo svet zna za dobra dela koje rade anonimno..." :)

Autor Orlo 18 Sep 2012, 23:16

@moron,
tvoja oba pitanja su u isto vrijeme i odgovori.
neko će kupiti da uštedi a neko da se osjeća dobro:-):-)

Autor BiH_USA 18 Sep 2012, 23:17

Ekolosku svest Amerike i njenih gradjana i 'mala deca' ( van USA ) prepoznaju, a mislim da cena ovog vozila iskljucuje mogucnost ustede u odnosu na nehibridnu verziju

Autor moron 18 Sep 2012, 23:23

Nešto mu maleni točkići

Autor Dejan L 18 Sep 2012, 23:40

Pazi sad ovo, koliko je skuplja ova hibrid verzija, za taj novac može u SAD da se kupi velika količina goriva...
Posle koliko će da se isplati kupovina hibrida, posle 150.000km?

Autor Dejan L 18 Sep 2012, 23:42

ovo ce dzebana da bude posle par godina....doduse i delovi ce dijametralno da pocnu da se menjaju

Autor ipanema 18 Sep 2012, 23:49

@Dejan L,
potpuno isto pitanje se moze postaviti za bilo koji evropski dizel - posle koliko se isplati kupovina dizela? koliko ce vremena proci da ustedis na pumpi onu premium cenu koju si u samom startu platio za dizela i da budes na nuli?

Autor mile antena 18 Sep 2012, 23:51

@ mile antena
Izvini, ali dizeli su skuplji za oko 2.000€ od benzinaca, a troše za 1/3 manje od istih.
Tako da je cena hibridnih varijanti (benzinac+6.000€) malo teže za isplativost na manje od 100.000km.

Autor Dejan L 19 Sep 2012, 00:03

Evo recimo na primeru PSA motora
C4 1.6 16v = 15.000€ ~ 6.9 l/100km
C4 1.6 HDI = 17.350€ ~ 4.5 l/100km

2.350€ razlike, ali dizel će trošiti za 30% manje
Računaj za koliko km će se isplatiti!
A izračunaj za koliko bi se isplatio za oko 6.000€ skuplji hibrid!

Autor Dejan L 19 Sep 2012, 00:15

potrosnja koja je objavljena u tekstu nije ispravna
portosnja je 47 grad, 47 autoput

Autor BiH_USA 19 Sep 2012, 00:43

@Dejan L,
dizel ce trositi 2.5 litra manje, ali ce ici na skuplje gorivo i troskovi odrzavanja ce biti daleko veci.
fusion hybrid kosta nekih $5,500 vise nego osnovni fusion benzinac, ali ima toliko standardne opreme da kad bi uzeo non-hybrid fusion sa istom opremom, razlika u ceni bi bila svega nekoliko hiljada u poredjenju sa hybridom.

@BiH_USA,
u pravu si, 47 mpg, sto je 5 litara na 100 km

Autor mile antena 19 Sep 2012, 02:05

@dejan
usporeðuješ dva motora koja imaju veliku razliku u ks
benzinac ima 120ks
dizel ima 90ks

i zato je mala razlika u cijeni, trebao si staviti benzinac od 1.4l ili dizel od 2.0 da bi dobio tacniju razliku u cijenama.

p.s.
svi navedeni podaci su skinuti sa wikipedia.

Autor BiH_USA 19 Sep 2012, 02:55

@BiH_USA,
mislim da nije toliko ni bitno koliko konja auto ima, iako se slazem sa tobom da treba usporedjivati apples sa apples (sto nije nesto sta dejan cesto radi); mislim da je mnogo bitniji obrtni momenat, posebno u gradskoj voznji. moj golf dizel ima recimo 100 hp i u gradu je daleko bolji za voznju nego honda fit koju takodje posedujem i koja ima 118 hp. zato sto golf ima 180 lb ft torque i razvija ih na ispod 2,000 rpm. a fit ima smesnih 108 lb ft torque i, tipicno za v-tec motore, potrebno joj je skoro 5,000 rpm da ih razvije. nevidjen smor za gradsku voznju.
i istina je da dizel u ovom slucaju trosi 2 litre manje, ali ide na daleko skuplje gorivo, zamena ulja i filtera za njega je preko $100 (dok je za hondu $22) i dizel je daleko skuplji za odrzavanje.

Autor mile antena 19 Sep 2012, 03:08

@mile antena,
u pravu si za obrtni moment.
sve što sam htjeo da mu kažem da je navedene razlike u cijenam napravio u svoju korist. Benzinac-dizel malo izpuhao a benzinac-hibrid malo napuhao:-)

ali to i nije važno jer je ovo dobra vijest za forda da je nešto ovako uspjeo, mislim da je ovo mnogo bolje za americko trzište nego dizel motori.
mile, dali ovaj auto kvalificira za tax break-refund?

Autor BiH_USA 19 Sep 2012, 03:34

hibridi mislim da ne, samo elektricni auti. znaci u slucaju forda, to bi bio elektricni focus

Autor mile antena 19 Sep 2012, 05:28

Samo trenutak, neko veruje da taj auto realno trosi trosi 5 litara?

Autor Duka 19 Sep 2012, 09:33

a sto nebi trosio toliko?

Autor mile antena 19 Sep 2012, 14:30