
Nova generacija Audijevog modela A3 je premijeru imala na poslednjem Salonu automobila u Ženevi, i to prvo u hatchback verziji sa 3 vrata.

Sem trovratne verzije, porodica novog A3 će imati još nekoliko karoserijskih varijanti. Među njima su i model sa 5 vrata (A3 Sportback), kao i Cabriolet i limuzina najavljena konceptom A3 sedan sa prošlogodišnjeg Salona u Ženevi (serijski A3 sedan bi trebalo da se pojavi 2013. godine).

Premijera 2013 A3 Sportbacka će biti održana krajem ovog meseca na Salonu u Parizu, a do tada evo i nekoliko zvaničnih slika i detalja.

Dakle, novi A3 Sportback je dugačak 4310 mm, širok 1780 mm, visok 1425 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2636 mm, zapremina prtljažnika je 380 litara (1220 litara sa oborenim zadnjim sedištima), dok je koeficijent otpora vazduhu 0.30.

Novi A3 Sportback je do 90 kg lakši od prethodnika (model sa 1.4 TFSI benzincem recimo ima 1205 kg), a Nemci ističu i više mesta za noge putnika pozadi.

U paleti motora će biti dizelaši 1.6 TDI (do 100 km/h ubrzava za 10,9 sekundi, najveća brzina 194 km/h, potrošnja 3,8 l/100 km, emisija CO2 je 99 g/km), zatim 2.0 TDI sa 110 kW/150KS i 320 Nm (8,4 sekunde do stotke, 213 km/h, potrošnja 4,6 l/100 km, 120 grama CO2 po km ), 2.0 TDI sa 135 kW/184KS i 380 Nm (7,4 sec, 232 km/h, potrošnja 4,3 l/100 km, 111 grama CO2), kao i benzinci 1.2 TFSI sa 77 kW/105KS i 175 Nm (10,7 sec, 193 km/h, potrošnja 4,9 l/100 km, 114 grama CO2), 1.4 TFSI sa 90 kW/122KS i 200 Nm (9,3 sec, 203 km/h, potrošnja 5,3 l/100 km, 123 grama CO2), 1.4 TFSI sa 103 kW/140KS i 250 Nm (8,4 sec, 213 km/h, potrošnja 4,7 l/100km, 110 grama CO2) i 1.8 TFSI sa 132 kW/180KS i 250 Nm (7,3 sec, 232 km/h, potrošnja 5,6 l/100 km, 130 grama CO2).

Kasnije će ponuda naravno biti proširena, između ostalog i sportskom S3 verzijom, pa TCNG verzijom sa 81 kW/110KS i plug-in hibridom (ovaj potonji stiže 2014. godine).


Novi Audi A3 Sportback će u Nemačkoj biti dostupan od februara 2013. godine, a u vesti se pominje da će verzija sa 1.2 TFSI benzincem koštati 22.500 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
dashboard mi djeluje nekako jeftino, nesvida mi se ni ovaj ekran ovako, bolje da je napred integriran u konzolu
I samo 5cm duži od Golfa, dakle nije karavanče!
@ sysfan
Uopšte ne izgleda jeftino, izgleda uglađeno, gospodski, poslovno i otmeno
Moze on da bude i 5cm kraci od Golfa, ali on izgleda kao karavan! A po dimenzijama je karavance!
A na prvi pogled, izgleda kao neki A4 ili A6 Avant.
Jedna od dosadnijih Pariskih premijera.
Pogrešna konstatacija , i on ima "d" stub , tj svako vozilo sa staklenim elementom iza zadnjeg para vrata ga ima , a ne samo karavani.
@Djordje
navedi mi neku limuzinu koja ima d stub. I nemoj da racunas lajsne koje su tu da bi zadnje bocno staklo moglo da se spusta, vec pravi stub.
Da li Golf, A klasa ili serija 1 imaju D stub, ili da budem siguran da sam jasan, da li imaju cetvrti stub?
@Djordje
sad jos jednom procitah tvoj post - ako sam dobro razumeo, ti si na pocetku napisao "pogresna konstatacija" (sto se pretpostavljam odnosi na moj post), a zatim si napisao isto sto i ja!?!?!
stvarno ko malo karavance.simpatican je.a sta je ovde novo u odosu na prethodni model?
deki,lose vreme,i ja sam malo bzv raspolozen,ali nema potrebe za dizanjem tenzije. zar ti ne lici na mali karavan?to uopste nije lose.meni se svidja sto je takav.pre bi uzeo njega nego seriju 1.
Karavance... ove sine na krovu kao kod karavana... ;) ... model sa troja vrata je uvek bio moj favorit i deluje skladnije od Sportback-a po meni.
@bmw serija 8
polako, pusti ga, prvo da pokusa da druge ubedi da ono gore ne lici na karavan, pa ce mozda na kraju i sebe.
A dejan neka uporedi na mazdi 3 i a3sb zadnje staklo.
Sto se tice c/d stuba, izuzetaka uvek ima.
I izvinjavam se sto sam komentarisao A3sb i tako duboko zadro u segment tipa, floride, pola, ....
Realno, zadnje saklo samo da je 5cm duze, to ne bi bilo karavanche, vec pravi pravcati karavan!
Караванчић (А1) за брзински одлазак на пијац. Караванче (А3) за недељни веле маркет. Каравани (Ку 7, А6 и остали) за кванташ...
@ toma
Nisi mi rekao šta je onda Polo? I on ima 3. bočno staklo! A šta je Stilo HB? Karavanče?
A Stilo karavan je onda po tebi šta, minibus? Šta je novi Leon po tebi, ekstravagantni karavan sa zakošenim staklom u C stubu! Gluposti!
Samo se ti teši, na kraju ćeš da vidiš kako će Audi da prodaje A3, a kako će BMW da prodaje onu rugobu, sa Sandero C stubom i štopovima od VW Polo-a.
Karavanče protiv novog ružnog lika iz Cipelića!
http://www.dodaj.rs/?l/oQ/4FgxZR9m/hb-karavan.jpg
@ toma i gagiba + serija 8
Objasnite mi ovo!
http://www.dodaj.rs/?7/s1/6d7QRy9/seat-emocijon.jpg
A nećete umeti POŠTO STE ...
1 bočno staklo više ne znači karavan! Znate vi to odlično, samo ste dvolični hejteri sa dvostrukim aršinima. Veliki pozdrav od ljubitelja karavančeta!
@ bmw serije 8
Evo poslušaću te kad mi vas trojica date odgovor na 11:03.
Samo mi objasnite ono sa slike! :)))))))))))))))))
Ево ја ћу објаснити. Оно доле је караванче са задњим стаклима да кад идеш ноћу на пијац можеш да видиш како да наслажеш цегере у гепек...
тома
Да бре, укрупнио сам много сегментацију. А6 је караван (види линк) https://www.youtube.com/watch?v=BcBTdQdABTQ a Ку 7 је караванчина у правом смислу те речи!!! :)
Serija 1 je napravljena toliko ružno da bi pored nje i najružnija riba izgledala sexy!
A to su one ribe što ne nose cegere, već nose sponzorisane tašnice ala Dara Bubamara, kupljene od šanera na crno.
@Gagiba
Da budemo realni,u ovoj klasi je Bmw 1 najruzniji automobil.Znaci Bmw je u kratkom vremenu izbacio jedan od najlepsih Bmw-a i automobila uopste,seriju 6 i jedan od najruznijih Bmw-a i automobila,seriju 1 ! Oni ovakvim izgledom privlace kupce,ali svako ko nece ovo ima jeftiniju seriju 1 :))))
@toma
Kome se ne svidja ovo ima jeftiniji premijum,Bmw seriju 1 sa 5 vrata pa neka kupi Bmw,a ne skuplji Audi A3 karavan :D
http://www.dodaj.rs/?2V/K0/4JqBnjo0/audi-a3-hb--sb.jpg
Samo za neverne tome
deki,sta god budes objasnjavao, ljudima ce a3 liciti na karavancica.ali to ne znaci da je ruzan.ne znam sto se ljutis bez potrebe.slazem se sa duletom za seriju1 i seriju 6.meni je prednost automobila kad mu je niza cena.sad je 6gc skuplji od konkurenata za 15000e i sad treba da likujemo...kako da ne.svaki auto ima manu,jedina mana 6ice gc je upravo cena.
Iskreno, meni je lepsi stari. Ovaj lici na karavan, ali nije karavan, i tu se negde pogubio. Stari je to bolje odradio. No, videcemo uzivo, pa cemo onda doneti pravi sud.
Kad smo vec kod karavana - cemu tolika apatija prema njima od pojedinih clanova?
@Dejan L 11:03
sve sam ti lepo i potanko objasnio u drugoj, trecoj i cetvrtoj recenici mog posta od 10:44. Dakle odgovorio sam i pre nego sto si poceo da zapomazes da ti se odgovori na pitanje od 11:03. Treba samo nauciti da citas.
Sto se tice Stila karavan, da odgovorim i na to pitanje. Dakle, stilo karavan je karavan, a ti nikako da naucis razliku izmedju karavana i karavancheta. No, moj uvazeni kolega Gagiba je to u svom razlaganju veoma jasno objasnio, pa da se ne ponavljam.
Sto se tice serije 1 i njene ruznoce, na uporednom testu A klase i serije 1 (cini mi se holandski autoweek) ocenili su eksterijer istom ocenom. Dakle lepota je veoma subjektivna. No ono po cemu se objektivno razlikuju serija 1 i A3 odnosno A klasa je sledece: ova dva zadnja su toliko slicna se nekim modelima iz iste kuce koji su vec uveliko na trzistu, da se jos nisu ni pojavili u prodaji a vec su dosadni. Serija 1 je nesto sasvim drugo. Videce se vec u godinama koje dolaze, ko kako stari.
Postovani sudijo ja bih da se udaljim ako mogu...
Toma, realno A klasa je u toj klasi najbolja, to ce ti potvrditi 90% onih koji prate automobile, onih 10% su previse pristrasni kao ti. :-) A to u auto svijetu nikako nije dobro. Serija 8, kako 15k serija 6 skuplja, pa pogledaj koliko je SL63 a koliko M6. I koliko je 650gc, S7 i CLS500.
"Sto se tice serije 1 i njene ruznoce, na uporednom testu A klase i serije 1 (cini mi se holandski autoweek) ocenili su eksterijer istom ocenom".
И шта онда ? То је као неки параметар ?
Под условом да је тачно то.
Ти су онда гори и од тебе.
Нико нормалан не може тако нешто да каже.
Јасно је свима ко је најлепши у тој класи.
А класа досадна ???
Хахаха, БМВ Поло 1 је веома занимљив, али као предмет спрдње.
дусан
Коментаришући лепоту или ружноћу, тешко ћемо дохватити реалност јер, "лепота је у оку посматрача"! Ни мени серија 1 свакако није један од најпривлачнијих БМВ-а али генерално посматрано мени готово ни један БМВ није претерано леп (Х6 и Х3 су ми одлични) али апсолутно сваки БМВ оставља утисак када га видим на путу. О вожњи већ нећемо ни дискутовати...
Е тај утисак немам када видим овог каравачета. Треба ми прво мало времена да провалим о ком моделу се ради а онда по цегирима да провалим дал' се враћа са пијаца или иде на исти!! ;))
Панцо
Ниси ти скоро ишао по зимницу, види се. ;) Моја пијаца ради 24 сата!
ПИТ
Твоја фасцинација А класом је само зато што су први пута направили ауто у тој класи а да личи на ауто!! ;)
Али са друге стране неодољиво ме бочно подсећа на серију 1 прошле генерације и скоро сам А класу на некој фотци тотално помешао са Волвоом. Некако ме подсећа на већ виђено. Код серије 1 нема тога. На километар знаш о коме се ради. А штопови немају никаквих додирних тачака са полом. Али мора уживо да се погледа да би видео како улазе фарови у бокове па онда сам облик није исти итд итд...
Него шта ли је са чувеним МцЛареном, не виђам га одавно овде?! :) Да се није оженио па му жена отказала нет?? ;))
Fino izgleda ovaj.
E video sam nekoliko A6 ovde, znate kakve pojave čoveče!
Ima verovatno da budu svi Audijevi noviteti na sajmu u Nišu.
Na svakom uporednom testu (da ne pricam sad o eksterijeru) serija 1 pobedjuje po pitanju enterijera, a o menjacu i voznim karakteristikama da ne pricamo. Cak i kad nisu uporedni testovi, vec kad samo prikazuju A klasu napomenu "kilavost" menjaca i jos nekih stvari. Ali, to je valjda normalno u penzionerskom svetu. A klasa, bocna linija od B stuba do repa - ruuuzno!
A ovaj gore sto kaze, "tomo, A klasa je realno najbolja u klasi". Sta da kazem osim "realno" i "zrelo"!
Nego, dalek put prodjosmo, od objasnjavanja dejanu L sta je karavan a sta karavanche, pa do rasprave o tome da li bolje ide serija 1 ili A klasa.
Pitbull, dobra ti fora, BMW Polo. :))) Po mojem misljenju velika trojka uopste nije trebala da pravi te malisane, tipa A klase, Keca, A3, X1, Q3 itd. To im uopste ne prilici...
Lep je, klasican, odaje utisak kvaliteta. Sve je na mestu, nema uzbudjenja sem u enterijeru koji je odlican (legao je na oko nakon toliko vremena). Meni je serija jedan cudan, da ne kazem ruzan a A klasa je nekako na silu (ne umem da objasnim bas). Volvo bi mozda bio i prva opcija pa onda ovo. Naravno, kada bi me neko terao da kupim auto ove premijum klase. Zaboravih Djulijetu...
Procene su da ce 2015. u svetu postojati potraznja za preko 2 miliona malih premijum automobila. Takodje ce u narednih 10 godina eksponencijalno rasti potraznja za najvecim SUV modelima. Zbog toga BMW i razvija x7. Dakle sve se radi zbog trzista. I to ne zato sto neko tako voli, vec zato sto tako mora da bi opstao.
@toma,
otkud ti to da ce rasti potraznja za najvecim SUV vozilima? gorivo nikad nece biti vise jeftino kao sto je bilo tokom 1990ih, a glavni kupci takvih vozila (naravno amerikanci) ih nikad vise nece kupovati u onim ogromnim brojevima kao sto je bio slucaj od sredine 1990ih pa do sredine 2000ih. cak i americki big 3, koji su bili najpoznatiji po velikim suv, ih polako gase jedan od jedan, u narednih nekoliko godina ce nestati i ono malo sto ih je bilo
@mile antena
ko sljivi glupe amerikance. Ja pricam o narednih deset godina. I onda se racuna kinesko trziste, zatim indijsko a onda i juznoamericko trziste.
Za tvoju informaciju trziste velikih SUV-e vozila u Kini ce se godisnje uvecavati za 100% u odnosu na prethodnu godinu i to pocev od 2016. pa tako narednih nekoliko godina. Dakle, ako je nejasno, 2016. ce ce u Kini prodati duplo vise ovih vozila nego 2015., 2017. duplo vise nego 2016. (dakle 4x vise nego 2015.) i tako ce ici nekoliko godina. To je sa grafika o procenama trzisnih kretanja u Kini.
I prestani da sumnjas u mene. Ja ne izmisljam, vec samo prenosim ono sto vidim, cujem i procitam.
I onaj link, Mange, pre neki dan se iscudjavao kad sam rekao da su trocilindricni BMW motori po zvuku slicniji sa BMW sestocilindricnim nego sto su to cetvorocilindricni. I jos se adminima zalio kako ja lupam gluposti. Molim lepo:
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Dreizylinder-Motor-Sound-Charakteristik-Klang-Vergleich.jpg
I jos neke karakteristike:
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Dreizylinder-Motor-Ansprech-Verhalten-MonoScroll-Aufladung-Vergleich-TwinScroll.jpg
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Dreizylinder-Motor-Einsatzspektrum-Vierzylinder-Sechszylinder.jpg
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Dreizylinder-Motor-Einzelhub-Volumen-500ccm-pro-Zylinder.jpg
Zato će Audi, nastavi li ovim tempom, prešišati BMW i Mečku i to koliko za 5 godina.
Već se razlika smanjila na 2.000kom samo. A to nije ništa
Zaboravljas da je audi vec ispucao sve adute u jeftinijem segmentu gde se prodaje dosta automobila. Imaju praktican auto u segmentu malih automobila (A3 karavanche, koji cini 80% prodaje svih A3 modela) i imaju najjeftiniji mali auto A1. BMW tek treba da nastubi u tom segmentu - vec sledece godine 1GT koji ce imati tu neku ulogu kao ovo karavanche (dakle cena kao kompaktne serije 1 uz dosta vise prostora i prakticnosti) i BMW CompactCity u klasi A1 od 2014 godine.
@ toma!
nije mi jasno dali mrziš audi samo zato što će seriju 1 pojesti za užinu A klasa i A3
тома 23:13
И шта онда ?
Какве везе има јел прода мало више овај или онај ?
Шта ти имаш од тога.
Батали се празних прича.
Кад ћеш већ једном да схватиш да ниси никакав директор тамо и да немаш проценат па да те занима ко више зарађује, од чега, којих класа итд.
Благо теби...
@ dušan ć
Baš tako, to sam tvrdio bar 20x do sad, još otkad je izašla A klasa. Serija 1 je prsla
@toma
Price o jeftinom Audiju A1 ne piju vodu...To je skup auto za taj segment,budi realan jednom! ;) Imas mali milion malih automobila od 7 do 11.000,a ovaj je 16.000,pa ako je to jeftino za tu klasu onda ti vozis S8 i tvoja zena RS6 pa ajde i jedan mali Audi A1 za 16.000...A3 karavance kako ga nazivas uopste nije jeftin,sta vise skuplji je od tvoje voljene serije 1.Tj,A3 3 vrata je slicne cene kao Bmw 1 sa pet,a ovaj je vec skuplji od Bmw 1 sa pet vrata.
Takodje,meni je ovaj mnogoooo lepsi od prethodnog,sto rece Uros precizno,klasicno,nenatrpano i sigurno ce dugo trajati...
Takodje,toma,kako ti se svidja kokpit?
Mislim,volis kada nije natrpano pa da vidim da li ces reci da je Ok ili nije kako treba.Posto volis kada je sve na dohvat ruke i da nema puno dugmica,verovatno ti se ovo svidja ;)
@dusan
enterijer mi se vise svidja nego na ostalim audijima, i jos da nema onog ekrana na "izvlacenje" bilo bi skoro pa idealno...
Koliko puta da prevrtimo tu pricu o A1. Ta pocetna cena od 16 hiljada je kao i pocetna cena serije 1 od 24 hiljade (ok, skoro se pojavio model 114i koji je jeftiniji za oko 1500). Ja sam u Nemackoj pre vise od godinu dana video A1 za 12990E na jednom placu (novih) automobila. Poenta onoga sto pricam je to da bi BMW sa modelom pozicioniranim kao A1 trenutno imao 120 hiljada vise prodatih nego sto ima.
A kad smo kod prodajnih cena, kako ti komentarises to da BMW i Audi imaju slicna broj prodatih vozila, a BMW ima 40% vece prihode od prodaje? Da li ti ovo pitanje i odgovor na isto moze pomoci da shvatis da BMW generalno prodaje mnogo vise skupljih modela od Audija. Ili recimo cinjenica da prodaje duplo (ali bukvalno duplo) vise serija 7 nego Audi modela A8.