
Sem B klase Electric Drive, Mercedes će na Salonu u Parizu izložiti i SLS AMG Electric Drive čija prodaja startuje u junu sledeće godine.


SLS AMG Electric Drive ima četiri elektromotora sa ukupno 552 kW i 1.000 Nm, dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,9 sekunde, dok najveća brzina iznosi 250 km/h (elektronski ograničeno). Autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (60 kWh, pune se oko tri sata) iznosi oko 250 km.

SLS AMG Electric Drive se takođe ističe i izmenjenim prednjim grilom, zatamnjenim prednjim svetlima, Electric Drive oznakama, kao i kožom i detaljima od ugljeničnih detalja u enterijeru.
Kupcima će na raspolaganju stajati pet boja karoserije i nove boje točkova, dok cena u Nemačkoj iznosi 416.500 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Добра ова плава хром боја !
552 kW i 416.500 evra.
Сунце ти пољубим ! :)))
Ето како се прави електро супераутомобил. :)
Биће сигурно у гаражама многих познатих који фурају трендове.
Ја нисам "ин" и не фурам трендове, увек би пре атмо (чудовиште) бензинца ! :)))
Ovo je električno plava boja.
Boja munje (električnog luka) iliti elektro indukciono plava boja .
Ford ima electric orange spark boju, a ovo je electric blue flash boja
Boja je odlična, auto izgleda lepše od serijskog SLS, jedino mu je ova autonomija neusaglašena sa ostalim parametrima vozila, mogli su više da se potrude oko toga za pola miliona evra.
@Tata
autonomija je super, barem ovo sto pise u tekstu. Jedino su zaboravili da napisu da je ovo autonomija na autoputu pri konstantnoj brzini od 70-tak km/h. Na trkackoj stazi to je oko 35-40km (barem je tako rekao David Coultard u onom promo videu) sto nije ni dva kruga na Nirburgringu. A treba doci do Nirburgringa:)
E sad voleo bih da vidim ko ce da kupi ovaj auto i da ga vozi 70km/h. Ili ko ce da da vise nego duplo novca za auto sa slabijim performansama, koji isto izgleda (izmene na ovom modelu su takve da svaka od nekoliko hiljada tjunerskih radionica ce za nekoliko hiljadarki moci da odradi obican SLS da izgleda ovako), i da pritom sa njim ne moze da ode do obliznje trkacke staze, odveze vise od jednog kruga i vrati se.
Kakve performanse, ne mogu vjerovati. Nego, je li bilo ranije prica da ce kostati oko 350k i da ce imati 890Nm i ubrzanje do 100 za 4 sek? Zamislite osjecaj kako ovo katapultira.:-) Toma, ja bih bio zadovoljan samo 20km da ga patosiram pa neka se potrosi, barem struje ima. :D
@toma 27 Sep 2012, 09:48
organski ne podnosim style tjunere tako da me njihova rešenja ne zanimaju, mogli bi da ovako prave serijskog SLS ...
s druge strane, ponižavanje rešenja nije OK pa čije god bilo, obzirom da MB JESTE napravio vrhunski GT sa skoro trkačkim karakteristikama ... e sad, meni i smeta to što sa njim ne možeš daleko... za tolike pare
@tata
a kako to ne bi bodnosio taj tjuning ako bi ti odradili da izgleda identicno kao sls ecell?
Nije ponizavanje nicijeg resenja, ali je poenta u tome sto ovaj auto uopste nije bio na prvom mestu namenjen da bude elektricni. Napravljen je klasican auto, sa klasicnom konstrukcijom, i onda je bilo, aj da od ovog auta napravimo elektricni. Ovi problemi sa autonomijom su upravo problem koncepta celog projekta u celini. Ali za one koji hoce da ga drze u garazi i hvale se kako imaju najskuplji mercedes (dok se kod tjunera ne pojave kitovi koji za par hiljada evra od obicnog sls-a stvaraju ecell) i super su zadovoljni sto moraju da odu sa njim negde pa da se zatim vrate slep sluzbom ili da u nekom motelu cekaju nekoliko sati da se napuni da bi opet mogli da predju novih nekoliko desetina kilometara, onda OK. Dakle, da ne bude zabune, ne kritikujem obican SLS, niti ovaj ecell, vec njegovu koncepciju (ako je uopste i ima).
тома
Није поента у изгледу.
Они су чисто реда ради одвојили електрични СЛС од стандардног, неким ситним детаљима.
Поента је у погону, а то тјунери не могу да ти реше.
Ово је фабрички све, није буџевина.
Знам да тебе боли што МБ има овако нешто, па хејтујеш, али твоја прича не пије воду.
Најбоље се види твоја острашћеност у овој реченици :
"Dakle, da ne bude zabune, ne kritikujem obican SLS, niti ovaj ecell, vec njegovu koncepciju (ako je uopste i ima)."
Пљуј ти и даље само, то је небитно и ти си небитан лик.
МБ има суперауто, а сад и електро суперауто.
Вероватно је разлог твоје острашћености и љубоморе што БМВ нема сс ауто...
Има логике у овоме што тома прича. Аутомобил није пројектован за струју а накнадном карабуџевином су му натрпали батерије и електромоторе и то у старту "нит смрди нит мирише". У интервијуу је Култард лепо објаснио да ако се напуни педала до краја излапише батерије док си рекао "хрватски Римак". ;) Кад смо код Мате Римака он већ има потенцијала за електро СС мада сам поприлично скептичан и за његове перформансе. Тек кад се неки нафташ испружи за кеш па кад га наложи улицама Емирата, па пренесе утиске..е то ће бити реална информација! Исто као што је Култард објаснио... :)
I jeste stvar do izgleda. Jeste i do pogona, ali samo u toj meri da bi bogatasi koji svojim fabrikama zagadjuju okolinu mogli da se na nekom skupu pojave u ovom autu i kazu: "eto, ja sam eco-friendly". Jer, sto bi im zbog drugih stvari ovaj pogon bio bolji, kad ima cak i slabije performanse od obicnog sls.
E, a da bi taj baja mogao da se pohvali da je "eco-friendly" to mora da se vidi iz daljine. Dakle auto mora da se razlikuje od obicne verzije. Tj. treba da ima potpuno drugaciji i novi (i moderan) izgled. Mladi ljudi koji zele nesto moderno, sci-fi, elektircno, sigurno ne zele da taj auto izgleda retro..... Ali nema veze ovaj auto, salone i prve kupce sigurno nece da vidi jos vise od pola godnie, a to ce biti vrlo blizu pojavljivanja "slicnog" auta kojeg ce "eco-friendly" bogatasi, glumci, i sl. mnogo vise zeleti. No videcemo, ja nisam prorok, mada mislim da mi za neke stvari nisu potrene prorocke sposobnosti.
" Jedino su zaboravili da napisu da je ovo autonomija na autoputu pri konstantnoj brzini od 70-tak km/h. "
Autor toma 27 Sep 2012, 09:48
Ко то још вози аутопутем 70кмх ???
МБ тема, место где има највише БМВ фанчића. :)))
ПИТ
О томе се и ради, што још није практично решен проблем акумулирања електричне енергије. Све ово су нека прелазна решења док се не открије права батерија. Е сад, мање захтевни електромотори могу некако да напабирче стотак и још неки километар, али але попут овог горе сагоре позитивне јоне док си рекао шта би (да не кажем Римак) ;)
А ти седи у овакав ауто па га штеди и пази га... :))))
@Гагиба 27 Sep 2012, 13:29
ma rešen je još pre dvadesetak godina, al s jednom manom, rešenjem raspolažu naftne kompanije (kupile su prava na vreme), a kako gomila nafte još leži unalazištima, ne pada im na pamet da nam uskrate mogućnost da potrošimo prvo svu naftu koju nam sasvim solidno naplaćuju... a ove priče tipa, zeleno, eko frendli... to je ko gej parada... mazanje očiju
Za 552 elektricnih kw performanse bi mogle biti bolje.
Mislim da za ove ekoloski osvescene, a koji dosta putuju, najbolji izbor je kombinacija klasicnog i elektromotora, kao kod fisker karme, jbg, nema se uvek vremena cekati da se napune baterije.
Kod ovog sa slike mi se svidja sto je ovaj sacasti gril u boji karoserije.
Учитао сам страницу пре интервениције модератора и тек је сад прочитах. :) Занимљивих размишљања и тумачења размишљања се може наћи код посетилаца овдашњих! :))
Тата
Слажем са да је питање батерија прекомплексно и верујем да је нафташка мафија главни кочничар било какве озбиљне револуције у погонским агрегатима, односно батеријама у овом случају. Подсетићу да се тим проблемом бавио и сам Тесла а он је познат по томе да није довршавао само оне идеје које су представљале потенцијалну опасност за човечанство. Стога и верујем да планови за коришћење алтернативних извора енергије негде постоје дубоко закопани у сефовима нафташких испостава типа ЦИА, ФБИ и слично. Енергија је свуда око нас, Тесла је нашао начин да је искористи а док се тај проналазак не обелодани, копање литијума ће бити уносан посао. Кад смо код литијума, највеће потврђене резерве су у Авганистану и Србији! :)