
Sem novog Logana i Sandera, Dacia na Salonu automobila u Parizu javnosti pokazuje i vizuelno atraktivniju Stepway verziju Sandera.
U ponudi će dakle i dalje biti Sandero Stepway koji ponovo karakterišu nešto atraktivniji izgled (modifikovani branici, novi pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači, alu točkovi od 16 inča, svetla za maglu, ekskluzivna Azurite blue boja...) i povišeni klirens.


Pored savremenijeg dizajna u odnosu na dosadašnji model, odlikuju ga i modernija unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, poboljšana bezbednost, kao i osvežena paleta motora.
Motori su naravno iz Renaulta, i to 0.9L trocilindrični turbo benzinac TCe 90 sa 66 kW/90KS i 135 Nm, zatim 1.2 16v benzinac sa 55 kW/75KS, kao i 1.5 dCi dizelaš u verzijama sa 55 kW/75KS i 66 kW/90KS.

Što se opreme tiče, kupci će između ostalog moći da dobiju i MEDIA NAV multimedia system, tempomat, ESC i zadnje parking senzore.


Na kraju i podatak da zapremina prtljažnika iznosi 320 litara (novi Logan inače ima 510 litara).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Stvarno dobro izgleda, ova verzija mi je najomiljenija, par sminkerskih detalja i auto izgleda sasvim drugacije u odnosu na obicnu verziju.
Obratite pažnju na plastiku (lim) koja visi ispod prednje osovine. Koliki je onda klirns? 3cm?
Svašta!
Klirens je do sada bio, ja mislim, 17 cm, a ovo što visi stvarno ne znam šta je osim ako nije završetak zaštite motora, ali sam siguran da če u seriskoj verziji to biti ispravljeno, inače jako simpatičan, izdržljiv i pouzdan auto ali za one koji nisu naviknuti na skupu završnu obradu i još skuplje materijale. Sve u svemu auto za nas Srbe.
To što "visi" ispred prednjih točkova su "deflektori", koje odavno ima svaki automobil. Ako neko misli da su ovi na sanderu "veliki", negda pogleda one na fiatu 500 L, koji su postavljeni celom širinom napred, iz tri dela, a "visoki" kao ( malo izdignuta ) "grtalica za sneg".
Mene ovde kod novog sandera brinu samo "detalji", kao što su ergonomija, oprema, cena i dr.
One male "kvake" spolja bih mu i oprostio ...
Napreduje dacia, idu skodinim stopama od pre jedne decenije. Prosirenje liste dodatne opreme je pravi potez, da napokon unutra lici na auto.
Ova verzija je vizuelno najlepsa u dacijinom programu.
Boooogami, Rumuni idu stopama Korejskih proizvođača. Svaka čast, lep automobil.
@Damko
Mislim da sluze za smanjenje zvukova strujanja vazduha i povecavaju stabilnost usmeravanjem vazduha. Nisu bas kao difuzori ali vrse posao.
@Bagzi
Nesto ih nisam primetio na nekom autu ili nisam obratio paznju. Cu obratim paznju ubuduce. ;)
Damko
Osnovna "funkcija" tih "deflektora" je da se pri kretanju za nešto "zakače" ili na nešto "sednu"( trotoar ili sl. ), pa da za sobom "povuku" sve ostale "susedne plastike" i da se sve to zajedno "dobro polomi" ( podkrilo, možda i krilo - ako je od plastike, branik, spojiler ... ).
Znači, funkcija je što veća štata za vlasnika i dobit za proizvodjača :)
Damko
Osnovna funkcija "deflektora" je što veća šteta za vlasnika, a dobit za proizvodjača. Jer, kad-tad, njime ćeš da zakačiš ( sa njim sedneš na ) neki trotoar ili slično i tada će za sobom da "povuče" sve okolne plastike i da ih polomi ( podkrilo, krilo-ako je od plastike kao reno ili PSA, da polomi spojiler i branik ).
Tako ja vidim osnovnu funkciju ...
Kakav stil! Moda! Elegancija! Luksuz!
Jel to pitca??? Avion? Ne ,to je nova Dacia!
A sada specijalnom ergonomskom metodom smo utvrdili da plastika moze da grebe i na drugim mestima, a ne samo laktove i potkolenice, kao i da sedista mogu biti sa bocnom potporom. Vau!
Bocna linija vozaila ukrasena je sasvim novim plasticnim pragovima za pokrivanje rdje, kao i savrsenim novim palsticnim kvakama.
DA SE NE LAZEMO, ovo je Clio 2 iz 98-me, samo losije sastavljen.
prednji kraj je uspeo, unutrašnjost takođe napredovala, što ne važi za zadnji kraj koji nije idealan...najgore što ne vidim verziju u koju će leći plin...u svakom slučaju nije loše...
@ Fordovac
Potpuna istina, a deflektor iako postoji, on nije ovoliko istaknut, cm-dva najviše i složiću se sa Moronom, deflektor povlači sa sobom branik i podkrila
@Moron 27 Sep 2012, 19:24
Hahahaha, meni onda umesto deflektora na mom golfu sluzi ona plastika za zastitu motora koja je toliko nisko postavljena tako da bilo kakav ivicnjak predstavlja veliki izazov, a ostaviti neki "kamicak" izmedju tockova (umesto zaobici ga) je lutrija. Mozda kod mene tome doprinose i gume (205/55/16) pa zna nekad malo zagrebati prilikom pentranja na visoke trotoare, ali vidjam dosta golfova i bora kojima ta plastika visi, jedna od retkih mana ovih vozila u svakodnevnoj eksploataciji.
A šta vi to radite da vam deflektori sve svuku?!
Bez ljutnje za ekipu što se to dešava , za vas je Niva optimum.
Ja imam to na svom autu , i napravljeni su od gumirane plastike i pri bilo kakvom dodiru se savijaju i opet vraćaju u prvobitni položaj , i još uvijek su na autu zajedno sa podkrilima ,branikom farovima , haubom...
Bez imalo predrasuda, svi oni koji vole dobro, SIGURNO I našem džepu prilagođeno vozilo, tomogu naći u STEPWAY-u. Posle iskustva od tri meseca ne želim da ga menjam ni za šta na svetu. ma šta mislili i pisali kojekakve kmentare, od mene ima najveću moguću ocenu za sve, sa obaveznim od svih maksimuma od mene ima zauvek +1 više. LIČNO ISKUSTVO NEPROCENJIVO.