home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski Exagon Motors je u Parizu promovisao i serijsku verziju svog dugo najavljivanog električnog sportskog automobila Furtive-eGT.

Serijski Furtive-eGT pokreću dva Siemens elektomotora sa ukupno 402KS i 516 Nm, dovoljno za najveću brzinu od 250 km/h (elektronski ograničeno, inače može do 287 km/h) i ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3,5 sekunde.


Sa jednim punjenjem baterija (53 kWh) Furtive-eGT može da pređe oko 310 km, a tu je i motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji služi za produženje dometa (na ukupno 734 km).

Ovaj 2+2 automobil je dugačak 4465 mm, širok 1913 mm, visok 1292 mm, međuosovinsko rastojanje je 2780 mm, težina iznosi 1640 kg, točkovi su od 20 inča (gume Michelin 245/35 ZR20 i 305/30 ZR20), dok se zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 380 mm i 360 mm.


Francuzi planiraju da godišnje naprave do 150 primeraka ovog automobila, i to po ceni od 350.000 – 400.000 evra po komadu. Isporuke bi trebalo da počnu u drugom kvartalu sledeće godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Exagon Motors / Leblogauto.com



čitanja : 1025



Komentari

Kada vidim ovakav maloserijski auto nezavisnog proizvodjaca prvo sto uradim jeste sto trazim elemente dizajna sa drugih proizvodjaca. Obicno se pozajmljuju retrovizori, svetla, krila, spojleri.
Posto nista od toga nisam nasao utoliko je moje odusevljenje vece. Izgleda prelepo sem jednog malog detalja.
Gril bi trebao da je malo shiri. Ovako deluje kao da se skupio od limuna... Plava boja mu je legla k'o Mihi slobodnjak.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Sep 2012, 17:58

ravo o ovome sam pisao na temi o elektricnom sls-u. Ovaj ima manje konja, a ubrzava bolje do 100 kmh.
Ovaj je auto sasvim solidnog dizajna (steta sto nema slika enterijera), ova braon (ako je to braon) nijansa mu odlicno stoji, ima lasican motor za produzenje dometa (kao karma, to me odusevljava) tako da je prilicno praktican I za duza putovanja, a na struju se dopuni kad uslovo dozvoljavaju, ne gubi se nepotrebno vreme cekajuci da se baterije dopune. Cena - jeste visoka, ali mislim da je donekle opravdava. I obavezno ukinuti fabricku blokadu na 250 kmh, pa nek se baterije isprazne I za 10 minuta, sta ima veze.

Autor Damko 29 Sep 2012, 20:21

Teka sam sad video da je C stub kao na 599 Fioranu. Vazduh struji ispod njega.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Sep 2012, 20:26

Jos jedan EV!

Autor bk 30 Sep 2012, 23:29