
Renault je na upravo otvorenom Salonu automobila u Sao Paulu izložio više noviteta, a među njima i DCross concept.

Renault DCross concept se bazira na Dusteru koji je za ovu priliku dobio atraktivniji
izgled eksterijera, rezervni točak na krovu i upadljivu zelenu boju (sa kontrastom u crnom zadnjem delu). Pod haubom je inače 2,0 litarski motor sa 143 konja.
Kako stvari sada stoje, DCross concept je samo dizajnerska vežba, mada po nekim izvorima najavljuje i restilizovanu verziju Dustera.



Posetioci ovogodišnjeg Salona automobila u Parizu su bili u prilici da premijerno vide Clio IV, dok je sada u Sao Paulu promovisana restilizovana verzija Clia II (u Evropi se pojavio još 1998. godine).

Clio II facelift za Južnu Ameriku je dobio izmenjeni prednji deo (po uzoru na pomenuti Clio IV), a manjih izmena ima i pozadi.

Pod haubom će biti 1.0 16V Flex motor sa 77 konja, a proizvodnja će se odvijati u Argentini.

Clio II facelift će se na južnoameričkom tržištu boriti sa modelima kao što su Chevrolet Celta, Fiat Uno i Palio Fire, Ford Ka, Volkswagen Gol Power...
Renault je u Sao Paulu pokazao i Fluence GT 2.0 Turbo sa 180 konja, koji može do 220 km/h, a do 100 km/h mu treba oko 8 sekundi. U paketu su između ostalog i aero body kit i alu točkovi od 17 inča.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Revistaautoesporte.globo.com / Carplace.virgula.uol.com.br / Renault
Neverovatan ovaj Clio 2, koliko je visok! Očigledno su im džade još uvek na nivou Renoa 4 :)
Das je normalne visine i da nema ove semšno bele aplikacje, ekstra bi prošao i na Balkanu, po neke pare kao dacija ili Puntašin.
Dakle ovako ce izgledati redizajn Dustera... Lepa su svetla.
Klio dvojka je šampion auto. gazim njime lično ja 200 hiljada a uzet je iz italije sa nepoznatom kilometražom kao van i mnogo kilometara. postoje smešne pričice protiv dci motora a ja im samo želim da ga uzmu na 7 dana i onda daju opaske. svaka preporuka i srećan novi život.