
Chevrolet je nedavno najavio da će Corvette C7 imati svetsku premijeru 13. januara 2013. godine u Detroitu, a tada je objavljen i jedan teaser video. Međutim, GM je odlučio da i pre zvanične premijere ovog sportskog automobila predstaviti njegov novi motor.
Radi se o petoj generaciji Small Block V8 motora. Tačnije, 6.2L V8 LT1 motor (sa sistemom za deaktivaciju cilindara) razvija 450KS i 610 Nm obrtnog momenta, pri čemu je 542 Nm dostupno u rasponu od 2000 i 4000 o/min. Najavljeno je da će Corvette C7 od o do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzavati za manje od 4 sekunde.

Takođe, saopšteno je da će Corvette C7 na autoputu moći da pređe više od 26 milja sa jednim galonom goriva (9,0 l/100 km) kao i to da će se novi motor proizvoditi u Tonawanda fabrici.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljeni teaser video za Corvette C7
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9E-DQ1qQyJk&noredirect=1
@Damko
Koji je to nemacki proizvodjac koji je iz 3.0 motora izvukao 450KS?
Iako ovaj motor zvuci "ekspertima" kao praistorija, citao sam, da je ovo stvarno potpuno nov i moderan agragat. Veliki je ovo motor ima tezinu od 211 kg, a poredjenje su dali sa BMW-ovim 4.4 V8 od koga je laksi 13 kg i ima nizu deklarisanu potrosnju. Stepen kompresije je 11,5:1 i radi i sa gorivom od 87 oktana ne nuzno sa Super plus/Premium benzinom.
Ima deaktivaciju cilindara tako da se tada ponasa kao 3.1 V4 motor, varijabilno otvaranje ventila, dva ventila po cilindru, usisni cak 54mm, iako zvuci starinjski kazu iako je tako pojednostavili su konstrukciju a dobili odlicne performanse. Novi je i oblik glave klipova zbog bolje cirkulacije smese i podjednakog sirenja fronta plamena. Tu je i direktno ubrizgavanje kao novitet - praksa je da se primeni sa drugih sistem i mapiranje ali su ovi morali iz pocetka da rade, kompozitni materijali su primenjeni na izduvnoj grani i imaju poboljsanje protoka gasova cak 50% u odnosu na odlazeci model...