
Pored trkačkog Pola R WRC, Volkswagen je predstavio i novo specijalno izdanje Pola - Polo R WRC Limited Edition.

Volkswagen će Polo R WRC Limited Edition ponuditi u ograničenoj seriji od 2.500 primeraka, i to po ceni koja će u Nemačkoj iznositi 33.900 evra (sa uključenim tamošnjim porezom).

Pored aero body kit-a, u paketu su i Cagliari alu točkovi od 18 inča, plava kočiona klešta, plave i sive trkačke trake, sportski podešeno ogibljenje, gloss black retrovizori, R WRC oznake, dve izduvne cevi i doterani enterijer (sportska sedišta sa WRC logom, sportski volan sa alkanatarom, alu pedale...), dok je pod haubom 2.0 TSI motor sa 220KS i 350 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenom manuelnom transmisijom).
Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6,4 sekunde, a maksimalna brzina 243 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izgleda da je Citroen zavrsio sa titulama, posle odlaska Leba, i da je Red Bul pronasao buduceg sampiona!? Da, Leb ce jos malo voziti, ali nece biti isto kao do sada, siguaran sam u to. A ovakav Polo bi nam sigurno dobro dosao. Cisto za jurenje mladih cica po gradu!? :D
Zato su i čekali da se Loeb povuče , jer bi kao i Ford samo statirali svih ovih godina.
A VW nikad nije bio sinonim za vrhunske rezultate u motorsportu , nego gledaju kad nema konkurencije , onda oni ulete , kao npr. na Dakru kad se Mitsubishi povukao.
A što se tiče ovog Pola , 33.000 hahahahahahahahaha.
Bez ljutnje , al za te pare se uzme pravo auto...
@ Djordje
Ovo nije auto koji bi bio I JEDINI u porodici. Ovo je za mamine sinove i tatine kcerke. Nikako nije porodican auto. Zato mu i cena takva. A, sto se tice relija, tu si u pravu. Samo je pitanje: Ko ce, od sledece godine, i kada, da ih skine sa trona!?
ovaj auto prodaje oznaka Limited Edition i ništa drugo, za ove pare može da se uzme mnogo ozbiljniji hh
Da bar ima 300ks, da se ne razlikuje od konkurencije po tome sto ima plocicu "limited edition", ovako se utapa u sivilo.
Pa za te pare se uzme npr. Megane RS (rekorder Ringa) i još ostane para za mali gradiski auto , bar ja tako razmišljam..
hahahahahahahaha 34 soma za 220 konja!? Mozda je dobar na stazi, ali za te pare ima daleko boljih i brzih.
Tesko da su mamini i tatini sinovi i cerke potencijalni kupci ovakvog proizvoda, onaj ko ima ovakve novce (pitanje sta ulazi od opreme u tih 33k eura) radije kupuje nesto premijum... a sto se tice alternativa skoro svi hot hatch modeli u C-segmentu mogu da se uzmu za te novce i sa prilicno dobrom opremom a imaju gomilu prednosti...
P.S. Videli smo sta taj navodni "kralj" staze i NBR-a, pre neki dan, kao alternativa ovom Polu, moze na stazi kada stane pored Astre OPC i koliko kaska u mnogim stvarima za njom, da ne kazem svim realno bitnim... ;)
Pa, tesko da ce oni da kupe sebi, ali ce im mame i tate kupiti. Bitno je BITI PRVI U SELU. :D
@Orlo
taj test od pre neki dan je jedini koji sam gledao a da je megan izgubio od astre na stazi, u svim ostalim je megan bio osetno brži.
@Audifil
ko hoće da bude prvi u selu kupiće audi, mercedes ili BMW nikako neku limitiranu seriju pola koju retko ko razlikuje od one koja košta 12000
@vts
Mora da je ovo zavera Britanaca mrze francuske produkte... ;)
... a to sto si gledao su bili moguce testovi ubrzanja... Chris Harris je takodje imao bolje vreme na vlaznoj stazi...
Po meni su sekunde na stazi totalno ne bitna cinjenica i ne bi nikada odlucila u bilo kom izboru...
@Orlo
To nije model koji je postigao vreme na Ringu, tako da pre nego sto lupis nesto sledeci put, smanji dozzivljaj.
@RS
A koja je razlika izmedju R.S. sa 265KS i paketom opreme Cup, koji je btw bio onaj na snimku, i Trophy... ako moze tvoje strucno objasnjenje...
Ovo nije orginalni model koji je postavio vreme na Ringu i to je cela prica. Mozda si gledao testove gde su mnogo slabiji modeli bili brzi od njega u sprintu a sada odjednom on dobije jacu konkurenciju. Neko se igrao sa podesavanjem ovog modela(trazili tatini sinovi da budu najbrzi na semaforu).