
Dakle, do sada smo već videli restilizovane verzije Mercedes E klase u limuzinskoj, karavan, kupe i kabriolet verziji, a na redu je i sportski E63 AMG.
Kao i standardne varijante E klase, i restilizovani E63 AMG je izgubio jedan od svojih zaštitnih znakova, budući da je (između ostalog) dobio i izmenjena prednja svetla.

Tu su takođe i modifikovani enterijer, 4Matic pogon na sva četiri točka (s tim što bi i dalje trebalo da se nudi i verzija sa zadnjim pogonom), aero body kit, sportski podešeno ogibljenje, sportski izduvni sistem i kočnice, dok je pod haubom 5,5 litarski V8 motor sa 550KS i 719 Nm obrtnog momenta (u paru sa sedmostepenim automatikom).
Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) će iznositi samo 3,3 sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.
Ovde i podsećanje da će se restilizovana E klasa premijerno pojaviti na predstojećem Salonu automobila u Detroitu.
Više detalja (i slika) o E63 AMG tek sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Mercedes i Autocar.co.uk
ala ce ovo da leti do stotke...ali opet mogu da se opkladim da nece na ringu ici ispod 7:55. :)
Svaka čast za ubrzanje, izgleda da su u Mercedesu shvatili da velikim i jakim limuzinama bolje leži pogon na svim točkovima u odnosu na onaj na zadnjoj osovini
Leti i Panamera Turbo S do stotke, pa onda dodje neki auto sa zadnjom vucom i odere je na vecim brzinama...brm brm :)
Gotivniji mi restail na sedanu nego na kupeu, a ovde su mi kul ovi usisnici za vazduh u branicima koji su u obliku farova, kao asimetricno i te fore :)
@NemanjaBB
Ma moze posle 180-200 da stigne Panameru,ali vreme na Ringu govori dovoljno ko je Panamera Turbo S ;)
https://www.youtube.com/watch?v=_1ErvckOpQ8
Pogledaj iznutra kako deluje kada nagazis Panameru :DD
А јој ал ће да брише под конкуренцијом. :)
Најбржа серијска лимузина.
@STrider
Nisu oni nista shvatili sto bilo koji klinac na bilo kom blogu ne zna. Velikim i teskim limuzinama prija 4x4 pogon samo zbog ubrzanja do 100. Ali za druge stvari je vec diskutabilno. To je dodatnih 60-70kg na prednjoj osovini. Sta mislis zasto nema ni jednog automobila sa masom preko 1300kg medju najbrzima na bilo kojoj stazi. Sve je to strategija kompanije, sta zele sa nekim modelom i koju ciljnu grupu gadjaju. AMG modeli su standardni Mercedes modeli kod kojih je kreiran agresivniji stajling enterijera, postavljeni sportski amortizeri i kocnice, naravno jaci motor, i u principu to je to. Upravljanje, menjac, i ostatak mehanike je identican. Zato im i ne treba vise od nekoliko meseci posle standardnog modela da izbace AMG verziju. Kod M modela npr. je mnogo toga posebno uradjeno. M diferencijal, upravljacki sistem, ogibljenje, menjac, amortizeri, koscnice,....To ce posebno doci do izrazaja kod buducih M modela, pocevsi od novog M3 i M4. Sta mislite zasto kodne oznake tih modela nisu F30M i F32M kao do sada (E90M i E92M) nego posebne F80 i F82? Pa zatao sto ce osim spoljasnjeg i unutrasnjeg izgleda sve ostalo da bude totalno novo.
Kad sam rekao koju ciljnu grupu gadjaju, naravno da oni znaju da takvih ima mnogo. Samo gledajuci ovaj blog jasno je da svo znanje i interesovanje za sport kod ljubitelja Mercedesa pocinje i zavrsava se na dve brojke i jednom znaku: "0 - 100". Takvima su ocigledno i isporucili ono sto zele, sa ovim AMG-om.
НемањаББ
https://www.youtube.com/watch?v=I2Y4VjkEoQI
А замисли тек нова. :)))
bilo kako bilo do 100kmh a realno i posle toga lepi za sediste ko ferari.realno.
e sad da li ce biti brzi na stazi od kunkurenata... brzo cemo saznati.
БС8
Клаће се са 911 Турбо. :)))
Остали иѕ његове класе нема шта да траже, Панамеру и РС6 има да ставља у џеп. :)
БС8
Клаће се са 911 Турбо. :)))
Остали иѕ његове класе нема шта да траже, Панамеру и РС6 има да ставља у џеп. :)
Autor Питбул 08 Jan 2013, 17:48
Bez ljutnje , al sad ga baš lupi...
@PITBULL
Pa prvo su govorili 3,8 pa 3,5,pa 3,3 ... Ja im ne verujem dok neko ne testira ;)
Teko da ce sa 911 Turbo,mozda sa Galjardom...Tu su ;)
Svakako je sigurno jedno,Panamera na Ringu prva tako i ostaje mada mozda i ne treba da je stavljamo s njima posto je mnogo skuplja,RS6 tek treba da napadne M5,a od napada mecke se i ne plasim :D
Eto,Turbo ide 3,3 i ti tako ubedljivo verujes da ce jedna limuzina ici toliko!?
:DDDDDDD
HAHA!
panameru slobodno mozes sa njima da stavljas u rang jer je samo 3 sekunde brza od m5 na ringu a mnogo skuplja.zasto mislis da e 63 amg nece ubrzavati 3,4 do 100kmh?ima sve preduslove.
@bmw
Pa 3 velike sekunde za slabiju i tezu Panameru ;)
3,3 je u pitanju.To vreme pominju.
A,nece moci,pa prosto...Ima vise stvari,ali evo one najjednostavnije,Turbo je tezak 1570 i 500ks,a ova limuzina ce imati sigurno minimum 1850kg i 50ks vise.Videces i sam
Razbija kako izgleda,a o perfomansama i da ne pricam.Pun pogodak,Amg je uvek odradjivao vrhunski svoj posao.Pa ne bi Aston Matrin i Pagani utimali njihove motore.
Do skoro sam mislio da je rs6,ali ovaj nlo mi je trenutno novi favorit,medju super limunzinama.
3 sekunde jesu velike mozda za neku drugu stazu,ali za stazu po kojoj krug iznosi 8 minuta i nije velika razlika. sta onda reci za aktuelni e 63 amg...
@bmw
Dovoljno su velike i koja je staza u pitanju,ali i kad vidimo da je Bmw nesto malo jaci i nesto laksi ;)
P.S
Zaboravio sam i izvinjavam se.
Mnogooooo mi se vise svidja ovaj ristajling E klase,mnogo!Pogotovo sada ova namrstenija AMG.
Dizajn je nekako za ovo vreme,pre ristajlinga mi je izgledala kao da je izasla ko zna od kad...
душан
Па реци онда нешто и за перформансе, похвали слободно.
Ипак, пола секудне предности у односу на РС6 није мало. :)
На нивоу 911 Турба. ;)
Ако направе ЦЛС63 4-матик, знам шта ћу. :)
Recimo 10x puta je bolje sto su ubacili sa 4 matic,dok recimo Bmw ubacio dizel M5,po meni veliki promasaj.
Ali ne moze ni da se porede Amg i M odeljnje.
Amg je institucija za M.
Al dobro izgleda iz ovog ugla.Prednji deo na AMG je mnogo bolji nego na standardnim verzijama.Jel ovo atmosferski motor?
dusan,
panamera je za nijansu brza od m5.nista strasno.nista veliko.lepo je biti u drustvu porsea.
Prti_Bg
i ja da imam godina koliko ti verovatno imas, i da malo toga znam mozda bi se slozio sa tobom. M550d nije full "M" model, a glupo bi bilo i pomisliti da AMG napravi dizel model. Ipak, treba znati napraviti sportski dizel motor.
Ako AMG zaista bude ubrzavao do "stotke" za 3,5 sekunde, BMW će morati da pojača M5.
@PITBULL
Ne znam mu perfomanse.Znam samo za podatak do 100(sto pise ovde,a proteklih mesec dana su pricali razna vremena do 100,pa sta verovati?)Ne verujem u ovo vreme,a drugo ne znam.Tako da o perfomansama nista ne mogu da pricam ;)
To su zasad nagadjanja, dok ne bude internet prezentacija necemo nista znati.
Ne znam... opet mi je Audi u ovom segmentu nekako najkompletniji. Od Mercedesa ocekujem vise od sledece generacije nikako mi ova generaija ne lezi, dok je BMW opet lepsi (bolji) ali je izgubio ogromnu reputaciju sa moje strane zbog skrnavljenja M imena zbog motora sa pogonom na D2 (lozak).
Audi RS6 - (i dalje) pobednik!
Pozdrav i srecni novogodisnji i bozicni praznici sa moje strane!
Mercedes opet dzinovskim koracima ispred konkurencije.
Ni Panamera Turbo S ne moze da mu parira. Svaka cast.
Ma kad ga M board dovuce u Svedsku i kad se budu trkali od 50 km/h oduvace ga kao zvecku. Mogu oni da ubace 4x4 pogon i da ubrazva bolje do 100. Ali to ga ne cini boljim sportskim autom. Da je tako u svaki Ferari bi se ugradjivao 4x4 pogon. To bi onda bila najjeftinija mogucnost da se od nekog auta napravi bolji sportski auto. To bi uradili i u F1. Ali ne rade.
Ovo je napravljeno iskljucivo za ljubitelje kicherajske kompanije koje jedino to pali. Oni nisu ni mogli pored M5 da privuku paznju ljudi jer ne umeju da naprave sportski auto, i onda, aj da ubacimo 4x4 pogon i da se makar hvalimo ubrzanjem.
Ovo ce da bude dobar marker. Kad vidimo koja su ubrzanja ovog AMG-a znacemo kolika bi bila ubrzanja M5 sa xDriveom. AMG E63-0.2sec:))
toma
Pa jedino tako, na M bordu. :)
Inace ako je realno poredjenje, oduvace ga E63.
Kao na onom snimku da ide za skoro 5 sekundi brze do 300.
AMG je oduvek bolje ubrzavao.
Tako da tomo, X drive mozda 3,8. ; )
@PITBULL
Motor u novom M5 je vrhunac!
Neverovatan
M5 ima fantazija medjuubrzanje
Dusan, pa CLS je veca klasa automobila, E63 PP ce da oduva M5, fabricki podatak 4,2 a na testovima ispod 4 sek. Pogledaj lijepo onaj Pitbulov video. :D
4х4 беже преко носа.
Али овде је распоред 67/33 у корист задње осовине.
Разликује се од обичног фирматика, ово је АМГ верзија.
Фискан распоред снаге, олакшан 4-матик у односу на стандардни и још потребне модификације које су урадили да га ускладе оваквом ауту и његовим потребама.
Mišljenja sam , da što se tiče ugrađivanja 4 Matica na 63AMG-u , ništa specijalno neće dogoditi što se tiče vremena na stazi.
Za to su dokaz Audiji , uvijek su zaostajali na stazi bez obzira na 4 vuče i uglavnom veću snagu od konkurencije.
Ali za Audi je razumljivo zašto forsiraju 4x4 , iz jednostavnog razloga što nemaju RWD :)
Vremena se dobijaju smanjivanjem mase i ukupnim balansiranjem svih stvari.
Trakcija na 4 točka je presudna samo kod starta i sa povećanjem brzine ona se gubi , kasnije postaju značajne druge stvari...
Jedini benifit vidim u nekoj svakodnevnoj upotrebljivosti u svim uslovima , ali to po meni i nije primarna stvar za jednu ultra sportsku limuzinu , za to je npr. 350CDI 4 Matic...
Uglavnom E63AMG odličan , 4 Matic bespotreban...
Auto koji pokrece benzinski motor koji ostvaruje maksimalnu snagu na 4800 ili 5200 obrtaja, nikad nece da bude pravi sportki auto, pa ne znam sta da je. Barem po meni. Na tim obrtajima mogu da cenim jedino sportske dizelase, ovako, sorry... Osim toga, zna se koji je jedini nacin da Mercedes donese zadovoljstvo u voznji:)
@Djordje
Prethodni AUDI RS6 je na stazi bio brzi od prethodnog M5,tako da tvoje 'Audi uvek losiji na stazi' ne pije vodu ;)
@PITBULL
Slican raspored snage po osovinama ima Audi kod sportskih modela vec dugo,dugo godina ;)
Kod Porsea 959 si mogao da biras kako ces da vozis,50/50,30/70 i 20/80 u korist zadnje osovine ;)
@dusan
Za brže vrijeme Audija su bile potrebne 2 turbine i 70+KS?! Znači uz egal snagu ne bi imao šta tražiti pored M5 , i pored 4x4 pogona.
Nisi shvatio poentu , 4x4 nije garant bržeg auta na stazi.
Pa jel i najbrža 911-ka RWD?
@toma
Pa ubrzanje je 100x bitnije za svakodnevnu vožnju od vremena koje je određeni model napravio na nekoj stazi. Uz to, 4x4 ima i praktičnu primenu, jer se neuporedivo bolje ponaša u zimskim uslovima.
Ni ova paralela da se pogon na svim točkovima ne koristi u sportskim automobilima ne stoji - praktično svaki Lamborghini ga ima, kao i Bugatti, i to ne bez razloga
@STrider
vidi se da malo toga znas. Ja nisam rekao da je ubrzanje nebitno, naprotiv. E sad koje ubrzanje. Sigurno da je u svakodnevnim uslovima bitnije ubrzanje npr. kad se auto polako krece, oko 30-50 pa ubrza. Ili drugim recima, medjuubrzanje. I Panamera turbo S ima na papiru dosta bolje ubrzanje od M5 pa smo svi videli sta se desava na medjuubrzanjima:
http://youtu.be/kWNNV98ZjN4
4x4 ima prakticnu primenu u zimskim uslovima. Da. Samo se postavlja pitanje da li se sportski auto pravi da bi se bolje ponasao tih 30-tak dana godisnje na snegu, ili ostalih 335 dana u godini. Posto sigurno zadnja vuca na sportskom autu omogucava bolje performanse (generalno) i vece uzivanje u voznji.
@Djordje
Imali su taj motor i zasto ne staviti?Jeste 70ks veca snaga,ali to je karavan imao bolje vreme od limuzine M5...Znaci 70ks vise,ali sigurno 150kg vece mase!
Nisam ja ni rekao da je 4x4 bitan za bolje vreme na stazi,ali 4x4 ima svoje prednosti...R8 ima 4x4(mada uz raspodelu snage 40/60 u korist zadnje osovine),ima i skoro svaki Lamborghini,neke 911-ice...
Najbolje vreme ima 911 sa RWD,tu si u pravu ali njima svaka 911 sa RWD je lepo olaksana...Ja sam vise miljenik RWD,ali kazem ima svoje prednosti.
tomo dzaba objasnjavas.testovi pokazuju da je m5 bolji,vremena na stazama,profesionalni vozaci...ceo svet zna sta je m5. sinonim sportske limuzine. ovoj e klasi skidam kapu za ubrzanje do 100 i to je to.za sada.videcemo sta ce biti na ringu(trenutno8:10),ali ako ucari 3,4 sekunde u odnosu na prethodnika neka peva,ali preslabo je to za m5(7:55).
Ajmo sada jedno objasnjenje koje ce biti bolje shvaceno u ovoj kod nekih na ovom blogu. Da li ce brze ici kocija koju vuce jedan konj koji moze da razvije 90km/h, ili dva konja od kojih svaki ima pola snage onog jednog iz prvog primera, i oba mogu da razviju po recimo 50km/h. Ova dva ce sigurno tu svoju max brzinu brze ostvariti na klizavom ili ako je kocija mnogo teska, ali ovaj prvi konj ima da im odmakne da nece moci ni kopita da mu cuju posle nekoliko minuta. Dakle 4x4 je bolji samo kod teskih automobila i to pri startu iz mesta, i naravno po snegu. Za sve ostalo je zadnja vuca zakon. Naravno da bi idealno bilo da naprave neki 4x4 sistem koji nije tezi od 10-20 dodatnih kilograma, i da moze da se potpuno iskljuci i da se kompletan obrtni momenat prenosi na zadnju osovinu (ovo potonje moze xDrive).
A kad se doda 70kg na prednju osovinu, to je mnogo za sportski auto. Evo svako od vas moze da proba da negde napred uguran nekoliko starih radijatorskih rebarca, i tako doda odredjenu tezinu na prednju osovinu, i da proba da vozi malo ostrije. Aj pa nek javi utiske:)))
sony,aj ako mozes pojasni ko je pominjao 7:10 i koji e63 ima bolje vreme od m5.
Nemoj uporedjivati onaj E63 prije nekoliko god sa atmosferskim motorom, on je brisao patos sa onim M5 E60. Nego nadji vrijeme od ovog bi turbo. Pogledaj listu videces da je to onaj stari 8:10.
Ne znam zasto uopste ljudi porede Panameru turbo s sa E klasom i M5. Ona je po mom misljenju klasa vise ( prestiz i kvalitet). Drugo stvar je da M5 ima 60-ak ks vise i bolji je od panamere samo u medjuubrzanju 80-120 i u 5 i u 6 a od 80 -180 samo u 6. Sve ostalo ( od 0-100, slalom,kocenje, vreme na stazi) ide u korist Panamere koja je i nekih 50-60 kg teza.
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=679580
evo sony lista pa vidi najbolje vreme e63 amg
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
i ne pokusavaj vise da nas pravis budalama.
@toma
Pa bas ta Panamera Turbo S koju si spomenuo je najocigledniji primer zbog cega je awd bolji u velikim i teskim limuzinama, Turbo S je tezi od M5 za 65kg, slabiji za 65ks i opet ima bolje vreme od M5 i od 0 do 100, i od 0 do 200, i od 80 do 180, i bolje vreme na stazi... Malo se kosi sa zakonima fizike, ali sve to je zbog pogona.
Jedino u cemu je M5 bolji je od 80 do 120, i to za 0.1s