home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kažu da život počinje u tridesetoj. Kako bi obeležio taj „prelomni“ rođendan, Nissan je napravio posebnu verziju svog uspešnog gradskog modela Micra, koja je predstavljena na sajmu u Briselu. Micra dakle svoj 30. rođendan proslavlja elegantnim izgledom usklađenim sa njenom dinamičnom privlačnošću.

Izrađena na bazi osnovne verzije Visia, Micra 30 u serijskoj opremi ima atraktivne 15-inčne točkove, krovni spojler je pozajmljen od najbolje verzije DIG-S, dok su ručice vrata i retrovizori u boji karoserije takođe deo serijske opreme. Nastavljajući uspeh veoma popularne posebne verzije Micra ELLE, predstavljene na Pariškom autosalonu 2012. godine, Micru 30 prepoznaćemo i po decentnim značkama na blatobranima i zadnjim vratima, kao i u unutrašnjosti.  

Standardna oprema obuhvata još i manuelni klima uređaj, električni servo upravljač koji reaguje u skladu sa brzinom vožnje, električna prednja stakla i bezbednosnu opremu, uključujući ESP, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, kao i bočne vazdušne jastuke i zavese.

"Mnoge žene strahuju od 30. rođendana, ali Micra taj jubilej ponosno proslavlja. Zapravo, moderna elegancija Micru 30 čini idealnim partnerom današnjih oštroumnih i prefinjenih gradskih žena", izjavila je Geraldine Ingham, direktor marketinga Nissana u Evropi.

Micru 30 pokreće provereni 1.2 litarski atmosferski trocilindrični benzinac sa 80KS, dovoljno niske emisije da zasluži Nissanovu značku „Pure Drive“ koju dobijaju samo najčišći automobili Nissanove proizvodne palete. Kao opcija se nudi CVT menjač.

6 miliona za 30 godina

Micra – na nekim tržištima poznata kao Nissan March – u Evropi je predstavljena 1983. godine, a od tada je širom sveta proizvedeno više od šest miliona primeraka ovog vozila. U proteklih trideset godina, Micra je postavila standarde segmenta gradskih vozila, a 1993. postala je prvi japanski automobil koji je pobedio na izboru za evropski automobil godine.

Prva generacija (sa internom oznakom K10) u Japanu se pojavila krajem 1982. godine, a u Evropu je stigla početkom 1983. godine. Godine 1992. zamenila ju je Micra druge generacije, pobednik evropskog izbora sa oznakom K11. Poput prethodnice, K11 se zadržala u prodaji punu deceniju, a 2002. zamenila ju je Micra treće generacije sa oznakom K12, koja se proizvodila sa tri i pet vrata, odnosno u verziji Micra C+C kao kupe/kabriolet sa sklopivim metalnim krovom.

Aktuelna, četvrta generacija sa oznakom K13 uvedena je 2010. kao pravo globalno vozilo i prodaje se u 56 zemalja širom sveta.

Izvor: PR Nissan / Klix.ba



čitanja : 959



Komentari

6 miliona Mikri za 30 godina?
6 miliona 206 za 10 godina!
Aj pali Nissane sa svojim cenama, tako vam i treba!

Autor Dejan L 11 Jan 2013, 09:05