
Kao što je najavljeno još krajem prošle godine, General Motors je u nedelju uveče, 13. januara 2013. promovisao novu, sedmu generaciju Corvette.


Tako je nakon brojnih rendera, špijunskih slika i teaser slika Corvette C7 sada konačno i zvanično predstavljen javnosti.


Inače, General Motors je i pre zvanične premijere ovog sportskog automobila predstavio njegov novi motor.
Radi se o petoj generaciji Small Block V8 motora. Tačnije, 6.2L V8 LT1 motor (sa sistemom za deaktivaciju cilindara) razvija 450KS i 610 Nm obrtnog momenta, pri čemu je 542 Nm dostupno u rasponu od 2000 i 4000 o/min. Najavljeno je da će Corvette C7 od o do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzavati za manje od 4 sekunde.

Saopšteno je i to da će Corvette C7 na autoputu moći da pređe više od 26 milja sa jednim galonom goriva (9,0 l/100 km) kao i to da će se novi motor proizvoditi u Tonawanda fabrici.


Od menjača se pominju 6-stepeni automatik i sedmostepeni manuelni, a treba pomenuti da je Corvette C7 dugačak 4496 mm, da su točkovi u zavisnosti od verzije od 18 i 19 inča ili od 19 i 20 inča (napred/nazad), kao i to da su krov i hauba od ugljeničnih vlakna.


Chevrolet je takođe predstavio i novi logotip s ukrštenim zastavama za novu Corvette 2014.


"Nova, sedma generacija Corvette zaslužuje i novi simbol", rekao je Ed Welburn, potpredsednik GM globalnog dizajna. "Novi dizajn ukrštenih zastava odražava karakter nove Corvette. Zastave su puno modernije, više tehničke i detaljnije izrađene nego pre, naglašavajući temeljit redizajn čitavog automobila."
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Koliko sam mislio da ce biti losa toliko me je iznenadila. Najveca mana, po meni, se izgled zadnjeg dela i to sto, nakon toliko godina, nema vise staklenu "kupolu" iza B stuba. Enterijer i izgled prednjeg dela su za svaku pohvalu.
Uroš Cuore Sportivo 14 Jan 2013, 01:34
Druze, nije normalno kako nam se misljenje ovaj put poklapa!
http://farm9.staticflickr.com/8186/8377674953_13eee02867_b.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8356/8377540569_7e2113bae3_b.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8355/8378616338_e4983fc090_b.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8372/8377540247_bdc93f4618_b.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8233/8378788622_22b53d5020_b.jpg
Mogli su se malo vise potruditi oko enterijera. Jos uvek odaje utisak enterijera koji je bio aktuelan tokom 90tih...
@UCS, @hh:
I meni zao sto nema kupole!!
Zadnji deo mogao i bolje!
Ova crvena mi je je*enica,a i siva je odlična,sve u svemu auto je bombon kakav je mogao bit...
Prednji deo malo Jaguar, malo Ferrari, zadnji deo totalno odudara od sklada napred.
Enterijer svojstven Hondi, nema nekog efekta
скроз добар, осим ових смешних трансформерс задњих фарова, коначно се враћају изворној корвети, с друге стране, ово је ауто који је много јефтинији од европски пандана по класи, или је пак класа за себе, и треба га посматрати и кроз ту призму, јер ипак стартује са50 сома долара за озбиљан спортски двосед са 430 коња
Odlicna, odradili su je bas dobro i vidi se da su, barem ovako sa slika, otisli 10 koraka dalje po pitanju enterijera koji im je bio slaba tacka ranije i po dizajnu, kvalitetu i detaljima... i motor i mehanika su moderni...
Po mom misljenju prednji deo lep, zadnji ruzan.. sve u svemu generalno nije los automobil, al' mislim da nema veze sa Corvette-om, jer nema dva zajednicka detalja sa proslim modelima.. Da su stavili drugo ime, bio bi mi dosta prihvatljiviji.. Previse ostrih linija, i usisnika sa svih strana.. kKao da je dizajnirana od strane nekog k'o radi u Hot Wheels-u.. :)