
Audi je krajem prošle godine predstavio RS5 Cabrio i objavio detalje o novom RS6 Avantu, ali RS porodica će tokom ove godine biti dopunjena i modelom RS7 Sportback.
RS7 Sportback je pripremljen kao Audijeva premijera za ovogodišnji Salon automobila u Detroitu, dok prodaja u Velikoj Britaniji startuje u julu (po ceni od blizu 78.000 funti).

U svakom slučaju, RS7 je dobio 4,0 litarski twin-turbo V8 agregat koji razvija 412 kW/560KS i 700 Nm obrtnog momenta.
Menjač je osmostepeni automatik (sa Drive, Sport i Manual modom), a pogon je na sva četiri točka.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,9 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Ipak, ko želi više, na raspolaganju će biti Dynamic package koji podrazumeva najveću brzinu od 280 km/h i Dynamic Plus package koji omogućava 305 km/h.

Ovde i podatak da prosečna potrošnja goriva po fabričkim tvrdnjama iznosi 9,8 l/100 km.


RS7 Sportback je naravno dobio i agresivniji body kit (izmenjeni prednji branik, proširenja blatobrana, pragovi, zadnji branik sa difuzorom), LED dnevna svetla, saćasti prednji gril, kao i novi izduvni sistem i točkove od 20 inča (opciono i od 21 inča).
Takođe, paket podrazumeva i sportsku unutrašnjost (sportska sedišta, koža, detalji od ugljeničnih vlakana, alu pedale...)
Ivan Mitić – Autoblog.rs
izgleda dobro, ali je jos uvjek cls pojam za njega. a o unutrasnjosti da negovorim, cls je svjetlosnu godinu ispred
Odlicno izgleda. Ipak, Audi me strasno nervira sto na sve modele lepi isti dizajn. Pa zar nisu mogli bar malo modifikovati branike, da ne budu isti kao na RS6. Ipak je ovo auto od 100k Evra.
Bas me interesuje da vidim direktan dvoboj 0-100 izmedju rs7 i E63 4matic. RS7 bi trebalo da je laksi, a imaju slicnu snagu. Ako ga e63 bude stvarno dobio to ce onda znaciti da je AMG tjunovao menjac na 0-100 ubrzanje, a to bi onda moglo znaciti da ce rs7 imati bolja medjuubrzanja (100-200 npr.)
Kod ovog A7 steta samo za stop svetla. Sto se mene tice, samo mi ona kvare sliku o ovom autu. Da ne ulazim sada u pricu o audijevoj korporativnoj politici kad je dizajn u pitanju i slicnosti izmedju modela.
toma
Brojke ti govore unapred, nema sta da se ceka. Laksi A7 kazes, ali Mecka ima bolji prenos snage. ; )
Oni navode isto ubrzanje i za RS7 i za RS6 Avant...
Dakle dok se ne vidi u praksi,nista...Pogotovo Meckinih 3,3 tj,3,5,tj ustvari 3,6 ili 7,ne znam,izmenjali dosta u par dana ne mozes da ih pohvatas :)))
@sysfan
Pa,ako zelis nakindjureni enterijer,da ne mozes da se pohvatas mesec dana sta,gde i kako,onda CLS bolji...Ako vise volis sve lepse odradjeno sa onim sto je potrebno,onda A7,tj RS 7 koji uzivo ima 2 puta jacu pojavu ;)
koliki je procenat prodaje ovako skupiih modela u okviru jedne premijum marke?
npr.:
rs6,rs7 audi
m5, m6 bmw
e65amg, cls63amg mb?
Odlican u svakom pogledu... znala je gospoda iz MB da ce izbaciti uskoro RS7 pa je pre neki dan bila vest o CLS 63 AMG 4matic da preduhitri stvar...
Neko spomenu lagane karoserije kod Audija, bese test, u AB, A6 vs. GS, i Lexus je ladno bio laksi za ako se ne varam 50-60 kg...
Videh u Hrvatskoj pre neki dan crni A7, dobro izgleda, ali ipak je CLS u toj klasi broj 1.
Mik, znam da se u 2012-oj prodalo oko 25 100 AMG modela. Dusane, ne zezaj, prva vijest je bila da su oni profi vozaci u SAD istjerali 3,3 do 60 milja. Pa poslije zvanicni podaci do 100 km/h. Sto se tice RS7, prelijep je, performanse odlicne.
Vrhunski... Ne treba trositi reci ni za opisivanje performansi niti za dizajn. Sve tacno na svom mestu, ni jedan jedini kicasti detalj, nista ne strci
Ne znam zbog cega ima dodatak u nazivu sportback kada je ovo koliko znam jedina verzija u ponudi?