home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zvanična premijera dugo najavljivanog Mercedesa CLA će biti održana na 2013 NAIAS Salonu automobila u Detroitu, a pred samu promociju nemački proizvođač je objavio i set novih zvaničnih fotografija.


Kako je o Mercedesu CLA već bilo dosta reči, u nastavku samo podsećanje na ono najvažnije.

U početku će u ponudi biti verzije CLA 180 sa 122KS, CLA 180 BE Edition sa 122KS, CLA 200 sa 156KS, CLA 250 sa 211KS i CLA 220 CDI sa 170KS, ali će kasnije paleta naravno biti proširena.


Tako će se već u septembru ove godine pojaviti i modeli CLA 200 CDI sa 136KS, CLA 250 4Matic i sportski CLA 45 AMG (po ranijim najavama CLA 45 AMG će pod haubom imati 2,0 litarski turbo benzinac sa 260 kW/354KS, u paru sa 7G-DCT menjačem).


CLA je dugačak 4630 mm, širok 1777 mm, visok 1432 mm, međuosovinsko rastojanje je 2699 mm, zapremina prtljažnika iznosi 470 litara, dok je koeficijent otpora vazduha 0,23 (kod modela CLA 180 BlueEfficiency Edition iznosi 0,22).


U ponudi će između ostalog biti i sistemi ATTENTION ASSIST, COLLISION PREVENTION ASSIST, Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist, PARKTRONIC sa Advance Parking Assist-om... 




Što se cena tiče, bazni CLA će u Nemačkoj koštati nešto manje od 29.000 evra, a kompletan cenovnik i ostale detalje možete pogledati u priloženim tabelama.

model

snaga

zapremina

potrošnja

 

cena EUR

CLA 180

122KS

1,6 l

5,4 l

 

28.976,50

CLA 180 BE Edition

122KS

1,6 l

5,0 l

 

28.976,50

CLA 200

156KS

1,6 l

5,5 l

 

31.862,50

CLA 250 *

211KS

2,0 l

6,1 l

 

38.675,00

CLA 220 CDI *

170KS

2,1 l

4,2 l

 

37.990,75

* serijski sa 7G-DCT menjačem 

model

KS

Nm

motor

brzina

0-100

 

težina

CLA 180

122KS

200 Nm

1,6 l

-

9,3s

 

1.395 kg

CLA 180 BE Edition

122KS

200 Nm

1,6 l

190 km/h

9,9s

 

1.390 kg

CLA 200

156KS

250 Nm

1,6 l

230 km/h

8,6s

 

1.395 kg

CLA 250

211KS

350 Nm

2,0 l

240 km/h

6,7s

 

1.450 kg

CLA 220 CDI

170KS

350 Nm

2,1 l

230 km/h

8,2s

 

1.525 kg

Ivan Mitić - Autoblog.rs









čitanja : 9766



Komentari

Dobro mu lezi ova crvena-bordo. I dobra kombinacija boja u enterijru. Najaerodinamicniji serijski auto. Smenio je E klasu sa tog mesta.

Autor Pitbull 14 Jan 2013, 03:51

Slažem se,crvena mu odlično leži,ali ne bi crne felge...

Autor Nepoznata Osoba 14 Jan 2013, 07:00

Nije ruzan, a ni lep. Rekao bih- cudno sklepan.

Autor Boris 14 Jan 2013, 07:53

Nije proporcionalan kao i svaki kompat kada mu se navari gepek, uzak i dugačak poput Rapida.

Autor bakicar 14 Jan 2013, 08:50

Nije loše , samo proporcije nisu pogođene tj. sama koncepcija FWD nije dozvolila , pa su prednji točkovi pomjereni previše prema kabini a i farovi su preveliki.

Autor Đorđe 14 Jan 2013, 09:11

Rep je treba malo viši da bude.
Sve ostalo je vrh vrhova.
Serija 4 mi je samo 1 običan serija 3 sa jednim parom vrata manje

Autor Dejan L 14 Jan 2013, 09:38

Medju kompaktima sa "repom" ovaj je vrh vrhova, ali generalno ako ga gledamo kao pokusaj malog kupea sa cetvoro vrata - mnogo gadno.

Autor toma 14 Jan 2013, 11:19

Tako se to radi samo su naljutili TATICU.

Autor messi 14 Jan 2013, 11:21

@toma

Izvrsna definicija.

Kompaktna limuzina-odličan

4door coupe-nema proporcije , tj fali mu dužine..

Autor Đorđe 14 Jan 2013, 12:02

Auto je prelep,prosto savrsen,bar meni!Razumem i prihvatam misljenja drugih,za razliku od pojedinih.A pojedini su zavidni,nerealni,ne prihvataju tudj uspeh,zar ne Tomo?!

Autor milos 14 Jan 2013, 12:07

Đorđe

Tako je,ili je prednji prepust malo veci ili sam njegov oblik nije kako treba.Trebali su ,sto se toga tiće,da pogledaju u pravcu Minhena.

Autor milan 14 Jan 2013, 12:14

@milos
kazes da razumes razlicita misljenja drugih. Sto me onda prozivas zbog mog misljenja. Da li cenis ili ne cenis moje misljenje. Ako ga ne cenis, preskoci moje postove i izadji na vazduh i bavise sportom koji se zove duvanje. Ako cenis moje misljenje imas ga u mom prethodnom postu. Zar ne, Milose?!
ps. bez obzira na to da li cenis moje misljenje ili ne, molim te ne prozivaj me i probaj da me se klonis.
Jel ti auto savrsen? Sta te onda briga sta ja mislim.

Najvise mrzim one koji su naucili da je kao kul ceniti misljenje drugih i razlicitosti, i to potencirati, a ovamo se prema onima koji imaju svoje misljenje ponasaju kao diktatori gde sve treba da bude po njihovom. Ima jos dosta takvih na ovom blogu, i nazalost svuda oko nas.

Autor toma 14 Jan 2013, 12:44

Lep auto. Slazem se sa prethodnim postovima da mu fali malo duzine , ali cenim da bi tako opasno uticao na prodaju c klase.

Autor Bagzi 14 Jan 2013, 13:04

Crveno-crna kombinacija mu odlicno stoji i u verziji 250, 220CDI... odradili su ga odlicno kao po mom ukusu, iako nekako nikada bio fan MB modela, tj po meni su njegovi modeli uglavnom za stariju klijantelu, sa izuzetkom CLS i E-coupe (i AMG modeli mozda) do sada, a vidim da sada sa A-klasom, CLA i buducim GLA upravo ciljaju na mladju klijantelu i zato jedan plus... :)
Neko kaze trebao bi biti duzi... mozda ali onda zalazi u teritoriju CLS a to je no, no...

Autor Orlo 14 Jan 2013, 13:53

http://www.autoblog.nl/gallery/Mercedes/CLA_2013/Mercedes-Benz-CLA-2013-18.jpg
http://www.autoblog.nl/gallery/Mercedes/CLA_2013/Mercedes-Benz-CLA-2013-19.jpg
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Beurzen/Detroit_2013/Mercedes_CLA/Mercedes-CLA-8.jpg
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Beurzen/Detroit_2013/Mercedes_CLA/Mercedes-CLA-9.jpg
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Beurzen/Detroit_2013/Mercedes_CLA/Mercedes-CLA-14.jpg

Autor hh 14 Jan 2013, 14:04

И од онако врхунског консепта испаде ово. Па добро...задњи крај ми се свиђа. Погодили су га. А остало мини шатак али то му је ваљда сврха. Него, оће бидне 1.5 дци?

Autor Гагиба 14 Jan 2013, 15:07

Odlican je. Vidim Njemci odusevljeni na njihovim portalima. Gagiba, bili bi ludi da ga ne ubace kostace oko 25k eura.
hh, dobre fotke.

Autor Sony 14 Jan 2013, 15:15

Cim su stavili ovaj 1.6 atmosferac, ne bi me cudilo da stave i 1.5 DCI sa stotinjak konja da pojede ovu klotaru od benzinca.

Autor RS 14 Jan 2013, 15:26

Salu na stranu, mislim da ce ovo izgledati pristojno uzivo. Kad mu pridjes blizu, vidis samo detalje (kojih ovaj auto ima mozda i previse), a ne i proporcije koje su ocaj zivi. Tako da mislim da ce auto biti OK uzivo kad stanete pored njega.

Autor toma 14 Jan 2013, 15:34

Nekako mi ne lezi A klasa s preda skroz sa gepekom, nije sto je kratak, nego je uzak nekako.
Ali za ove pare je definitivno bolja opcija od A klase.
Prodavace se ovo fino, jer za manje para od C klase, imate ulazak u mercedes "limuzinu"..

Autor NemanjaBB 14 Jan 2013, 16:04

Zadnji deo - bocne proporciej trenutne S klase= pogodak, prednjideo trentuna a kalsa = pogodak. Naravno da nema ni duzinu ni sirinu, jer se ipak ovo pravi da smesti ljude unutra, a ne da proporcije budu savrsene.

Meni se doapda, naziv je CLA, dakel limuzina u C kalsi bazirana na A hetchu. Nista novo ,a izgleda odlicno, i pametno je da su iskoristili dva jako dobra modela u jedan (cls i A) jeftiniji.

Mada, meni bi mozda jos bolje funkcionisao kao shooting brake.

Autor Fordovac 14 Jan 2013, 16:45

sklepan auto, lici na clio sa gepekom!tj a klasa sa gepekom

Autor Profa 14 Jan 2013, 18:46

izgleda dosta bolje od ocekivanog..

Autor sysfan 14 Jan 2013, 19:21

Plasio sam sw da ce ovo biti A klasa sa gepekom, ali meni ovo deluje kao zaseban auto. Odlicno.

Autor Pera 14 Jan 2013, 19:21

Osvezenje iz mercedesa, jos jedan model u nizu koji ce doneti mercedesu sve bolju prodaju.

Merc je na pravom putu poslednje 2-3 godine, tek ce se videti to narednih godina.

Autor Damko 14 Jan 2013, 21:58

Koncept prelep, serijski na silu. Atraktivan ali ne i lep.

Autor Uroš Cuore Sportivo 14 Jan 2013, 23:51

Sad bas gledam dimenzije i proporcije ovog auta. Ista visina kao c klasa i kao A klasa, a pri tom uzi za koji milimetar od A klase. Mnogo uzi od CLS-a a pri tom visociji za 2 ili 3 cm. Bas cekam da vidim kako to izgleda uzivo, ali po slikama s preda, vise podseca na neko dostavno vozilo nego na nesto sto bi trebalo da bude atraktivni sportski kupe. Izgleda dobro samo iz dobro probranih uglova, koje na zalost uzivo tesko da cemo moci da "iskusimo". Kad se pogleda sa strane, rep ima duzinu skoro kao hauba. Tj. od c stuba do kraja je samo malo kraci nego od farova do A stuba. Mogli su da se potrude da ga makar malo "spuste", da ima 3-4 cm manju visinu, nekoliko cm vecu sirinu, to bi mnogo znacilo za ovaj auto...

Autor toma 15 Jan 2013, 12:12