
Škoda je novi model Rapid Evroplanima predstavila na poslednjem Salonu automobila u Parizu, a tokom ove godine će biti dostupan i kineskim kupcima.
Kineska verzija Rapida će premijeru imati u aprilu ove godine, i to na Salonu automobila u Šangaju.

U odnosu na evropsku verziju, kineski Rapid je dobio nešto izmenjeni zadnji deo, a u paleti motora biće dva benzinca (1.4L sa 89KS i 1.6L sa 109KS), u paru sa petostepenim manuelnim i šestostepenim automatskim menjačem.

Kineski Rapid je dugačak 4501 mm, širok 1706 mm, visok 1469 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2603 mm, a težina baznog modela je 1160 kg. Ovde podesećanje da je evropski Rapid dugačak 4483 mm i visok 1461 mm, dok je širina ista – 1706 mm.

Za proizvodnju Rapida u Kini će biti zadužen Shanghai-Volkswagen, a što se cene tiče, kineski sajtovi pišu da će Rapid tamo koštati oko 80.000 juana, što je 9.630 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ha, ha, ha... Kinezima jaci bazni motor nego ostalima. Vidi se ko su ovce
Ovo Rapidče nije isto kao evropsko. 1.4 motor je onaj što sam imao u prvoj Fabiji... neka im ga.
Predrag®
Imao si "juče" 1.4 i "danas" po njemu pljuješ. "Danas" imaš TFSI, a kakav si, "sutra" ćeš i njemu naći neku manu, mada mu niko objektivan manu našao nije ...
Šta ti je naš čovek ...
Predrag®
Možda će nivo zagađenja i kvalitetan benzin uticati pozitivno na motor..
Moron
Pogodio si za ovaj višak slova(F)..
F kao falinka.. F kao feler itd.. :)
Moron
1.4 - mrcina teška. 1.2 TSI ima već svima dobro poznate mane i vrline ;)
Predrag
Ovako javno, mogu da pohvalim tvoj „TFSI“, zmaj je ono ( i za svaku preporuku ), ali ono što me je malo razočaralo, jeste ono „medjuubrzanje“, nekako se mnogo „zagušio“ pod punim gasom na oko 90-100 km/h, slabo je ono ubrzavalo, daleko ispod očekivanog. On ubrzanjem nesporno ubija svakog dizela slične snage, ali je TSI slab na „medjubrzanjima“. Bar je veoma razočaravajući posle dizela. „Moment“ je „moment“
Gledao neki dan Rapid. Plastika je na nivou Sandera, luftovi na limariji gore uklopljeni nego na Sanderu. Donji ćoškovi vrata vire van profila kola, štof je prost kao na Fiatu. Jedino oduševljenje je gepek, koji ima 5 vrata kao na Oktaviji.
Poznata je boljka TSI širom Evrope, mada prodavac kaže da su ga "preradli" pa je po ugledu na Reno dobio 16V i zupčasti kaiš i normalan interkuler. Pri tome je napljuvao stari TSI samo tako, a kad sam gledao stari TSI, pre 2 godine bila su mu usta puna hvale :)
Uglavnom kad sam ga probao, rekao bi na početku sila ali kad treba da se stine gas za preticanje vidi mu se nemoć a kod mene se javi razočarenje.
Uglavnom, auto ceo deluje baš Kineski, a skup do bola.
Moron
Problem je upravo pun gas. Još pre dve godine sam ti rekao da jako loše ubrzava kada se da pun gas i da mnogo lakše prima gas kada se postepeno dodaje. Elektronika je čudo ;)
Drugo, šta očekuješ od auta kome u petom stepenu prenosa motor radi na oko 2200 o/min. a pritom je u njemu preko 350 kg "tereta" ;)
Predrag
Pa, taj TSI ima maksimalni obrtni moment već na 1.500 rpm ( ako se ne varam ), i posle toga sledi „ravna linija“ ( neko „vreme“ ), a ti mi kažeš da je normalno da mu je slabo „medjuubrzanje“ na 2.200 rpm?
Pa, je li to „prevazidjena“ prastara honda CRX da se vrti na „10.000 rpm“ ( i ne vuče ispod „6.000 rpm“ ) ili „sofisticirani“ TSI, koji vuče i pre nego se „upali“.
Bez šale, medjuubrzanje TSI-a je slabo. Bar na „punom gasu“. I sa „dva slona“ pozadi
Moron
Problem je pun gas (tako se ne ubrzava ni kod jednog automobila), 2 "slona" i suvozač u višku ;)
Možda je problem i NIS-ov 95 koji sam sipao poslednji put jer me je mrzelo da idem do Mol-a.
Treće, imao on max. obrtni moment od 1550 do 4100 o/min. ali sve to zavisi od prenosnih odnosa.
Ključni problem u ovom slučaju je bio gas do daske a zatim dodatna masa ;)
I ja mislim da bi oni pozadi svojom masom ubili performanse i na 2.0 TSI, tako da povlacim sve primedbe na racun malog brace 1.2 TSI ...