
Na Salonu automobila u Parizu u oktobru prošle godine Renault je predstavio karavan varijantu Clia četvrte generacije. Ohrabren odličnim prodajnim rezultatima na samom startu prodaje novog Clia, Renault je ovih dana objavio cene i nivoe opreme karavan verzije u Francuskoj.
Novi Clio grandtour može da se poruči u četiri paketa opreme, Authentique,
Expression, Business i Dynamique. Za start prodaje može da se bira između dva
dizel i dva benzinka agregata. Renault ističe veliku upotrebnu vrednost svog
novog modela, ističući posebno zapreminu prtljažnika od 443 dm3, odnosno 1380
dm3, uz dužinu utovarnog dela od čak 2.48 m. Francuski proizvođač ističe da je
novi Clio grandtour opremljen kao nijedan drugi automobil u njegovoj
kategoriji.
U standardnu opremu spadaju ključ - kartica sistem „slobodne ruke“, Hill Start
sistem pomoći starta na uzbrdici, kao i LED dnevna svetla. Kamera za vožnju
unazad i R-sound aplikacija je serijska u Renault-Link, dok će čak 10 od 12
verzija da bude opremljeno navigacionim uređajem sa ekranom osetljivim na dodir
od čak 18 cm. Bezbednosni sistemi biće preuzeti iz Clia četvrte generacije, što
će garantovati maksimalnu bezbednost u klasi potvrđenu i od strane Euro NCAP
asocijacije.
Za pogon se koriste dobro poznati agregati, 1.5 dCi u varijanti sa 75 i 90 KS,
kao i provereni 1.2 16v sa 75 KS i ultra-moderni 0.9 TCe sa 90 KS. U prvoj
polovini godine moćiće da se dobije EDC automatski menjač sa dve lamele.
Poznajući Renaultovu politiku, uskoro će da usledi proširivanje palete motora,
najpre sa 1.2 TCe motorom nove generacije od 115 KS koji se već dokazuje u
Megane seriji.
Cena za Clio karavan Francuskoj počinje od 14.300 evra, a prve isporuke očekuju
se 14.3. 2013. godine.
Izvor: Netauto.rs
Foto: Renault
A morala je ručka zadnjih vrata tamo gde joj nije mesto, je l da? Da karavan izgleda k'o kupe?
Svaki komentar suvišan...
@ Deyan_L
Iskreno ti se ne sviđa ovaj novi Clio Grandtour, ili si malko ljubomoran? Msm, zamisli Fabiju karavan pored? Kakva li prizora?
Ko se zalio da je obicni Clio jako nepregledan pozadi, sada neka cuti...
@ marqoni
Sviđa mi se. ALI zadnje brave NE, 3. bočni prozor NE, D stub NE
Linija novog Clia uopšte je privlačna i robusna. U prelepo odabranim bojama izgledaju fantastično.
Glupa je ideja porediti nove Renaulte sa VW grupom, a sa Skodom posebno.
Definitivno ne volim ovu vrstu vozila jer ih ja svrstavam u dostavna vozila a ne porodicna. No svejedno meni su sva ona ruzna ovaj je jedan od manje ruznih.
Vrlo interesantan auto!
Kada ga vidim uživo prvo što ću pogledati je preglednost pozadi, tj. morali su li ovi crni "ramovi" bočnih i zadnjeg stakla biti u ovoj meri naglašeni?
Da li su oni uopšte bar malo prozirni od unutra ka spolja?
Čini se da u dobroj meri "uzimaju" tako potrebnu preglednost.
Na drugo gledanje kao da ramovi pokrivaju debljinu tapacirunga, nešto poput "blind" vozila.
U svakom slučaju meni čudno rešenje dok ne "opipam".
@Deyan_L
Jel bi stavo onoliku limčinu na D stub, da auto bude nepregledan, ili da bude ružan, ili da Clia ojačaš za Chras testove?
Ili sve po malo?
@ marqoni
Prvo i osnovno, ja znam koliko je Reno bezbedan, skoro svi njegovi modeli imaju 5*.
Druga stvar je pitanje, da li je bolja velika površina C stuba ili manje parče čvrstog čelika.
Pogledaj Audi, jako tanak D stub, a opet 5* dobije.
Ja mislim da je kod Renoa problem loše inženjersko rešenje i nepromišljenost, žrtvovanje svega radi dizajna. I ne znam kako bi to tanji C stub ugrozio dizaj.
Pogledaj samo koliko su smanjili površinu stakla prtljažnika! GLUPOST!!!!!!
Pogledajte na desnoj strani zadnje bocno staklo da se sve vidi ka spolja (iz vozila). A da je u mom vlasnistu odmah bi dobio folije 100% zatamnjene ceo zadnji kraj. Sto se tice standardne opreme, sigurno nema bolje u klasi.
"kao ni jedan u njegovoj kategoriji"... pa i nema bas nesto puno konkurenata: 207SW i Ibza ST i tu bi bio kraj... a da, i mnogima omiljena Fabija Combi... ;)
Meni je ta klasa prilicno nepotrebna, dimenzijama je prilicno blizu HB modelima C-segmenta... jedinno malo niza cena moze da im bude plus...
Ni megan karavan nema neku zavidnu ponudu prostora za prtljag ili zadnje putnike a klio karavan samo gori moze biti. Kraci je oko 10cm ne samo trupom vec i tamo gde je najvaznije,medju nogama tj. osovinama. A kosta skoro kao megan sanducar, sve to sa slabijim motorima. Ko ce normalan ovo da im kupi. Bas se pitam. Bice ih ko i tih 207 karavana sto je neko pomenuo a ja nikada ih uzivo nisam vido