home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon standardne verzije nove Octavije, Škoda je danas objavila prve zvanične slike i detalje o njenoj karavanskoj Combi varijanti.

Zvanična premijera Octavije III Combi je zakazana za početak sledećeg meseca i tradicionalni Salon automobila u Ženevi, dok će prodaja startovati početkom leta.

Paleta motora će obuhvatati benzince i dizelaše poznate iz standardne Octavije (o tome više OVDE), a kupcima će biti na raspolganju i opcioni 4x4 pogon. U vesti se navodi i da će Octavia III Combi u GreenLine verziji imati potrošnju goriva od samo 3,4 l/100 km i emisiju CO2 od 89 grama po km.

U odnosu na prethodnika, Octavia III Combi je duža za 90 mm, šira za 45 mm, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 108 mm.

Što se tiče zapremine prtljažnika, u osnovnoj konfiguraciji iznosi 610 litara (5 litara više od prethodnika), a sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1740 litara.

Model

zapremina prtljažnika [l]

Škoda Octavia III vs ostale karavan Škode

Octavia III Combi

610 / 1740

Superb Combi

633 / 1865

Octavia II Combi

605 / 1655

Octavia I Combi

548 / 1512

Fabia Combi

505 / 1485

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 5492



Komentari

Za broj manji Superb...

Autor carobnjak 19 Feb 2013, 12:12

Auto prelepo izgleda. Steta je sto se npr. ovakva auta ne proizvode u Srbiji da prosecna porodica moze sebi priustiti lepo i sigurno auto po OK cenama.

Autor nsx 19 Feb 2013, 12:47

E sad o Oktaviji. Sve ovo što se da videti i pročitati govori da će konkurencija da pije aspirine.
Superb combi je pokazao nadmoć, a ovo je nastavak te priče.
Pa sad, ko ne veruje, neka gleda.

Autor Deyan_L 19 Feb 2013, 12:51

45 milimetara siri??? Zao mi je, ali zivim u EVROPI.

Autor Fordovac 19 Feb 2013, 12:57

Ubavo kombe..
Kao nekad A4(B6 generacija)..

Autor Panchev9 19 Feb 2013, 13:05

Opet im je uspelo......

Autor ipanema 19 Feb 2013, 13:25

Octavia va Rapid
da vidim ko moze da nadje 5 razlika

http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/02/Skoda-Octavia-Vs-Skoda-Rapid-front.jpg

http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/02/Skoda-Octavia-Vs-Skoda-Rapid-rear.jpg

Autor vts 19 Feb 2013, 13:28

Uz duzno postovanje, sve Skode izgledaju kao crno odelo- fetiš japi kulture, samo sa poklopcem na dzepu, ili bez, kopčanje na dva ili tri dugmeta,sa višim ili nižim reverom...dobar auto, ali dosadan do bola.Golf variant, audi a4 karavan, passat isti bok, razlicite maske i cene...dizajner ovde nije imao posla uopšte.Ceo potoršački svet pati od statusa, simboli su hrom na autima, mobitelima, siva ili crna odela...automobili imaju čeljusti, namrgodjene oči i govore ''ja sam Oktavia, ljut sam i skup skoro kao Passat, koji je skup i ljut skoro kao a4, koji...a6...gde nestade inventivnost?kreacija?Ovo je najobičnija konfekcija koja skupo košta, ne donosi bilo kakvu razliku osim one koju mogu primetiti samo ljubitelji ove marke... Neki ovde navijaju za brend, meni je to neverovatno...to su bezvredne gomile lima, koje o vama ne govore ništa i što manje koštaju to su bolje.

Autor Bobo 19 Feb 2013, 13:33

3,4 l/100 km, ma stvarno... smešno, onda Fabia sa start/stop sistemom troši 2,4 l/100 km, a Citigo 1,4 l/100 km! Za utehu, nisu jedini koji lažu!

Autor Jtd 19 Feb 2013, 15:10

Odlična! Još samo da vidimo Scout-a...

Autor Miki 19 Feb 2013, 16:20

Nisam prelep al' sam koristan.

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Feb 2013, 17:34

Bez zamerki :)

Autor Predrag® 19 Feb 2013, 20:02

@Predrag®
objektivan, kao i obicno... :)

Autor carobnjak 19 Feb 2013, 20:53

@carobnjak
Ako ćemo baš da cepidlačimo, ne razumem ove ukoso preleomljene delove gepek vrata, kao i crnu unutrašnjost farova u varijanti sa ksenonima. Sam oblik farova mi još uvek nije legao 100%, a sve ostalo je čista 10-ka ;)

Autor Predrag® 19 Feb 2013, 21:08

Zanima me da li će da škripi plastika po neravninama kao na prethodnom modelu Oktavije?

Autor VW hejter 19 Feb 2013, 22:14

@Bobo

Svaka čast , odličan komentar.

Autor Đorđe 19 Feb 2013, 22:44

@carobnjak
Jesi li zadovoljan odgovorom?

Autor Predrag® 20 Feb 2013, 12:05

@Predrag®
nisam. Treba sacekati da je vidis i probas, sa posebnim osvrtom na plastiku enterijera... :)

A jel znas da samo skuplje verzije pozadi imaju multilink?
Zar to nije varanje kupaca?

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 12:09

P.S. ovako preko slika ni ja nemam zamerki, cim se pojavila Oktavija, rekao sam da mi se svidja.
Nekako se izgubio onaj dosadan i jednostavan izgled, kao i utisak jeftinoce... :)

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 12:12

@carobnjak
Naravno, ništa bez probe ;) Ovo su samo utisci sa slika i vrlo su pozitivni. Što se tiče plastike u enterijeru ni sada nemam zamerke, osim kod Rapida, ali ni to nije toliko strašno ;)

Konačno da se i tebi dopadne neka Škoda :)

Autor Predrag® 20 Feb 2013, 12:16

@Predrag®

pa zasto ne bi? Imam svoje kriterijume, ali umem da iskljucim emocije... :)

Nisam imao vecih zamerki ni na prethodne Oktavije!

Rapid je unutra katastrofa!
Ova gore je premijum naspram Rapida, slozices se? :)

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 12:18

carobnjak
Kod Rapida mi se ne dopada samo plastika na komandnoj tabli. Ima još detalja koji govore da je reč o jeftinoj limuzini, ali sveukupno gledano auto je napravljen vrlo korektno.

Oktavija svakako deluje mnogo ozbiljnije.

Nisam znao za multilink... Od kada to rade?

Autor Predrag® 20 Feb 2013, 12:25

@Predrag®
sad u novoj Oktaviji, pisalo i u AB i u SAT plusu. Skuplje imaju multilink, jeftinije torzione opruge ako sam dobro zapamtio.
A testiraju naravno samo skuplje verzije, pa je kao vrhunski udobna itd. :)))

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 12:28

carobnjak
To svakako nije u redu, ali torziona osovina je jeftinija za održavanje od multilinka.

Autor Predrag® 20 Feb 2013, 12:32

@caorbnjak
Nema mnogo to veze sa udobnoscu koliko sa, u poslednje vreme toliko bitnom, upravljivoscu (pod i nadupravljanje) i uber voznim karakteristikama na kojima je akcenat kod novinara, pa makar on i bio auto za po grad... ;)

Autor Orlo 20 Feb 2013, 14:15

@Orlo
a kakve veze ima tip zadnje osovine sa upravljanjem?!?

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 16:29

@carobnjak
Gledaj to ovako, za udobnost su bitni opruge (znaci koliko su on "tvrde" - sto zavisi od precnika iste) i naravano amortizeri (ako je klasicna sema znaci ako nije vazdusno oslanjanje). Trenutno najprimenjeniji sistem kod automobila je polukruta osovina, dok ovi skuplji modeli koriste tipa dvostruka trouglasta ramena, multi-link sa raznim brojem "veza" itd. Multi-link omogucava bolje vozne karakteristike tj da se zadnji deo manje zanosi jer omogucava manju "slobodu" tockovima i bocnom pomeranju (kao npr u brzem prolasku kroz krivine) tako da se ne javlja podupravljanje (kada zadnji kraj ne prati putanju kretanja) - i to naravno utice na ukupnu upravljivost celog auta, isto tako utice i na drzanje pravca (ako vozilo naidje na neravnine na kolovozu, rupe itd).

Autor Orlo 20 Feb 2013, 18:26

@Orlo
znam sta je podupravljanje!
Upravljivost (koju si pomenuo gore) je nesto sasvim drugo...

Ipak mislim da je udobnost u pitanju, i naravno cena.

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 18:33

@carobnjak
Poenta bi bila sledeca: Uzmu da testiraju neki od kompaktih modela u full opremi sa jacim motorom i kazu ima odlicno oslanjanje, upravljiv, udoban i ostalo, bolji je u odnosu na konkurente (gde u principu skoro svi imaju polukrutu osovinu) i onda neki pomisle kako su opet napravili najbolje automobile.
Oni mogu da podese istu tvrdocu oslanjanja, samo sto evo opet ponavljam, vozne karakteristike koje se odnose na upravljivost u krivinama nece biti ista.
Kada se kaze upravljanje misli se na sistem upravljanja bilo on mehanicki, elektricni hidraulicki, moze i na preciznost (direktnost) upravljaca itd... a upravljivost bi bilo ono gore a moze da se nazove i drugacije "drzanje na putu".

Autor Orlo 20 Feb 2013, 18:44

@Orlo
da, sa tim se slazem.

Na prvom mestu je usteda, da ne kazem marketinski trik!

A dokaz da je tako je sto Golf 7 ima multilink u svim verzijama pa cak i sa 85ks... :)

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 18:48

@carobnjak
Pa kako drugacije odrzati nizu cenu i pored upotrebe nove tehnologije... u ostalom Golf 6 je imao multi-link standardno, i ako se ne varam i 5-ica. Pravo da ti kazem meni je mnogo bitnije da li je auto udoban, nego da li mogu da prodjem kroz krivinu na putu 2.57681 km/h brze... ;)
P.S. Golf 7 u osnovnim verzijama takodje ne poseduje multi-link... ne daj da te lazu... ;)

Autor Orlo 20 Feb 2013, 19:01

@Orlo
sta znaci to "osnovnim verzijama"?
Moze biti samo u jednini... :)

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 19:07

@carobnjak
Sa slabijim motorima...

Autor Orlo 20 Feb 2013, 19:15