home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je bilo i najavljeno, Porsche 911 GT3 (serije 991) će premijeru imati na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi (od 5. do 17. marta).

911 GT3 se u ovoj verziji odlikuje novim aero body paketom i točkovima od 20 inča, modifikovanim ogibljenjem, sa dve centralno smeštene izduvne cevi, high-performance kočnicama (sa žutim kočionim kleštima), doteranim enterijerom, zadnjim pogonom, kao i 3,8 litarskim šestocilindričnim motorom sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom).

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,5 sekunde, do 200 km/h stiže za "manje od 12 sekundi", a najveća brzina je 315 km/h.

Novi 911 GT3 po navodima iz Porschea stazu Nirburgring prelazi za "manje od 7:30 minuta", a što se cene tiče, ona u Nemačkoj (gde prodaja ove 911-ice počinje u avgustu) iznosi 137.303 evra.

Porsche će tokom 2013. godine porodicu novog 911 proširiti i Targa verzijom, kao i novim 911 Turbo modelom (sa 530KS). Kasnije stižu i 911 Turbo S sa 550KS, kao i 911 GT2 RS sa čak 650KS.

Ivan Mitić - Autoblog.rs






čitanja : 2183



Komentari

Eto,npr...Ni jedan GTR,Lambo niti bilo ko drugi ne moze da pruzi osecaj u voznji,na stazi kao sto ce ovaj auto i Ferrari Scuderia...Zato se zna ko je na vrhu..
A,tek kada stigne GT2Rs,moc.

Autor dusan 04 Mar 2013, 19:14

A ti si vozio pomenute pa znas?

Autor acky91 04 Mar 2013, 19:53

Dusane dobro ti je Acky91 kazao,al auto izgleda top

Autor Pacino 04 Mar 2013, 20:34

Vrh izgleda!

Autor Nepoznata Osoba 04 Mar 2013, 20:34

nebi ga prepoznao koliko se promenio :)

Autor mile antena 04 Mar 2013, 21:46

@acky91
Nisam sve i svasta vozio,ali sam se u sve i svasta provozao ;)
Nije veliki broj ljudi koji su imali prilike da se voze u ovim top brendovima,pogotovo na stazi ;)
A,kada pogledas klipove i sta kazu strucnjaci...Onda vidis koliko su Ferrari i Porse bolji i zanimljiviji za voznju od recimo,4x4 GTR-a,Lamborghini-a itd...

Autor dusan 04 Mar 2013, 22:47

@mile
Bitno je promeniti se ispod lima ;)

Autor dusan 04 Mar 2013, 22:48

dusan 04 Mar 2013, 22:47

Axa, onda se i AMG/Motorsport bolje vozi od RS-a (RWD vs AWD)?

Autor hh 04 Mar 2013, 23:31

BOLEST :)

Autor NemanjaBB 04 Mar 2013, 23:52

@hh
E,onda je bitan i moment,pa kako prenosi snagu...AMG je verujem medju poslednjima po zabavi sa RWD,posto ima takvu snagu da Merc ne zna da sprovede na put.Kao sto nazivali onu C Black Series valjda,nilski konj...
Dakle,nije fora samo zadnja vuca ;)
Lambo ima 4x4 i kad vidis u nekom klipu da driftuje,to je neki profffffff bas sa rucnom :)) Tako i GTR,dok npr RS modeli iz Audija i R8 imaju dosta vecu snagu pozadi,pa opet moze neka zabava da se napravi,ali daleko od toga da je blizu Porsea i Ferrarija ;)

Autor dusan 05 Mar 2013, 00:34

Lep kao i uvek.

Autor englez 05 Mar 2013, 12:51

@dusan
Bez uvrede, ali zamolio bih te da prestanes da lupas gluposti. Audi RS5 zna samo "preko nosa" da klize.

https://www.youtube.com/watch?v=DXc5Nouil7c

A izjavu (da ne kazem neki neprikladniji izraz) da je R8 bolji za voznju od Gallarda i GTR-a necu ni da komentarisem.

Autor loshmi 16 Maj 2013, 15:04

dusan
"AMG je verujem medju poslednjima po zabavi sa RWD"
Lupio i ostao živ.
Nisi gledao šta kažu ?
AMG driftuje kako hoćeš...

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 15:18

@Pitbull
Za AMG kazu kao nilski konj :))

Autor dusan 16 Maj 2013, 15:24

dusan 16 Maj 2013, 15:24

Bolje i nilski konj nego bjezac preko nosa.

Autor hh 16 Maj 2013, 15:25

@dusan, pitbull
ljudi na razlicite nacine definisu zabavu, tako da ste obojica u pravu.

Autor toma 16 Maj 2013, 15:31

dusan
Zavisi šta podrazumevaš pod pojmom zanimljiv.
Tebi je vrv zanimljiv 911 Turbo, koji je 4x4.
Pravim vozačima je zanimljiv samo RWD.
https://www.youtube.com/watch?v=vbvZoWi0tIA

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 15:32

U svakom slučaju je AMG zanimljiviji za vožnju od 911 Turba, Turba S, R8, Gallarda.
Recimo SLS AMG.
Dovoljno. :)

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 15:36

ja verujem Pitbullu @15:36.
Covek je vozio oba, a i vrhunski je znalac pa zna. Osim toga SLS je dosta tezi od 911 turbo, tako da bi to trebalo da bude garancija da je zabavniji.

Autor toma 16 Maj 2013, 15:55

toma
Verujem da je tebi kao biciklisti, zanimljiviji 4x4 pogon. Jer kako da daš RWD nekom ko nema pojma da vozi. I kako da mu bude zabavan. S druge strane, pravi vozači uvek preferiraju RWD.
Ne znam šta tebi ima zabavno kod 4x4 pogona. Osim što je vrv dobar za početnike, nesigurne vozače.
Naravno da nekom nije zanimljiva RWD zverka, ko nema pojma da vozi. Baš je bzv. :)))
Pretpostavljam da su tebi zanimljiviji čoperi od supersport motora...

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 15:59

toma
tebi je vrv zanimljiviji Veyron od LaFerrari-a...
4x4 vs RWD. :)))

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 16:01

@pit
ne znam, nisam vozio LaFerrari:)))

Autor toma 16 Maj 2013, 16:03

toma
Nisam ni ja. Al ne moraš da ih voziš da znaš to.
Od sad očekujem od tebe da u uporednom testu Audija RS i BMW-a M kažeš da je Audi zanimljiviji za vožnju, zbog 4x4 pogona. :)
Budi dosledan. :)

Autor Pitbull 16 Maj 2013, 16:09

Decko, Pite, 911 je barem 200kg laksi od sls-a. I drugo, taj porseov 4x4 je mozda i najsportskije podesen 4x4. Da SLS ima barem 200kg manje nego sto ima, to bi bila druga prica. Ovako, SLS je obican kupe, u telu SS dvoseda, i nista vise. E sad ako si ti adrenalin zavisnik pa manjak kontrole kod auta definises kao zabava, onda OK.

Autor toma 16 Maj 2013, 16:43