home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon koncepta sa Salona automobila u Ženevi 2011. godine, Audi će serijski A3 sedan zvanično predstaviti još tokom ove nedelje u Njujorku.




Prezentacija je još ranije najavljena za 27. mart, a u Audiju kao rivala za ovaj model između ostalog vide Mercedes CLA.

Što se tiče dimenzija, A3 sedan je dugačak 446 cm, širok 180 cm, visok 142 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 264 cm, zapremina prtljažnika je 425 litara, točkovi su od 16 do 18 inča, dok težina osnovnog modela (sa 1.4 TFSI benzincem) iznosi 1250 kg.




U paleti motora će na početku prodaje biti tri motora, i to jedan dizelaš i dva benzinca. To su 2.0 TDI sa 110 kW/150KS i 320 Nm (do 100 km/h stiže za 8,7 sec, najveća brzina 220 km/h, potrošnja goriva 4,1 l/100 km, emisija CO2 je 107 grama po km), zatim 1.4 TFSI sa 103 kW/140KS i 250 Nm (8,4 sec do 100 km/h, najveća brzina 217 km/h, potrošnja 4,7 l/100 km, 109 grama CO2 po km), kao i 1.8 TFSI sa 132 kW/180KS i 250 Nm (do 100 km/h za 7,3 sec, 235 km/h, potrošnja 5,6 l/100 km, CO2 emisija je 129 g/km).

U zavisnosti od motora, u ponudi će biti šestopstepeni manuelni ili S tronic menjač sa duplim kvačilom.

Audi A3 sedan će u Nemačkoj biti dostupan krajem leta, a cena će tamo startovati od oko 25.000 evra. 

Kasnije će ponuda biti proširena, a u ponudi će biti i sportski S3 sedan.


S3 sedan će se u odnosu na standardni A3 sedan odlikovati i aero body paketom (izmenjeni prednji branik, pragovi, zadnji difuzor, S single frame prednji gril, aluminium-look retrovizori...), sportski podešenim ogibljenjem (auto je niži za 25 mm), većim alu točkovima (od 18 ili 19 inča), sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, jačim kočionim sistemom (prednji diskovi 340 mm), doteranim enterijerom (sportska sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom...), LED dnevnim svetlima, pogonom na sva četiri tročka i 2,0 litarskim četvorocilindričnim TFSI benzincem koji razvija 221 kW/300KS i 380 Nm obrtnog momenta. 



S3 sedan ima elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 4,9 sekunde (sa S tronic menjačem), odnosno za 5,3 sekunde sa manuelnim menjačem. Prosečna potrošnja goriva se u zavisnosti od menjača kreće od 6,9 do 7,0 l/100 km, dok je emisija CO2 od 159 do 162 grama po km.

Ivan Mitić - Autoblog.rs 











čitanja : 7798



Komentari

Ovo je direktni konkurent Mercedesu CLA. Ipak, moram reci da ovako nesto nikada ne bi razmatrao pored CLA, koji je prava skulptura na tockovima.

Autor nsx 26 Mar 2013, 22:15

Pravi sportski sedan sa visoko podignutim repom. Mnogo skladniji od CLA. Voleo bih da posedujem ovako nesto sada.

Autor Uroš Cuore Sportivo 26 Mar 2013, 22:17

Za desetku, konacno! :)

Autor carobnjak 26 Mar 2013, 22:25

CLA je vrh, A3 sedan skladan, lepe proporcije, A serija 2 kada se pojavi, neće moći da parira ni 1. ni 2.

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 22:30

@L Dejan,
Kako znas kad se serija 2 jos nije ni pojavila?

Autor Uroš Cuore Sportivo 26 Mar 2013, 22:37

Ipak je CLA mocniji auto.

Autor Sony 26 Mar 2013, 22:39

@ nsx
Ni ja ne bih nista drugo razmatrao, pored ovog Audija.

Autor Quattrone 26 Mar 2013, 22:44

@L Dejan,
Video si fotorobot nekog novinara koji je koristio postojece slike kombinujući 6GC , seriju jedan i tri. A Audi A3 vec postoji koncept formi. Samo malo vise objektivnosti i malo manje mrznje prema BMW-u kad za to ne postoje argumenti. Pogotovo prema modelima koji jos uvek ne postoje.

Autor Uroš Cuore Sportivo 26 Mar 2013, 23:03

Dobar!

Autor Nepoznata Osoba 26 Mar 2013, 23:16

Fino izgleda spolja, najbolje od svih A3 verzija.
Unutra je siroma.
Ovo je konkurent CLA, koliko po dimenzijama, toliko i po obliku i enterijeru. :)))
Drugim rečima, CLA je "kupe sa 4-oro vrata", a ovo je samo još jedna Audi limuzina.

Autor Pitbull 26 Mar 2013, 23:58

Veoma skladne linije i u odnosu CLA puno bolje proporcije , iako Mercedes ima zanimljivije detalje , jer je A3 standardno 'Audijevski' sterilan...

Autor Đorđe 27 Mar 2013, 00:02

Auuuuu, prelep je.
Proporcije odlične, čak mislim da je ovako kompaktan idealan za mlađu populaciju.
Ni 1 detalj ne štrči, sve je usklađeno i srazmerno, koliko god nekom bio sterilan.
Klasik koji će ostati vanvremenski

Autor L Dejan 27 Mar 2013, 00:05

Nakon novih slika u beloj boji...
Strah da ce previse ličiti na A4 kao starijeg brata bio je opravdan. Jeste ovo jako lep auto, kome je sve na mestu, ali ostaje gorak ukus "vec vidjenog". Ne znam samo ko ce tu biti vise oštećen . Vozaci A4-ke koji ce se osećati iznevereno sto je izasao mladji i lepši model približne velicine, ili vozaci koje ce zezati tnisu ioali para za A4.
Ponavljam, jako lep auto kojeg bi vozio u crvenoj i plavoj boji kao sa RS modela, ali cu ga brzo gledanjem izgustirati.

Autor Uroš Cuore Sportivo 27 Mar 2013, 00:08

A3 karavan bi bio ovih dimenzija, tako da sportbek nema veze sa karavanom. Ko zna, možda dođe i A3 karavan, vario...
A3 vario cenim, biće bomba

Autor L Dejan 27 Mar 2013, 00:08

Ne zaboravimo da je CLA duzi za 17 cm. Ovaj A3 sedan je cak kraci od A4 iz 1995. god. :)

Autor Sony 27 Mar 2013, 00:43

Kao sto su vec neki rekli problem je da li da kupac uzme A3 ili da doplati koji evro i dobije A4. CLA je jednostavno drugi svet (dizajnerski) u odnosu na C klasu, dok kod A3 Limuzine i A4 to nije slucaj.

Autor nsx 27 Mar 2013, 00:51

Odlican, svidja mi se enterijer.

Autor Damko 27 Mar 2013, 01:40

@Sony
Pa da,ali to kazete kupe...
Ovaj A3 je nizi i shiri od Cla.Barem po podacima ;)

Autor dusan 27 Mar 2013, 02:28

Ovo je mnogo primamljivije od CLA. Kompaktniji je, sto je i bio cilj (a ne veliki kao C klasa, skuplji od c klase, a mnogo manje prostora unutra od c klase. Da ne pominjem da se C klasa sigurno bolje vozi od cla, a na kraju je i lepsa(a ne kazem da je nesto previse lepa). A na kraju mi se cini i da ima vise prostora unutra. Da ne pricamo sto Audi pravi bolje FWD automobile od Renault/Dacia koncerna:))

Autor toma 27 Mar 2013, 02:30

@toma Za nekoga ko merka svaki cm u autu, ko voli konzervativan dizajn i kome je bitna novcana usteda uzece A3 Sedan. Za nekoga ko hoce auto koje se istice u moru drugih auta izabrace CLA.

Svi su bili sokirani kada se pojavio CLS kao koncept jer su se svi pitali kako ce kupci preci preko nedostatka prostora i "samo" 4 sedista. Kao sto vidis Mecka je sa tim modelom pokrenula celu lavinu konkurentnih modela koji se baziraju na tom konceptu.

Autor nsx 27 Mar 2013, 03:52

Ako je poenta A3 sedan vs CLA iz subjektivno-estetske vizure, onda bez dileme CLA. Kao i A klasa uvek pre nego A3. Pri tom sam vozio dve A trojke (1.4 TFSI i 2.0 TDI) iz 2008. i 2009. i A4 2.0 TDI DSG iz 2009, pa se za vozne karakteristike A klase i CLA ograđujem, jer ih nisam vozio. Jedino B klasu ne mogu da varim. A s čim i da je uporedim..

Autor Dikh tu kava 27 Mar 2013, 09:12

dobar ali vec vidjeno..kako neko rece...previse sterilno..Otvori za ventilaciju na sredini verovatno imaju i hipnoticko dejstvo hahah

Autor ipanema 27 Mar 2013, 09:25

aka 2013 jaje facelift

Autor hlebb 27 Mar 2013, 10:52

Potpuno ocekivano. I nista vise...

Autor Jimmy 27 Mar 2013, 11:25

Proporcionalniji nego CLA,prtljažnik je ukljoplejn kako treba.

Autor milan 27 Mar 2013, 13:54

Леп ауто, нема шта, и одличан сигурно ... једино ми није јасно ко је циљна група за ово? Онај чији је логичан избор Шкода Суперб, али му га снобизам не дозвољава, а пара за А4 нема. Октавија је логичнији избор од овога. А што се тиче упадљивости, А3 и ЦЛА, као и сва друга кола јефтинија од 100 кеура више нису упадљива ни у Баваништу.

Autor Столе 27 Mar 2013, 16:25

Kao da je slon seo na gepek i spljostio stopove, a tek enterijer a "inovativnim" otvorima za vazduh...no comment.

Autor RS 27 Mar 2013, 16:55

Iskreno bezveze je,nit je kupe a
ni limuzina,za mene je promasaj.A da ne spominjem da dosta vuce na novu Octaviju.Ovo nema sta da trazi pored CLA.

Autor Kica 27 Mar 2013, 17:31

Dosadan, ali skladniji od CLA.
Cla je zanimljiviji.

I sada da mi neko kaze razliku ovog auta s preda i a4 restail?

Autor NemanjaBB 27 Mar 2013, 18:36

Bravo Audi fenomenalan dizajn .. cista petica .. svaka cast :)

Autor mire_tz 27 Mar 2013, 22:06

Ma više ne možeš da prepoznaš koji je audi u pitanju, od a3 do a8 svi izgledaju isto.
Da u tekstu ne piše A3 đavla bi pogodio o kom modelu je reč. Utopljen u sivilo sterilnog dizajna. CLA je skulptura u odnosu na ovo.

Autor Rale 27 Mar 2013, 22:34

Dobar je, jedino mi se cini da mu fali par santima u duzinu, kao da su morali da ga skrate da bi postojala razlika izmedju njega i A4, i naravno da se opravda razlika u ceni...
Od cele A3 "familije" ovaj bi mi bio no.1 izbor... A3 karavance ni u snu, a sa troja vrata mozda sa S-line-om i nekim vecim felnicama, suvise je nekako mlak u odnosu na prethodnika...

Autor Orlo 27 Mar 2013, 23:02

Lep, izgleda kao Audi 80 za 21. vek

Autor STrider 31 Mar 2013, 04:46

Audi 1.4 122KS vs Mercedes CLA 1.6 122KS

Audi za sekundu startniji, Audi za 200kg lakši, Audi za litru manja potrošnja u gradskoj vožnji, E sad pitanje je cene jednog i cene drugog automobila.

Autor Mare 13 Jun 2013, 10:34