
Na međunarodnom Pagani okupljanju - Vanishing Point 2013, Pagani Automobili je i zvanično predstavio finalnu verziju Zonde Revolucion.
Za pogon se brine AMG Mercedes 6,0 litarski V12 motor sa 800KS i 730 Nm obrtnog momenta, a radi se o evoluciji pogonskog agregata Zonde R. Odnos snaga / težina iznosi 748KS po toni, dok je menjač šestostepeni magnezijumski i brzine menja za 20ms.

Po nekim ranijim najavama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da bude 2,7 sekunde, dok se za najveću brzinu kaže da iznosi više od 350 km/h.
Pored snažnijeg motora, Zonda R Evolution se odlikuje i boljim rasporedom težine i novim setom aerodinamičkih delova, a očekuje se da za nekoliko sekundi popravi vreme koje je na stazi Nirburgring napravila Zonda R (čije vreme iznosi 6 minuta i 47 sekundi).

Treba pomenuti da Zonda Revolucion između ostalog ima i traction control sistem razvijen od strane Boscha (sa 12 različitih podešavanja), modifikovani ABS sistem, Brembo kočioni sistem sa CCMR diskovima (koji su za 15% lakši od ranijih CCM diskova)...

Horacio Pagani je prilikom promocije Zonde Revolucion između ostalog izjavio da su u kompaniji bili svesni da će biti veoma teško da naprave automobil koji će biti još ekstremniji od Zonde R, ali da su zahvaljujući kreativnosti njihovih dizajnera i inženjera ipak uspeli da naprave nabrže Pagani vozilo ikada.
U planu je proizvodnja ekskluzivne serije od samo 5 primeraka, a 4 komada su već prodata. Ako Vas interesuje taj preostali primerak treba da znate i njegovu cenu – 2,2 miliona evra, i to bez poreza...
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Au koja zver.
Blago toj 5-orici koja budu sela u ovo cudoviste. : )
Sto se tice Zonde R, moze ona ispod 6 : 47 sa boljim vozacem. Ubedjen sam da moze 6:30 ako ne i manje.
Kad se pogleda na performanse ovog cuda, kad se pogleda kako izgleda, tek se onda vidi koliko je jedan veyron brutalan. Brzi do stotke, ide zavisno od verzije od 50 do 80 kmh na sat maksimalne brzine vise od ovog paganija, i sve to postize jednim izgledom koji ni ne asocira toliko na supersportistu, a maksimalnu brzinu postize sa takvom lakocom da je to neverovatno.
I da ne bude da kudim, i pagani je za 10.
@Damko
Ma Bugatti je drugo.Ovaj Pagani ce ga sigurno razbiti na svakoj stazi,ali ubrzanja, medjuubrzanja , prestiz i ostalo ,sve je na stazi Bugatija , ne zbog cene , vec zato sto je Bugati firma nastala pre nego sto se Horacio rodio. :))
Damko
Ovo je rasni supersportista, što Veyron svakako nije.
Ovo je atmosferac, zadnja vuča.
Veyron ima 4 turbine i 4x4 pogon.
Znaš li koliko bi Veyron išao do 100 da je zadnji pogon ???
Ni Ferrari, ni McLaren, ni Pagani ne prave "supersportska" kola od 2 tone...
Video sam uživo Veyrona, ko jaje je.
Veyrona nikad ne bi uzeo, uvek pre LaFerrari, koji je školski primer supersport ( hipersport ) automobila. Veći je uspeh kola sa zadnjom vučom koja idu ispod 3 sek do 100, nego 4x4 koja su mrvu brža od toga.
...ali bocni retrovizori...ne mogu da ih svarim...kao da su dizajnirani za devojcice u pubertetu ili mladje
@Pitbull
Ali zato ni ovaj Pagani ni taj LaFerrari ne mogu da pridju Bugatiju po luksuzu.Bugati je unutra super luksuzan, 2 tone ima zbog ogromnog motora, 8 hladnjaka i jos mnogo toga.I opet ima da ih pojede u ubrzanjima, max speed da ne pominjemo.
dusan
Uzeo si Zondu R, uzmi Huayru pa da vidiš. :)))
Kao što rekoše novinari, Bugatijev enterijer izgleda kao Golfov spram Huayre. :)
@Pitbull
Eh, koliko bi ubrzavao do 100 kmh da nije pogon na sva 4 tocka... To je u fazonu sta bi bilo kad bi bilo. I taj pogon na sva 4 tocka podize tezinu vozila, sve je to bugati. Veyron je jednostavno vozilo koje nema pravog takmaca na trzistu. Super luksuzan, super brz, na 400+ kmh ne pokazuje nikakve znake nesigurnosti, preopterecenosti, sa lakocom to postize, demonstrira sve ono sto je skoro nemoguce postici. I ja sam video uzivo veyrona, ne odusevljava, ali je sve ostalo ispred vremena u kom on postoji na trzistu.
Pagani je napravio odlican posao za vrlo kratko vreme, ali bugati je nesto sasvim drugo.