home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ostalo je još pet dana do zvanične premijere električnog BMW-a i3, čija prodaja u Nemačkoj će početi u novembru ove godine.

Premijera će se održati 29. jula u Njujorku, Londonu i Pekingu, ali kako to već biva u poslednje vreme, i slike ovog automobila su se pre vremena pojavile u javnosti.


Nemci su inače pre dva dana saopštili i cenu za i3. U Nemačkoj će osnovna verzija BMW-a i3 koštati 34.950 evra, a za sada nije poznata nemačka cena verzije sa produženim dometom.


S druge strane, poznata je u Holandiji. Tamo će bazni BMW i3 koštati 35.500 evra, a varijanta sa produženim dometom 39.990 evra. 


Cena od 35.500 evra važi i u Španiji, dok je u Italiji 36.200 evra.

Poznata je i cena u Francuskoj gde osnovni BMW i3 ima cenu od 34.990 evra ali će zahvaljujući subvenciji od 7.000 evra na kraju koštati 27.990 evra.

Više o BMW-u i3 možete pročitati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Autoblog.nl



čitanja : 3767



Komentari

То је значи то. За разлику од већине БМВ-а овај малац делује прилично пристојно на фоткама. Мислим да ће уживо бити изненађење многима. :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:16

Neviđeno je skup. Na prvi pogled dizajn deluje nekako nedorečeno. Jeste moderan ali ostavlja utisak da je karoserija "sklepana" od raznih delova.
Neskladan je.

Autor Nitro 24 Jul 2013, 00:17

Fino izgleda na slici 1.
Na slici 2 malo neobično s boka i pozadi.
Felne s Citroena.
Unutra mi je pomalo smešan.
Minimalistički odradjen enterijer.
Bez bedža, pre bi se reklo da je u pitanju neki DS Citroen, nema nekih karakternis osobina BMW-ovih osim bubrega.
Prednji branik suviše jednostavan.
Sve u svemu, ko voli nek izvoli. :)

Autor Pit 24 Jul 2013, 00:18

Цена јесте проблематична али...ко хоће да се "шврћка" Бенџом на батерије, мораће то и да плати! :)
У Француској са субвенцијом већ кудикамо има пристојнију цену.

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:20

Пит

Видех задњи крај ниси проценио, по мени најслабије одрађен. Можда уживо делује то другачије али овако ми је некако скроз недефинисан. А можда само не могу да разазнам све детаље...

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:23

Nije ni približno sličan prelijepim Citroenima DS serije, ovo je odvratno !

Autor Kikic 24 Jul 2013, 00:25

Gagiba 00:23
Pa jes malo čudan. To i bok, ovaj povišeni metalni deo iznad točka.
Ja bi ipak pre uzeo seriju 3 za te pare.
Ali u Francuskoj će koliko vidim biti popularniji nego u ostalim zemljama. ;)

Autor Pit 24 Jul 2013, 00:27

Она глонџа десно на стубу управњача мора бити неки мењач са редуциром и ко зна чиме све још?!

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:27

Пит

Купеа у М опреми, само да пршти!! ;))

Али већ смо писали о томе ко ће овг карбонца куповати.

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:29

"Procure" pre vremena revolucija:)
Auto za kojim ce se okretati vise nego za nekim mnogo skupljim limuzinama i kupeima. A pritom nece vas gledati(barem ovde u Srbiji) kao krimosa ili lopova.
Inace ceo "i" projekat osim svoje osnovne funkcije ima i jos jednu: da bude eksperimentalni poligon za testiranje nekih tehnologija koje ce se kasnije pojaviti u standardnim modelima. Npr. karbon fiber, laserski farovi u i8, itd.

Autor toma 24 Jul 2013, 01:02

Stop svetla su mi nekako tupoglavog oblika, mozda ce biti lepse kad vidim grafiku unutar njih :)
Cena astronomska-za nase uslove. Jer, mi jos nemamo bas toliko para za takve buduce automobile, pre cemo se voziti u nekim boljim kolima sa vecom potrosnjom. I ja bih realno.
Ovo nas samo ceka kroz neki broj godina..
Na zapadu ce biti ok i lakse kupiti ovo, pogledajte u Francuskoj, cenim da ce je pratiti jos neke zemlje...pa ce ih uvoziiti iz subvencionisanih prodaja.

Autor NemanjaBB 24 Jul 2013, 01:25

Jel zna neko koja je ovo dimenzija guma?! Katastrofa izgledaju , kao na Spačeku ;)

Uglavnom za te pare kod BMW-a uzima nešto sa 6 blizanaca koji stoje u redu i čekaju da zapjevajuju ;)

Autor Đorđe 24 Jul 2013, 01:34

Nece se ovo voziti u Srbiji,ko je lud da da te pare bas me zanima.. Ako vec voli bmw,kupice peticu za istu lovu. Ova igrackica inace nema veze sa bmw-om,sramota da okace svoj znak na to...

Autor M 24 Jul 2013, 01:49

toma 24 Jul 2013, 01:02

Jaka revolucija, Tesla koji je mnogo tezi ima veci domet. Sta bi tek Tesla radio da je od karbona...
Inace, ne bih poredio Teslu sa ovim, ali kad kazes revolucija onda moram.

Autor hh 24 Jul 2013, 01:52

@ toma
Revolucija? Nigde ne pise A2.
A2 IMA AUTONOMIJU PREKO 1.000km
Ceo je od aluminijuma, napravljen pre 14 god.
Bmw i3 autonomija je 160km, kakva revolucija. Do Atine moras 5x da punis baterije.
A ko da ti da utikac za punjac.
Sto se blamiras vise?
A izgled, Boze sacuvaj, ko da ga Banglades dizajn centar projektovao, otpozadi autobus. Felne ko Splinterov poklopac za $aht. Njuska ne znam da li je Bebop ili Rokstedi!
Ko grbavo prase pod uticajem NEosiromasenog uranijuma.

Autor Roomster 24 Jul 2013, 05:53

I da dodam da je 2011. najavljen novi A2 e tron electric drive sa dometom od 200 Km

http://www.carsendse.com/wp-content/uploads/2011/09/2011-Audi-A2-Concept-Front-Angle-3.jpg

http://www.tuningnews.net/news/110913g/audi-a2-concept-hr-02.jpg

Autor Roomster 24 Jul 2013, 07:31

Лазаревац

Који бре А2, шта причаш то? Уватио си се њега ко баба кудеље и не испушташ га. Највећи финансијски и маркетиншки фијаско прстеноване Фолцике си успео у својој глави да преточиш у ривала И3.

Почињем да се забрињавам да у Колубари стварно нису почели тајно да ваде уранијум...

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 07:38

@ Roomster
Odličan koncept, izgleda normalno za razliku od i3.
@ Gagiba
Dal' ti čuješ sebe? A2 je izmislio segment, pokazao je tadašnji nivo dostignuća ekonomičnosti, ovu nakazu i3 ni majka ne može da voli. Kao da su krali limove sa kontejnera, a zadnji deo ukrali od vw up

Autor Trash 24 Jul 2013, 07:53

Трасх

Прочитам па не верујем шта сам прочитао па прочитам опет...и опет исто! Изгледа да су нас 1999. баш пофајтали добро! :)

Који бре А2?? Алу канистер за пиво који уз то нема благе везе са декларисаном потрошњом! Ево човек га возио (потписује се као С2) и реално прича, не можеш да га обориш испод 4 литре а уз то је агилан као цигански култиватор за превоз секундарних сировина.
Који је бре сегмент дефинисао? О чему бре људи причате?!

Вест испод које остављате коментаре је револуција. То је дефинисан сегмент. То је свемирска технологија доведена на ниво "обичног" купца.
Е сад што то вас једе и гризе, је ту не могу ништа! Могу једино да вам предложим да се мало наспавате те да сви заједно очекујемо да ће стање бити боље кад одморите... :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 08:02

Opet pitam cemu ovo?

Autor milan 24 Jul 2013, 08:08

dobar... što se dizajna tiće i iz nutra i iz vani pomalo citroenast.
ali ne previše i ne na jednakko zanimljiv/šarmantan način ali, dovoljno... i svakako debelo iznad uobičajnog nemaštovitog švapskog "reciklirnog" pustoša...

no, ono što me zanima je, hoće li i ovde, ko i kod prvog C4, koga smetat "količina displeyeva" i gomila sitnih dugmadi, "razbacanih" po volanu i inaće izuzetno minimalističkoj armaturi... ;). jer... da je ponovno u pitanu kakav Citroen, osim toga, da je "kičast", to bi mu automatski bile prve i najglasnije zamerke...

no, sve u svemu, lajkam!

Autor drugmirko 24 Jul 2013, 08:11

милан

65% корисника аутомобила се вози само и дневно не пређе више од 60 километара.

Хајд сад пробај да извучеш неки закључак.

П.С (мала помоћ за доношење закључка)
Вожња на струју је око 4 пута јефтинија по км него на конвенционална горива.

Ако се и даље будеш питао, више ти не могу помоћи.

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 08:14

другмирко

Прави утисак ће се стећи тек у 3Д. Мада има од свега што си рекао по мало. :)

И даље ме занима за шта ли све служи она палица десно на стубу управљача? Сигурно је мод за погон али има и неких лом тастера по њој...

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 08:20

@ Gagiba
Gluposti. A pogotovo ova samoubilačka vrata za pse i mačke

Autor Roomster 24 Jul 2013, 08:34

Sve je krenulo naopako kada su svi proizvodjaci poceli da proizvode sve klase

Autor Srdjan 24 Jul 2013, 10:51

U poredjenju sa i3 revolucijom, a2 bi eventualno mogao da se deklarise kao seljacka buna. I to ugusena u krvi.

Autor toma 24 Jul 2013, 10:58

@Gagiba

pa... kad sam već rekao da mi je pomalo "citroenast", evo još jedne "citroen asociacije", baš oko te neobične ručice...
valjda i ovom, kako bi toma rekao -revolucionarnom- autu trebaju kontrolne ručice za brisače, svetla i slično, kao i fukcije dvocilindričnog range extendera....
pa bi ona "debeljucasta" stvar s desne strane volana moglabit nešto slično onim "komandnim cilindrima" iz prastare Vise!

normalno... nemam pojma čemu služi i sve skupa je samo plod moje "zlonamerne insinuacije"... ali, ako je, zbilja me zanima do koje mere će se ovo proglašavat "genijalnim", "jedinstvenim", "neviđenim" i slično jer je "osvanulo" u BMW-u, dok su Visini "sateliti" predmet sprdnje još i nakon 30 godina od pojavljivanja (što bi se automatski ponavljalo u beskrajnoj mantri, da se ova debela kontrolna palica, u identičnom obliku i (eventuelnoj) funkciji, slučajno pojavila izza volana novog Picassa)... ;) :))

Autor drugmirko 24 Jul 2013, 12:06

Гагиба 24 Jul 2013, 08:14

E ako je struja jeftinija, zasto onda ne uzeti VW Up za 26 000 eura?

Autor hh 24 Jul 2013, 12:40

другмирко

Цитроен је авангарда у свету аутомобила! То је неоспорна чињеница. На прсте једне руке би се могли набројати произвођачи који су оставили технолошки траг у историји. То је наравно поменути Цитроен, Мерцедес свакако, Форд, Волво и наравно БМВ који је средином 90-тих прошлог века преузео примат и сада диктира трендове.

Предност електричног И3 (осим што је БМВ ;)) је револуционарна примена карбона који је напрасно прескочио више класа! Досадашњи пут нове технологије је ишао мање више овако:
Формула 1 - серија 7 (С, А8), - серија 5 (Е, А6)....
БМВ-ова револуција се огледа у томе што је напрасно прескочио више класа и донео карбон "сиротињи" раји. Можда се неко још задовољава алуминијумом, али за технолошке "фрикове" И3 је једина мета и циљ.

Колико успешна, видећемо у месецима пред нама... :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 13:00

хх

Свакако да ће бити и купаца Упа на батерије.

Али ако бих морао да бирам (да употребим Питову метафору) између конзерве Рио Маре и маренаде скуване од Караша из тамишких бара, пре сам за свежину мора! ;)
Наравно, има и оних који ће се одлучити за барске плодове. :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 13:04

@hh
evo jednog od mogucih odgovora. Kad uzmes i3 za 35 000 evra, osim sto dobijas ekonomican elektricni auto i ostavljas utisak ekoloski svesne osobe, takodje dobijas i veoma zivahno i dinamicno gradsko vozilo. Taj UP cini mi se da ubrzava skoro duplo sporije od i3 a o nekoj dinamici da i ne trosim reci. Drugo, sa i3 ces stvoriti i odredjenu sliku o sebi, i ako nista drugo svi ce znati da vozis elektro automobil. Kad neko da odredjenu lovu ipak zeli da se razlikuje od ostalih. S druge strane kad puknes 26000 evra za elektro UP, apsolutno se neces razlilkovati od bilo koga ko vozi obican 9000 evra UP. Trece (ili koje vec) smesno je uporedjivati VAG vozila i BMW. Cetvrto, zbog karbonfiber putnicke celije prilicno je bezbedniji (tako kazu, videcemo) od slicnih automobila, ukljucujuci i UP. Ni o komforu u kabini necu trositi reci. I konacno, u ovakvoj situaciji, najbolji odgovor na pitanje "zasto?" je: ZATO!
Ako sam ne umes da desifrujes ovo "ZATO!", onda je glupo sto uopste posecujes ovakvu temu. Ja na primer na ovom blogu uopset ne udjem na barem 95% vesti. Jednostavno me ne interesuju vise od onoga sto mogu da procitam u podnaslovu. Tako i ti, ako te ne zanimaju elektro automobili, i ako se ne razumes u njih, nemoj gubiti vreme na ovakvim temama.

Autor toma 24 Jul 2013, 13:10

Tresla se gora,rodio se mis.Ovo je smesno,sramota i bruka.Ali bitan je profit,tako da kapiram.

Autor Mare 24 Jul 2013, 13:12

Gagiba@13:00
"Досадашњи пут нове технологије је ишао мање више овако:
Формула 1 - серија 7 (С, А8), - серија 5 (Е, А6)...."

Sa karbonfiberom ce izgledati otprilike ovako:
formula 1-SS automobili od preko 300k evra - BMW i3 - BMW i8 - BMW 7 - BMW 8 - BMW 5 - BMW x7 - BMW xx - BMW xx - BMW xx - BMW xx - i konacno oko 2021. godine mozda stigne nesto bez predznaka BMW:)

Autor toma 24 Jul 2013, 13:23

Da je najobicniji automobil, ne elektro, vec da se razlikuje od drugih samo po intenzivnoj upotrebi karbonfibera zasluzio bi jedno veliko "revolucionaran". E sad da li neki prste od muke, ili stvarno ne znaju nista, ja u to necu da ulazim. Ali, mogu reci da se ponekad postidim sto participiram na blogu gde se mogu naci komentari poput @13:12
Dakle Mare, kad bi sada Mercedes pokusao da napravi ovakav auto. Znaci, da im BMW pokloni sve seme, planove, oni samo da proizvedu i sklope, bez u laganja u razvoj, takav auto iz Stutgarta ne bi mogao da kosta manje od 60000evra.

Autor toma 24 Jul 2013, 13:32

@Gagiba
Sirotinja bas ima 35.000e, jos pogotovo za ovakav sporet.
Da se razumemo, svi automobili ovog tipa su za mene sporeti.
Ali ako vec mogu da biram uzeo bih pre dokazanog Priusa ili jeftinijeg UP-a.Sa Priusom bi isto bio 'ekoloski svestan', isto dobijam ekonomicni auto, opet dobijam za 10 hiljada takodje manje para veci i komforniji auto, dokazani auto, auto od kog je Bmw ucio ;) Pustite vi te price, dobili ste materijale u ovakvom autu za 35.000e, a takve materijale nemate ispod 150.000.35.000 uopste nije mala cifra za ovako mali i smesan auto.Ali posto nosi znak BMW, onda je tako, da se izmakne malo od Priusa.Mada koliko vidim testove iz USA, Jetta Hybrid je takodje dobro odradjen auto, u testovima sa Priusom kazu dosta bolje perfomanse Jette, prostor, udobnost, ali malko vise trosi i zagadjuje, nesto malo...Tamo je ona 25.000$, a Prius 24.000$

Autor dusan 24 Jul 2013, 13:46

@dusan
obrati paznju na moju drugu recenicu u postu @13:32
Osim toga u bilo kojoj meri stavljati u isti kos sa elektro UP-om je najblaze smesno, i svakog sa takvom idejom totalno diskredituje. To je kao da kazete: sta ima da bacate pare na seriju 5, eno, imate Pasata, sve isto moze da uradi, ali je jeftiniji.

Autor toma 24 Jul 2013, 13:57

fino auto , unutra je malo ono...ha? velika praznina moze se rostiljat izmedju sjedista

Autor heha 24 Jul 2013, 14:14

toma 24 Jul 2013, 13:57

Da ali poenta auta na struju je stednja, a to ovaj BMW radi losije od Up-a (odmah na pocetku te istresu iz gaca sa cijenom 9000 eura vecom). Da ima neki veci domet, imao bi smisla. Za sta ce mu onda toliki karbon majku mu.

Autor hh 24 Jul 2013, 14:26

Дука

То што поредиш И3 и Пријус је (да не цитирам веселог Вука Драшковића) мешање баба и жаба.

А кад поредиш И3 и фолцикиног Упа то ти дође као да убеђујеш комшију следећом реченицом:
"Комшо, што би ти купио БМВ И3?! Ено у оближњој задрузи имаш ручна колица, то ти је скоро исто. Једино што имају само један точак али зато много мање троше..."

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 15:02

П.С.
"А и јефтинија су за одржавање!" ;)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 15:03

Ne secam se da je na autoblogu rs neki auto izazvao vise interovanja od i3 :D

Autor englez 24 Jul 2013, 15:09

@ englez
Skoda Rapid 250 komentara i vise, jer su oko 100 obrisali.
Hvala na paznji!

Autor Roomster 24 Jul 2013, 15:43

Гагиба 24 Jul 2013, 15:02

A zasto onda ne uzeti 320d koji je svemirski brod za i3?

Autor hh 24 Jul 2013, 15:48

i konkurencija ce imati ovako nesto dok iskopiraju ..a to je za jedno 10 godina..

Autor ivan 24 Jul 2013, 16:23

@hh
ti si covece toliko omasio poentu, ne samo i3 modela, vec i nekih okolnih stvari, da ja uopste nemam ideju kako da ti to slikovito opisem.
Zasto bi npr. uzeo audi A3 ili A klasu, kad mozes da uzmes Polo. Da li su svi koji kupe A klasu i A3 retardirani, posto su pukli vise od 10000 evra, a sve to imaju u Pola.
Vec sam odgovorio nekoliko puta, ali da ti ponovim. Kad bi i3 imao iste performanse kao E-Up, imao bi domet od preko 400km. Ali ovo je BMW. On mora da bude performantniji i dinamicniji od ostale boranije. Cak i ovaj i3 ima delimicno ukus "Ultimate Driving Machine". BMW i3 je pravljen za grad, kodno ime je MegaCity. Pet godina je nekoliko hiljada ljudi u okviru test programa vozilo nekoliko hiljada serija 1 E, i Mini-E. I znas li do kog zakljucka su dosli? 99% njih nije prelazilo dnevno vise od 100km. Ako nekome treba vise, i za druge namene, BMW-ov odgovor je:" Uzmite neki konvencionalni model. Mi i takve automobile pravimo najbolje!"
I zanimljivo da samo Merc fanovima smeta taj domet. Merc fanovi se odjednom grcevito hvataju za A2, ElektroUP, i sve lici na bulaznjenje. A o nekim sirokim pogledima i vizijama da ne govorimo. Ponasaju se (Merc i Audi fanovi) kao da su im stavili konjske ulare, i gledaju samo pravolinijsi. Maksimum 2 stepena levo i desno. Ima vremena, ovih vesti ce biti sve vise kako se priblizava trenutak promocije revolucionarnog i3, pa cu objasniti jos neke stvari. Moram da doziram edukaciju, da bi neki stigli sve da isprocesiraju.

Autor toma 24 Jul 2013, 17:11

хх

А зашто узети И3 кад за исте паре можеш да узмеш 5 Дачија Сандеро...Или 10 половних Голфова 4...Или 20 МТБ бицикли марке Кенондел...или око 3700 пуних гајби пива марке Апатинац или око 8000 кинеских аутића на даљински?? :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 17:37

@Gagiba
Nisi morao da mu ostavljas ovoliki izbor. Dovoljno je bilo ono sa Dacijama. Sad ne moze da se odluci:)))))

Autor toma 24 Jul 2013, 18:36

@gagiba toma
Poredjenja su vam blago receno smesna.Da Bmw ne pravi ovako nesto vi bi pricali kako ih to ne zanima, a posto prave onda je to najbolje na svetu.Sta, ovo je unutra toliko kvalitetnije od Up-a?Uopste nije neka revolucija, a septembra meseca izlazi tehnoloski najnapredniji auto na svetu.Mnogo je skuplje od ovoga, totalno drukcija klasa, ali i to je pokazivanje svetu ko diktira trendove.

Autor dusan 24 Jul 2013, 18:40

@dusan
ja po ko zna koji put kazem, aj da se opkladimo koji ce auto u svim anketama na kraju godine da bude proglasen za auto godine!
Sto se tice poredjenja, da smesna su. Ali nisu toliko smesna koliko smo zeleli da budu smesna. Ipak, ne mogu da nadjacaju vasa poredjenja.
A sada nastavak edukacije. Ovo sto vidite kod i3 modela, uticace u narednim godinama na celu autoindustriju. A u narednim decenijama ce se prosiriti i na radionice. To je revolucija. Napraviti mega skup auto koji ce se prodati u nekoliko primeraka, i koji ce imati neke jedinstvene opcije ne zato sto su inzenjeri bili pametni, vec zato sto je auto toliko skup da su mogli da se prosravaju kako im padne na pamet, to nije revolucija. To je mozda egzotika, ali daleko od revolucije. Napraviti auto od "plastike" koji je pri tom ne preterano skup, i bolji u crash testovima od konkurenata, to jeste revolucija.
Malo veca revolucija bi bila samo kad bi se sve to izvelo sa materijalima na BMW GINA konceptou:)

Autor toma 24 Jul 2013, 18:50

Ovo je trambelaj za upotrebu od vrata do vrata, samo skup do bola.
BMW je pao baš nisko, na nivo modela na tri kotača Isetta.

Autor bumbar 24 Jul 2013, 19:10

BMW-u od sada treba najstrasnije bulju pomerati zbog ovakvih poteza a narocito zbog ovoga:

http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10001/frog.jpg

Autor Panco 24 Jul 2013, 19:44

@Panco
kakve to veze ima sa ovom temom?

Autor toma 24 Jul 2013, 19:52

И даље не могу да се начудим шта све читам овде!! :)

БМВ пао ниско зато што је учинио карбонску технологију доступну "обичном" свету??

Да није смешно предложио бих консултације стручњака, овако ћу да вас подржим да нас још забављате исказивањем еруптирајуће зависти!! :))

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 20:03

@bumbar
haha, Isetta je imala 4 kotaca samo su zadnji bili previse blizu... :)

Autor carobnjak 24 Jul 2013, 20:13

@Gagiba
ja sam malo radikalniji od tebe, pa bih bez razmisljanja ovo sa konsultacijom strucnjaka da se odradi:).
ps. od sledece godine svako ko bude kupio Samsung Galaxy S5 i jos neke uredjaje, dace odredjenu svotu novca BMW-u, i time ga uciniti jos mocnijim. Vec vidim neke kako izbegavaju buduce Samsung mobilne uredjaje:))

Autor toma 24 Jul 2013, 20:16

Da je u pitanju Kia ili Honda bilo bi kakva krntija, ala je ruzno i.t.d. ...

Autor Perica 24 Jul 2013, 21:14

@toma

Ok, ne predju preko 100km dnevno ali zasto onda dati dodatnih 9000 eura kad imas UP-a? Nista ovaj BMW ne nudi vise od UP-a u pogledu nekog komfora (mozda je udobniji ali opet ne mora znaciti). A i ako prelaze tako malo nece im ni taj ''dodatni komfor'' toliko znaciti.

Osim toga, sto ste se toliko napalili na taj karbon kad mu je slab domet. Ajde ako su mu spustili tezinu karbonom, sto nisu dodali jos baterija da ima neki domet.

Autor hh 24 Jul 2013, 23:28

хх

Фуууу, браћала, теби је баш тешко појаснити неке моменте!! :))

Шта си се ухватио тог Упа више добога?! Тај аутић је у односу на И3 као привезак за кључеве а уз то је само обична Фолцика у коју су натакарени електромотори и батерије. Убрзава као они дечји аутићи у парковима а толика му је отприлике и брзина!

Ок је ако хоћеш мало да провоцираш и тиме смањиш јед што је БМВ спустио свемирску технологију на земљу, али губи сваки смисао то што попут покварене плоче вртиш тог Упа у круг! Да си рекао Нисан Лајф па да продискутујемо, али та Фолцикина безлична лименка на батерије није више вредна коментара...

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 23:46

@hh
ako nisi skapirao moj odgovor, i nekoliko gagibinih, ja ti vise ne mogu pomoci.

Autor toma 25 Jul 2013, 00:23

Citiracu ceo post jednog clana GC foruma. Mnogo toga objasnjava:
"These striking findings I read in 4 or 5 magazines that tested the i3, never in over 20 years had read something like that, where journalists use terms like "deserves to be a success for the courage and innovation shown" making it clear that we have something different and people with vision and open-minded look beyond a car with four wheels"

Autor toma 25 Jul 2013, 00:34

Покушао сам да пронађем колико је тих Уп привезака продато до сад али ме Гугло изневерио из прве па сам изгубио вољу даље да трагам. Уместо тога даћу личну процену. Дакле ценим да их није продато више од 100-120 комада укупно, али нека их буде и 1000 па нек буде и 10 000. Ето...широко да шире не може бити. Е сад, што је то важно?

Средином јуна се пријавило преко 100.000 људи за тестирање И3 од којих је известан број положио депозите за куповину истог на невиђено!!
Дакле, средином јуна! До сада је та бројка вероватно ближа 150.000 а после представљања биће и свих 200.000 и преко!!

Што би се рекло, паметноме довољно, али овде дефинитивно неће бити довољности!

Дакле хајмо сад, очекујем неко урнебесно потпитање или бар исти такав коментар...

Autor Гагиба 25 Jul 2013, 00:39

@Gagiba
zanimljivo mi je da lik koji se potpisuje sa hh je bio jedan od najvecih i najzescih pljuvaca modela UP na temama o tom autu:)

Autor toma 25 Jul 2013, 00:45

тома

Ма нека га. Такви су најтежи за просветљавање али кад га доведеш у ред, ту је права сатисфакција за уложени труд!! ;))

Autor Гагиба 25 Jul 2013, 00:58

Gagiba
ma kako se priblizava 29. jul, uvuklo im se totalno rasulo u redove, panika, beznadje,... treba im oprostiti:)

Autor toma 25 Jul 2013, 01:05

тома

:)))
Наравно, опраштање је једна од највећих врлина. Мада нема потребе опраштати ономе ко живи у незнању, већ је нужно подучити га! Пошто нама двојици то очигледно не иде од руке, оставићемо да их спектакл 29. јула уведе у токове знања!! ;)))

Autor Гагиба 25 Jul 2013, 01:13

Odbrojavanje pocinje:

https://www.youtube.com/user/BMWi

Autor toma 26 Jul 2013, 23:30

A evo i prvog video klipa:

http://youtu.be/qP9_eOZkcQQ

Autor toma 26 Jul 2013, 23:33

http://images.wikia.com/angrybirdsfanon/images/7/7d/Squidward_Meme_-_Nobody_Cares.png

Autor Panco 27 Jul 2013, 00:36