
Sa dve nove specijalne verzije, Škoda Fabia je sada još privlačnija. Škoda Fabia Combi od sada je dostupna kao posebno izdanje – sportski model Monte Carlo. Škoda Fabia Reaction nudi novi crno-sivi izgled sa sportski dizajniranim elementima.
Uz najširu modelsku ofanzivu u istoriji kompanije, češki proizvođač automobila je odlučio da osveži i trenutni raspon modela Fabia. Popularni automobil Škoda Fabia će biti dostupan u dva nova posebna izdanja. “Naš model portfolia je da postanemo još atraktivniji”, kaže Werner Eichhorn, Škoda član Uprave za prodaju i marketing, te dodaje: “Mi planiramo dalje poboljšanje dobre pozicije na tržištu sa našim novim modelima.”
Fabia Reaction je bazirana na ‘Active’ paketu opreme i može se pohvaliti prepoznatljivim dizajnom i efikasnim kontrastom u odnosu na crni dizajn elemenata kao što su krov, spojler, rešetka motora i spoljašnji retrovizori. Glavni farovi i maglenke sa integrisanim dnevnim svetlom su takođe istaknute u crnoj boji. B-stubovi su pokriveni sa ukrasnom sjajnom crnom folijom. Crne, 16-inčni alu točkovi, ‘Comet’ dostupni su kao deo dodatne opreme. Unutrašnjost sadrži kožni paket koji se sastoji od trokrakog kožnog upravljača, kožom obložene ručice menjača i ručne kočnice. Ona je dopunjena praktičnim funkcijama, kao što su podešavanje visine sedišta vozača, oboriva i preklopiva zadnja klupa ikontrolna tabla preuzeta iz “Ambition” verzije ovog modela.
Baš poput modela Fabia Monte Carlo, Škoda Fabia Combi Monte Carlo odaje počast za 112. godišnju uspešnu tradiciju brenda u motorsportu. Specijalno izdanje se bazira na ‘Ambition’ nivou opreme. Posebna dinamika se ne primećuje samo kroz sportsko vešanje već i kroz upečatljiv izgled vozila. To uključuje crne plastične panele u donjem delu šasije, crne sjajne obojenene B-stubove i crne, ‘Comet’-dizajna, 16 inčne aluminijumske točkove. Glavni farovi su istaknuti u crnoj boji, prednja rešetka i retrovizori su obojeni u crno, kao i krov. Takođe, prozori su zatamnjeni (‘Sunset’ paket).

Uspeh Škoda Fabia Monte Carlo je dokaz želje naših klijenata za posebnim
automobilom“, kaže Eichhorn. “Sa Škoda Fabia Combi Monte Carlo i Fabia Reaction
mi stavljajamo veći naglasak na naše modelske
kampanje“, zaključuje Eichhorn.
Fabia Combi Monte Carlo je dostupna u osam različitih boja: corrida crvena, brilijant srebrna, candy bela, magično crna, cappuccino bež, sprint žuta, čelično siva i race plava boja. Svi motori trenutno koji se nude za Fabiu su dostupni i za specijalno izdanje.
Unutrašnjost Fabia Combi Monte Carlo takođe ima sportski dizajn. Ovde je prisutan moto “crna je lepa”. Obloga krova, kontrolna tabla, tepih i obloge vrata su u crnoj boji. Sportska sedišta u crnoj-crvenoj boji ili crno-sive boje su deo standardne opreme. Ona su dopunjena i sa malim kožnim paketom: trokraki kožni upravljač, ručna kočnica i i ručica menjača su prošiveni sa crvenim koncem. Nožne upravljačke komande izrađene su od nerđajućeg čelika, saopštila je danas Škoda.
Izvor: Muskiportal.com / PR Škoda
jedna americka izreka kaze "you can't polish a turd" ... ova skoda je najbolji primer. dzaba sva sminka i sve specijalne verzije - i dalje rugoba
Pa zna se kakvu "reaction" ostavlja ova sirotica...
Vreme je za potpuno novi model, tj.odavno!
@Roomster
da se kladimo da ce nova Fabia biti samo skracena Octavia?
@ carobnjak
Neće, biće zmaj! Ja sam pisao da će Leb voziti C-elysee, a vi se smejaste, ja sam pisao da će Rapid sb biti 4.31m, ja sam govorio da nije karavan, ja znam, ali neću da ti kažem.
Biće to Polo dimenzija malo manjih od Golfa 6.
Poješće konkurente za doručak
Roomster
pa i ova gore je kao zmaj ali onaj sto jede decu... :)))
Ja nista od toga sto si naveo nisam osporio, znas da ja verujem u tebe! :)
Ima li nekih crteza nove Fabie?
Roomster
pa videli smo vec dosta rendera i nece biti nikakvo iznenadjenje, ista maska kao kod Oktavije, zadnji deo slican Rapidu i to je to, ukratko ZMAJ! :)))
Škoda nas samo zamajava ovim specijalnim verzijama Fabie.
Monte Carlo je trebao da bude poslednja specijalna verzija i zato sam je uzeo, a oni su posle nje predstavili još 7-8 novih verzija.
Btw, na netu ima baaaš dobra slika Fabie, prototip na testu, ubili se ljudi nagađajući šta je, nikom nije palo na pamet da je to Fabia :)
Kao što je već rečeno, biće nekih 15cm duža od trenutne (dakle ~4,15m), prostranija, sa većim gepekom, više std opreme a jeftinija. Dakle, prati Octaviu. Konkurencija nije ni svesna šta je očekuje ;)