
Land Rover će od 10. septembra u Evropi ponuditi i hibridne verzije modela Range Rover i Range Rover Sport (s tim što će prve isporuke startovati početkom sledeće godine), za koje se najavljuje da se odlikuju malom potrošnjom i značajno smanjenom emsijom CO2, uz zadržavanje poznatih Land Rover mogućnosti i performansi.

Ukratko, Range Rover Hybrid kombinuje 3,0 litarski SDV6 dizelaš, elektromotor sa 35 kW i 170 Nm, litijum-jonske baterije i osmostepeni ZF automatski menjač (kompletan hibridni sistem je inače težak manje od 120 kg).

Range Rover Hybrid može da se kreće i samo na elektropogon, mada samo 1,6 km i pri brzinama do 48 km/h.

Kombinovana snaga iznosi 340KS pri 4000 o/min. i 700 Nm pri 1500-3000 o/min., ubrzanje Range Rovera Hybrid do 0 do 100 km/h traje 6,9 sekundi, najveća brzina je 218 km/h, prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 6,4 l/100 km, dok je emisija CO2 169 grama po km. Ovi podaci važe i za Range Rover Sport Hybrid, sem za ubrzanje (iznosi 6,7 sekundi) i najveću brzinu (225 km/h).
Ivan Mitić – Autoblog.rs