
Peugeot je obnovljenu 3008-icu namenjenu kineskom tržištu predstavio još krajem prošle godine na Guangzhou Auto Show-u, a sledećeg meseca će na Salonu u Frankfurtu konačno premjeru imati i evropska verzija obnovljenog 3008.

U svakom slučaju, obnovljeni 3008 je pre svega dobio izmenjeni prednji deo. To podrazumeva novu masku, svetla i branik, a tu su i novi alu točkovi i par novih boja, kao i manje promene pozadi i u enterijeru.


U paleti motora su dizelaši 1.6 sa 115KS i 2.0 sa 150 i 163KS, kao i benzinci 1.6 VTi 120 i 1.6 THP 155. Kupcima će na raspolaganju stajati i ETG transmisija (efficient Tronic Gearbox)
U ponudi ostaje i verzija sa hibridnim pogonom - model HYbrid4 koji kombinuje dizelaš sa 163KS i elektromotor sa 37KS.

Takođe, Peugeot će u Frankfurtu promovisati i obnavljeni MPV model 5008, čija prodaja se očekuje neposredno nakon premijere.

Vizuelne promene na Peugeotu 5008 ipak nisu toliko velike kakve su najavljivali neki ranije objavljeni renderi, ali pažnju privlače veliki prednji gril, doterana svetla i branik. Novi su i alu točkovi od 17 inča, kao i dve nove boje.

U ponudi će se između ostalog naći i sistem Distance Alert koji vozača upozorava da se previše približio vozilu ispred, kao i Head up Display.

Što se motora tiče, tu su dizelaši 1.6 e-HDi sa 115KS i Efficiënt Tronic (ETG) menjačem (emisija CO2 je 109 g/km), dizelaš sa 115KS u verziji sa manuelnim menjačem (emisija CO2 je 124 g/km), kao i 2.0 HDi u dve verzije, i to sa 150KS sa manuelnim menjačem (emisija CO2 je 138 g/km) i sa 163KS sa šestostepenim automatikom (emisija CO2 je 164 g/km).

Benzinci su 1.6 VTi i 1.6 THP, a u zavisnosti od menjača emisija CO2 se kod benzinaca kreće od 159 do 191 g/km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
5008 je toliko "kompaktan" da nema rezervni točak ni u verziji sa 5 sedišta,pri čemu je serijski opremljen sa 16 inča, dok 3008 (koji i bazno nosi 17 cola) ima rezervni točak. Totalni non sense.
Ne znam samo šta im je ovaj "Efficiënt Tronic (ETG) menjač"? Verovatno onaj obični robotizovani,sa jednostrukim kvačilom.
@Josif
jeste... malo popeglani robotizirani manualac.... sad umesto u 500ms, šalta u 300ms... :))
i ko klasični automatik, kreće čim digneš nogu s kočnice