home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW i3 je već predstavljen, na redu je serijski i8 (po ceni od oko 125.000 evra). Porodica BMW-ovog novog podbrenda "i" će naime imati još nekoliko članova.

Na Salonu automobila u Frankfurtu će ovog meseca oficijelnu premijeru imati i serijski BMW i8 (koncept je predstavljen 2011. godine), sportski 2+2 Plug-in Hybrid, koji će raspolagati sa kombinovanom snagom od 266 kW/362KS i 570 Nm obrtnog momenta (kombinacija elektromotora sa 96 kW/131KS i 250 Nm, litijum-jonskih baterija i 1,5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca sa 170 kW/231KS i 320 Nm). Ovde treba napomenuti da benzinac pokreće zadnje, a elektromotor prednje točkove.

BMW i8 (težak 1490 kg, raspored skoro 50:50%) će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,5 sekunde, najveća brzina je 250 km/h (u elektro modu 120 km/h), imaće prosečnu potrošnju goriva od 2,5 l/100 km, emisija CO2 iznosi 59 grama po km, a moći će da pređe oko 35 km samo na elektropogon (ukupna autonomija iznosi do 500 km).

Dužina BMW-a i8 je 4689 mm, širok je 1942 mm, visok 1293 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2800 mm, točkovi su od 20 inča (gume 195/50 R20 i 215/45 R20), a koeficijent otpora vazduhu je 0,26.

Takođe, tokom 2014. godine se očekuje i kabrio verzija koja je prošle godine već najavljena studijom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1659



Komentari

Prelep mi je.

Autor Bobo 03 Sep 2013, 08:35

Pomalo čudan dizajn, videćemo da li će se BMW-u i takvo eksperimentisanje pozlatiti jer im se obično pozlati sve čega se dotaknu.

Autor MV 03 Sep 2013, 09:40

i serija definitvno počinje i završava karijeru.
Električni automobili sve dok budu koštali kao 4 konvencionalna, nemaju budućnost.
Pa makar to bio i Ferrari i BMW

Autor Enough 03 Sep 2013, 09:51

Savrsenstvo!
Steta sto je na struju...

Autor carobnjak 03 Sep 2013, 09:59

Tresla se gora, rodio se mis.

Autor nsx 03 Sep 2013, 10:04

Kad bi se pravile irealne komparacije, pored XL1 od EUR 111.000, ovome ne mogu da pronađem manu sve i da hoću..

Autor Dikh tu kava 03 Sep 2013, 10:29

бмв

Мора Лазаревцу да одговорим да део који је приметио има сличну функцију као цимбуљка испод задњег браника на Фелицији његовог тате у коју дотаче плин.

чаробни

Заправо и није на струју. Струју користи да се припомогне, а прави погон је 1.5 од 230 коњића.
Струју ће користити у тренуцима великих оптерећења када обртни момет електромотора чуда чини.
Мада лично ценим да је потрошња од 2,5 недостижна ако буде испод 5 литара то је огроман успех обзиром на перформансе!

Све у свему шмекерица ауто за праве зналце. За остале ту је Фолцика и њене подружнице...

Autor Гагиба 03 Sep 2013, 11:07

@Gagiba
Nije bas da nije dostizno tih 2.5L. Npr. u gradu najveci deo potrosnje popije stani-kreni voznja. Kod ovog modela u comfort modu iz mesta se krece iskljucivo na elektro pogon, a zatim se na oko 50km/h ukljucuje i glavni motor.
A sto se besede Lazarevcanina tice mislim da je dobro mislio ali se lose izrazio.
Hteo je reci: i brend zapocinje karijeru i zavrsava karijeru konkurenata. Takodje je i dobro naveo dva brenda koji su de fakto najbolji, svaki u svom segmentu.

Autor toma 03 Sep 2013, 11:15

тома

Нема сумње да би теоретски та потрошња могла чак и на мањим вредностима да се реализује, али у пракси ми се чини прилично неизводљиво да возиш онакав аутомобил на конфорту?! :)
Не знам, можда неко са дебелим живцима успе!! ;))

Autor Гагиба 03 Sep 2013, 11:22

I kao što reče Klarkson i kao što reče bivši direktor GM-a, elektroautomobili su 4x skuplji i imaju 10x manju autonomiju, pa je njihova karijera zasnovana samo na jakom marketingu.
Prius, Volt, Tesla.
A i hibridni pogon je odavno standard.
Ugradi Tesli 1.5 benz motor, pa će da ima 3x veću autonomiju od BMW-a i8.
Samo prazne marketing floskule i ništa više. Marketing i potrošačko društvo željno POMODARSTVA sa tv ekrana

Autor Enough 03 Sep 2013, 11:28

imate e300 hibrid koji moze da predje 1 kilometar maksimalnom brinom 35kmh.

Autor bmw series 8 03 Sep 2013, 11:30

@Gagiba
Za 918 Spyder navode 3,3 potrosnju! :D
Samo sto je kod njega drukcije, V8 i elektro salju snagu na zadnje tockove, a drugi elektro na prednje.Ustvari 918 je super, super, super automobil za ovo :D

Autor dusan 03 Sep 2013, 11:54

dusan
Samo su zaboravili da uklone zarez. ; )

Autor Pit 03 Sep 2013, 12:06

Dusane, taj porsche koji navodis je jos uvek koncept automobil a ako se ikad pojavi kostace mnoooogo puta vise od ovog i verovatno nikada nece biti proizveden u onolikom broju primeraka koliko je postojalo i8 test prototipova. Jel postoji konfigurator na porsche sajtu?
U isto vreme kad je predstavljen VED koncept (prethodnik i8) na sajmu u Frankfurtu 2009., pretstavljeni su i koncepti R8 E tron i SLS cell (ili je ovaj drugi mozda godinu kasnije). I gde su sada ta dva smekera? Jedan je totalno obustavljen a drugi je predstavljen kao serijski iz, verovali ili ne, politickih razloga. Taj Ecell ako se proda u 10 komada, traktoristi iz Stutgarta neka slave. Ustvari, njima bi odgovaralo da ne prodaju ni jedan. Ne isplati im se. Njima je bilo bitno da ga, kao, predstave u serijskoj formi. BMW vam gospodo donosi buducnost. Na vama, kao slobodnim gradjanima je da odlucite da li cete se prikloniti buducnosti ili nastaviti da grcate u proslosti.

Autor toma 03 Sep 2013, 12:15

Svaki superauto je iracionalan pa se kupuje.Ovo je prosto fenomenalan auto, prelepog dizajna, ako je pomodarstvo o.k. pa automobili i jesu deo imidza, stila mode, kako god...postoji stotine pravaca ovaj je jedan od njih i meni je O.K.
@Gagiba za ``cimbuljku u koju tata toci plin u Lazarevcu`` ako se kandidujes na nekim izborima glasam za tebe:)))))))

Autor Bobo 03 Sep 2013, 12:44

@Гагиба
ali bi bio dosta jeftiniji da nema struje, zar ne?
Eh kad bi imao neki V12, ili bar V8...

Autor carobnjak 03 Sep 2013, 12:47

Пит

Све си објаснио!!! :))

Бобо

Размишљао сам о политици, али за тренутне политичке стандарде сам "одвећ" квалификован а претанак ми досије!! Да прво набуџим пар месеци притвора и ето ме одмах на билбордима како обећавам бољи живот! ;))

чаробни

Тома је упућенији али по страним блоговима се провлачила чак и та комбинација коју си навео. Неки М-В8 и ето СС-а! Само што би се тиме нарушио ексклузивитет И бренда а и не би то било то. Баварци су преозбиљни да би јефтине "Фолцика копи пејст" варијанте примењивали.

Autor Гагиба 03 Sep 2013, 13:32

@Gagiba, Carobnjak
samo sa v8 motorom bi bio oko 50 kg laksi nego sad. Ali nije to poenta, kao sto rece Gagiba. Ovo je jos pre nego sto je stavljeno na papir imalo odredjenu ideju i koncepciju. A u tu ideju i koncepciju uopste nije bio ukljucen pojam zbog kojeg se prave npr. AMG modeli, a to je "drag race" i "divljanje bez ikakve kontrole"

Autor toma 03 Sep 2013, 13:59

Autor dusan 03 Sep 2013, 11:54

Na tom principu radi i Lexus RX hibrid, obican i dva elektro..

A kad bude izasao taj tvoj model, onda mozes da iznosis perfomanse, do tada no :D

Autor NemanjaBB 03 Sep 2013, 15:01

http://www.autobild.de/artikel/bmw-i8-erste-bilder-im-netz-4320265.html

Autor bmw series 8 03 Sep 2013, 15:24

@toma
Nema razloga da ti bude krivo sto neko izbacuje nesto mnogo savrsenije. I njega vec testiraju, on ce ovog meseca biti zvanicno predstavljen, a do kraja godine krece i isporuka kupcima. Eto ti informacija, proverenih. I jeste mnogo skuplji od ovog, ali sa razlogom. Kako si pricao o ovom autu, ja mislio ko zna sta je i koliko je lak. Pa samo 100kg ima manju masu od 918 spyder, do duse novinari pisu za 918 da ce biti najnapredniji i najbolji auto na svetu.
@pit
Da ti kazem da po najnovijim info 918 ce popraviti vreme na ringu za barem 7 sekundi, znaci minimum...eto ga vec skoro do P1, a ja vam kazem opet ce Porse i Ferari biti na vrhu.

Autor dusan 03 Sep 2013, 16:23

@dusan
ti debelo masis poentu, ali nastavi da pises sta ti milo, mene ne interesuje...

Autor toma 03 Sep 2013, 16:27

dusan
Jel moguce da ubacujes 918 ovde ???
Covece , debelo si omasio. 918 je fenjeras u klasi P1 i LaFerrarija. : )

Autor Pit 03 Sep 2013, 16:38

U stvari jasno mi je zasto ga ovde ubacujes. : )
Zato sto je samo od i8 bolji. Dok u svojoj kategoriji, sluzi za brisanje patosa. : )))

Autor Pit 03 Sep 2013, 16:43

@pit
Napredniji je i od p1 i od laferari. Ovde sam ga ubacio samo zbog tome da ga dirnem malo ;))

Autor dusan 03 Sep 2013, 17:21

i8 je sam,sad za sad nema konkurenta. 918 ce verovatno biti ispod mclarena i naravno,ispod la ferarija.
mercedes nema ni u planu nista slicno da izbaci,audi isto i tu se zavrsava prica.kad audi i merc izbace konkurente "i" modelima onda mozemo da uporedjujemo.do tad gledajte sta u buducnosti radi carobno slovo I :))))

Autor bmw series 8 03 Sep 2013, 17:22

dusan
Po cemu ???
Jedino je "napredniji" ako mislis na to sto je tezi, slabiji, sporiji i jeftiniji. : )))
Mogu da promene ime u 918 fenjer. : )))

Autor Pit 03 Sep 2013, 17:23

Pit
Najnovije informacije kazu : 2,8 do 100, preko 340 km/h max brzina. Bice slicni sva trojica, a zasto je tako tezak moras da procitas malo sam ;)
Kakav je auto, masa nije mogla biti manja ;)
Do kraja godine kada ih stave jedne do druge videcemo ko ce se smeskati :))

Autor dusan 03 Sep 2013, 17:54

@ dusan u 17:54, pa to je već objavljeno prošlog meseca i ovde na blogu:

https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2013/08/16/porsche-918-spyder-nove-slike3

Autor auto 03 Sep 2013, 17:57

dusan
LaFerrari
P1
Fenjer
: )))

Autor Pit 03 Sep 2013, 18:07

fenjer ahahahhaha

Autor NemanjaBB 03 Sep 2013, 18:36

http://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=884455

Autor bmw series 8 03 Sep 2013, 22:52

Zasto dva izduvnika sa strane suvozaca??? Dovoljan je jedan.

A i mnogo je zbijena klima, jos onako iza menjaca...

Bocnei spojevi ne vode nigde... cudno s obzirom da sam navikao da se prag i branici "prate" kod bmw-a. To je jedan od lepsih detalj koji su i Audi i Mercedes preuzeli.

Sve ostalo je apsolutno dostojno jednog ovakvog modela.

Svidjami se sto je istovremno i brz i ekonomican. Najbolji u svemu.

Naravno da nije ULTRA GIGA kao Lamborghinij, ali ja bih rekao prava mera, ako uopste psotoji tako neshto medju super automobilima.

Autor Fordovac 04 Sep 2013, 11:25