
Lovci na auto novitete su proteklih meseci već snimili više test primeraka novog Lexusovog modela RC, a sadu su pred nama i prve zvanične slike ovog coupea koji će premijeru imati na predstojećem Salonu automobila u Tokiju.

Njegov dizajn je delom inspirisan konceptom LF-CC, a u unutrašnjosti koja prima četiri putnika se između ostalog ističu i 7-inčni navigacioni displej i tzv. Remote Touch Interface na centralnoj konzoli.

U press saopštenju se navodi da je RC Coupe dugačak 4693 mm, širok 1838 mm, visok 1394 mm, da međuosovinsko rastojanje iznosi 2730 mm, kao i da su točkovi od 18 inča (opciono i od 19 inča).

Pažnju privlače i veliki prednji gril i LED svetla, a što verzija tiče, u Tokiju će posetioci moći da vide RC 350 i RC 300h Hybrid.

Lexus RC 350 pokreće 3,5 litarski V6 benzinski motor sa 234 kW/318KS i 380 Nm, dok RC 300h Hybrid kombinuje 2,5 litarski motor sa 131 kW/178KS i elektromotor sa 105 kW/143KS.

Takođe, pominje se i sportski RC F koji bi po nekim ranijim najavama trebalo da pod haubom ima 5,0 litarski V8 agregat sa 455 konja i 543 Nm obrtnog momenta, u paru sa automatizovanom manuelnom osmostepenom transmisijom (sa tri moda - Normal, Sport i Snow). RC-F bi premijeru trebalo da ima u januaru 2014. godine na Salonu automobila u Detroitu, a u SAD-u će koštati više od 100.000 dolara.
RC-F Coupe će imati i brojne delove od ugljeničnih vlakana (krov, hauba...), Lexus Dynamic Handling sistem, aero body kit, sportski izduvni sistem, Brembo kočnice i 19-inčne BBS točkove sa gumama Michelin Pilot Sport PS2. Takođe, biće i 15 mm niži od standardne verzije, a postizaće najveću brzinu od 300 km/h.
Lexus je svoje novo koncept vozilo LF-NX premijerno prikazao na poslednjem Salonu automobila u Frankfurtu, a za Salon u Tokiju je pripremljena i njegova Turbo verzija.

Za razliku od koncepta iz Frankfurta, Lexus LX-NX Turbo ima novi 2,0 litarski trubo benzinski motor, ali se u kratkom press saopštenju ne navodi njegova snaga. Takođe, NX-LF Turbo je dobio i novi prednji spojler, a odlikuje ga i niže težište.

Podsećanja radi, LF-NX Concept je dugačak 4640 mm, širok 1870 mm, visok 1630 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm.

Serijski Lexus NX se u prodaji očekuje na jesen 2014. godine, a konkurisaće modelima poput BMW-a X3 i Audija Q5.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Kupe mi izgleda kao BMW za 20 godina.Svaka cast, inace mi je is izuzetan auto, posebno dizajn,fenomenalan za moj ukus.